Коя е най-добрата горивна система за КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 22 апр 2008 14:51


K_Power написа:на МС не му ли требеше и НОК?

Не.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 22 апр 2008 14:58


oHua написа:
K_Power написа:на МС не му ли требеше и НОК?

Не.


Това е едно от малкото неща дето неработи както трябва на МС. Пробвал съм и двете схеми и се държат идентично...хваща нереални детонаци. Може входа на схемата да е прекалено чувстовителен, но не съм се заигравал.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 май 2008 18:52


И така вече теших да слагам МС. Ако някой от вас е минал тоя преход ще бъда благодарен да сподели какви трудности е срещнал.
Относно това което ми трябва като части доклокото се запознах са:
1.Дюзи и рейка
2.Дросел с ТПС /те това ТПС какво точно означава/
3.Датчик за темп на въздуха
4.Датчик за темп на водата
5.МС

Ако някой може да ми помогне с малко инфо ще бъда задължен, защото не намирам желаещи да изпълнят тая задача и трябва да се справям сам. Така почват въпросите ми?
1.Дросел от АБФ става ли без преправяне.
2.Датчищи от каква кола са най удачни?
3.Къде се монтират датчиците?


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Нед 04 май 2008 18:57


leonardo_vd написа:И така вече теших да слагам МС. Ако някой от вас е минал тоя преход ще бъда благодарен да сподели какви трудности е срещнал.
Относно това което ми трябва като части доклокото се запознах са:
1.Дюзи и рейка
2.Дросел с ТПС /те това ТПС какво точно означава/
3.Датчик за темп на въздуха
4.Датчик за темп на водата
5.МС

Ако някой може да ми помогне с малко инфо ще бъда задължен, защото не намирам желаещи да изпълнят тая задача и трябва да се справям сам. Така почват въпросите ми?
1.Дросел от АБФ става ли без преправяне.
2.Датчищи от каква кола са най удачни?
3.Къде се монтират датчиците?
Trothle position sensor ....
:wink: В превод сензор за позицията на клапата ... ако греша да ме поправят :oops:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 май 2008 19:00


Така си и мислех, ама да съм сигурен да си питам. :wink:
Някой да се изкаже по другите въпроси?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 05 май 2008 15:47


throttle, но както и да е ...на 7-ми съм по цял ден онлайн в скайп или ми звънни по тела да ударим едно рамо


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 05 май 2008 19:56


По някой път е възможно НОК-а да отчита нереални детонации, ако е стегнат повече от дадените в каталозите моменти на затягане!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 07 май 2008 8:32


K_Power написа:По някой път е възможно НОК-а да отчита нереални детонации, ако е стегнат повече от дадените в каталозите моменти на затягане!

Това е така и вече е изпитано на един приятел..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта