Преди няколко месеца гледах обяви в Германия и резултатът е пасата в гаража. Такава кола в германско се продава 5500 - 6500 Евро (в зависимост от екстрите, пазарлъка и т.н. ) Оценката и по Шваке е 6000 Евро. Ако успееш да вземеш от Германия читава кола много по-евтина от Шваке оценката ще си много голям късметлия
Кажете си мнението за тази кола ?, Vw Passat TDI-110kc
Зависи от къде е вноса.
Преди няколко месеца гледах обяви в Германия и резултатът е пасата в гаража. Такава кола в германско се продава 5500 - 6500 Евро (в зависимост от екстрите, пазарлъка и т.н. ) Оценката и по Шваке е 6000 Евро. Ако успееш да вземеш от Германия читава кола много по-евтина от Шваке оценката ще си много голям късметлия
Преди няколко месеца гледах обяви в Германия и резултатът е пасата в гаража. Такава кола в германско се продава 5500 - 6500 Евро (в зависимост от екстрите, пазарлъка и т.н. ) Оценката и по Шваке е 6000 Евро. Ако успееш да вземеш от Германия читава кола много по-евтина от Шваке оценката ще си много голям късметлия
- Мартин
- Мнения: 1561
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
patter написа:Зависи от къде е вноса.
Преди няколко месеца гледах обяви в Германия и резултатът е пасата в гаража. Такава кола в германско се продава 5500 - 6500 Евро (в зависимост от екстрите, пазарлъка и т.н. ) Оценката и по Шваке е 6000 Евро. Ако успееш да вземеш от Германия читава кола много по-евтина от Шваке оценката ще си много голям късметлия
Ти защо не си се похвалил с този пасат
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
И аз съм съгласен с последните мнения - няма безплатен обяд! Ако колата е наистина читава си струва парите! Помисли колега - моята кола от гаража е закупена миналия Януари от Германия за 6 еврейчета! Тук в БГ ти ги дават за 10 левчета - е как става тая работа?
Аз казвам, че ако колата е добра си струва парите! Успех и дано скоро се похвалиш
Аз казвам, че ако колата е добра си струва парите! Успех и дано скоро се похвалиш
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Ztavi написа:За съжаление това с километрите си е факт...затова по-добре гледай да има сервизна книжка и турси следи да не би да е имал сериозен удар. Абе като цяло си е божа работа
Сервизните книжки са им фанали цаката отдавна ...
един познат сам си докара астра '94 от собственик си я купил от германия за 1300 евро която състоянието на салона/колани/волан/педали изглежда по същия начин като на приятел чиято е на 350 к (доказано ако не и на повече), а на сервизната книжка пише 105 000 (и на километража е подобна цифра). Салона на тази кола е като разплетена кошница.
Да се има в предви, че на по-големите и по скъпи коли интериора им издържа повече. Разгледай някой коли из немското мобиле да видиш как изглеждат на различни километри (и там има явно превъртани), но можеш да добиеш някаква представа. Салона/колани/волан/педали на кола на 150 к трябва да са като нови !!! Също имай предвид, че да купиш дизел на 150 к е почти невъзможно. Потърси из форума има добро ръководство за покупка на кола втора ръка. Всичко от там е доста вярно с изключение на това, че не трябва да духа от капачката за наливане на маслото.
Аз лично и на сервизна книжка не бих се доверил ако не отговаря на състоянието на колата.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
преди да се реша да отида до чужбина за да купя моя пасат и аз търсих доста време не само в нета ами бях огледал колкото автокъщи можах да намеря. И аз мога да кажа че продаваните в бг коли са със сигурност с върнати км. - от порядъка на минимум 200 - 250 к назад. Реших да си търся кола в немско най-вече за да не се налага да й правя хиляди технически проверки, които трябва да плащам, а и от тези проверки все ще излезе нещото нечитаво заради което колата е взета по-евтино от чужбина и се продава в бг. В немско/австрия или CH ако не купувате от руснаци/турци/араби шанса да уцелите добър автомобил без да сте експерт в купуването на 2ра ръка коли е доста добър.
Онези които си правят илюзията че да си купиш сам кола от чужбина е лесна работа трябва да вземат предвид следното:
- трябва да си предвидите място където да останете поне за 2-3 дена (ако не можете при приятели, то поне трябва да намерите място където да ви излиза достатъчно евтино на ден за да има смисъл от ходенето)
- трябва да си предвидите кола с която да обикаляте за да търсите желаната от вас кола (този момент никак не е лесен за организиране), естествено тук трябва да се включат и разходи за гориво за обикалянето
- предвидете си също дневни (този разход е минимален но също трябва да се отчете)
-набележете обяви на коли които имат TUV, в противен случай не можете да изкарате колата на собствен ход, а времето за търсене на автовоз и сумата която ще ви струва може да обезмислят начинанието
(Разбира се съществува възможността да минете немския технически преглед TUV, което мисля беше някъде 30-40 EUR, но трябва да знаете че е твърде обстоен мерят доста дълго съдържанието на изгорелите газове, проверяват дори сходимостта на фаровете, да не говорим че основно се проверява спирачната система за напуквания по съединенията и при откриване на най-малкото такова задължават сменянето на съответната част, проверяват се много добре и ауспусите и при забелязването на дори най-малкото петънце ръжда ще ви накарат да си заварите гърнето - което ще ви струва отделно още някъде 120 EUR)
-застраховката по мои спомени беше някъде 80 евро а номерата 60, сметнете също и пътните такси навръщане и горивото
(забравих да допълня и разходите по отиването до чужбина - с кола, автобус или самолет)
Моите лични впечатления при търсенето на кола миналата година са че много трудно се открива читав автомобил с TUV на малко километри (под 200 000) на достатъчно сгодна цена, който същевременно да е и достатъчно нов - да речем около 2000-ната година!
за един германец е достатъчно основателно да смени автомобила си ако са минали вече 10-ина години от купуването му, ИЛИ ако преди да е стигнала тази възраст колата е врътнала завиден брой километри. Първото събитие настъпва изключително рядко спрямо второто поради факта че колите там се карат много повече отколкото в бг и навиват страшно много км. за кратко време.
Моята я купих от северна Германия - около Дюселдорф (просто там ми бяха познатите където можех да отседна и не можех да шавам кой знае колко далече от там да търся), все ни мислиха за поляци, а аз все се опасявах, дали от тези поляци които много много не се пазарят ами направо купуват, ще успея да се вредя за нещо читаво.
Както са казали колегите по-горе читавата кола която ви се струва малко по-скъпа се изплаща с по-малко поддръжка впоследствие. Ако забележите например че някои части/консумативи са сменени съвсем скоро, не си мислете че продавачът не е включил това в цената. (лошо е ако частите/консумативите не са били сменяни навреме, както и когато части/консумативи не се сменят умишлено предвид предстояща продажба поради липса на мотивация за по-нататъшни инвестиции в автомобила)
За да се минимизират разходите е добре да откриете желаната кола колкото се може по бързо. Нещата се улесняват неимоверно много ако имате навигация и докато единия шофира другия звъни на телефоните от предварително изпечатани обяви. (Имах късмета да се придвижваме с кола на газ и обикалянето ми излезе по-евтино) Аз лично реших да си спестя обикаляне по тамошните автокъщи където най-често ще попаднете на турци, руснаци, араби или подобни склонни към измами търгаши.
разбира се далеч по-удачен вариант е ако имате някой, който да ви купи подходящата кола в чужбина и вие просто да си я приберете в бг. Така имате далеч повече време да попаднете на подходящата оферта, без чакането да ви струва нещо.
Между другото моята я взех точно на колкото беше оценена по Schwake каталога и собственика отказваше до последно да коментира цената. В немско читавите коли определено си държат висока цена, но това си е и напълно основателно, след като се знае че автомобилите са поддържани в безупречно техническо състояние и внасяните например от Италия по нищо не могат да се сравняват с тях.
Напоследък чувам че се карат коли от италия в немско и се продават там. Явно и там си трябва добре да се гледат документите на колите.
(с това не казвам че намирането на читава кола от италия е абсолютно невъзможно, но поне за мен намирането граничи с невъзможното и пак е нужна голяма доза късмет...и чакане, защото пак ще кажа лишено е от всякаква логика където и да е да се продава перфектно поддържана кола (каквато всеки иска) за малко пари)
и накрая...не искам да отчайвам хората които са се насочили към купуване на кола от чужбина и за мен това е по-добрия вариант отколкото от бг, просто е добре да са информирани/подготвени за това което ги очаква.
Мнението ми за колата с която е открита темата е че със сигурност това не са реалните км. и няма какво толкова да я мислиш, търси добре и претегляй всички фактори (както се казваше в една реклама: всичко е от значение)
Онези които си правят илюзията че да си купиш сам кола от чужбина е лесна работа трябва да вземат предвид следното:
- трябва да си предвидите място където да останете поне за 2-3 дена (ако не можете при приятели, то поне трябва да намерите място където да ви излиза достатъчно евтино на ден за да има смисъл от ходенето)
- трябва да си предвидите кола с която да обикаляте за да търсите желаната от вас кола (този момент никак не е лесен за организиране), естествено тук трябва да се включат и разходи за гориво за обикалянето
- предвидете си също дневни (този разход е минимален но също трябва да се отчете)
-набележете обяви на коли които имат TUV, в противен случай не можете да изкарате колата на собствен ход, а времето за търсене на автовоз и сумата която ще ви струва може да обезмислят начинанието
(Разбира се съществува възможността да минете немския технически преглед TUV, което мисля беше някъде 30-40 EUR, но трябва да знаете че е твърде обстоен мерят доста дълго съдържанието на изгорелите газове, проверяват дори сходимостта на фаровете, да не говорим че основно се проверява спирачната система за напуквания по съединенията и при откриване на най-малкото такова задължават сменянето на съответната част, проверяват се много добре и ауспусите и при забелязването на дори най-малкото петънце ръжда ще ви накарат да си заварите гърнето - което ще ви струва отделно още някъде 120 EUR)
-застраховката по мои спомени беше някъде 80 евро а номерата 60, сметнете също и пътните такси навръщане и горивото
(забравих да допълня и разходите по отиването до чужбина - с кола, автобус или самолет)
Моите лични впечатления при търсенето на кола миналата година са че много трудно се открива читав автомобил с TUV на малко километри (под 200 000) на достатъчно сгодна цена, който същевременно да е и достатъчно нов - да речем около 2000-ната година!
за един германец е достатъчно основателно да смени автомобила си ако са минали вече 10-ина години от купуването му, ИЛИ ако преди да е стигнала тази възраст колата е врътнала завиден брой километри. Първото събитие настъпва изключително рядко спрямо второто поради факта че колите там се карат много повече отколкото в бг и навиват страшно много км. за кратко време.
Моята я купих от северна Германия - около Дюселдорф (просто там ми бяха познатите където можех да отседна и не можех да шавам кой знае колко далече от там да търся), все ни мислиха за поляци, а аз все се опасявах, дали от тези поляци които много много не се пазарят ами направо купуват, ще успея да се вредя за нещо читаво.
Както са казали колегите по-горе читавата кола която ви се струва малко по-скъпа се изплаща с по-малко поддръжка впоследствие. Ако забележите например че някои части/консумативи са сменени съвсем скоро, не си мислете че продавачът не е включил това в цената. (лошо е ако частите/консумативите не са били сменяни навреме, както и когато части/консумативи не се сменят умишлено предвид предстояща продажба поради липса на мотивация за по-нататъшни инвестиции в автомобила)
За да се минимизират разходите е добре да откриете желаната кола колкото се може по бързо. Нещата се улесняват неимоверно много ако имате навигация и докато единия шофира другия звъни на телефоните от предварително изпечатани обяви. (Имах късмета да се придвижваме с кола на газ и обикалянето ми излезе по-евтино) Аз лично реших да си спестя обикаляне по тамошните автокъщи където най-често ще попаднете на турци, руснаци, араби или подобни склонни към измами търгаши.
разбира се далеч по-удачен вариант е ако имате някой, който да ви купи подходящата кола в чужбина и вие просто да си я приберете в бг. Така имате далеч повече време да попаднете на подходящата оферта, без чакането да ви струва нещо.
Между другото моята я взех точно на колкото беше оценена по Schwake каталога и собственика отказваше до последно да коментира цената. В немско читавите коли определено си държат висока цена, но това си е и напълно основателно, след като се знае че автомобилите са поддържани в безупречно техническо състояние и внасяните например от Италия по нищо не могат да се сравняват с тях.
Напоследък чувам че се карат коли от италия в немско и се продават там. Явно и там си трябва добре да се гледат документите на колите.
(с това не казвам че намирането на читава кола от италия е абсолютно невъзможно, но поне за мен намирането граничи с невъзможното и пак е нужна голяма доза късмет...и чакане, защото пак ще кажа лишено е от всякаква логика където и да е да се продава перфектно поддържана кола (каквато всеки иска) за малко пари)
и накрая...не искам да отчайвам хората които са се насочили към купуване на кола от чужбина и за мен това е по-добрия вариант отколкото от бг, просто е добре да са информирани/подготвени за това което ги очаква.
Мнението ми за колата с която е открита темата е че със сигурност това не са реалните км. и няма какво толкова да я мислиш, търси добре и претегляй всички фактори (както се казваше в една реклама: всичко е от значение)
Последна промяна от fichtenweg на Нед 11 май 2008 10:27, променено общо 1 път.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта