maslinkov написа:Поло като Поло, може бе с АLD двг. - също е с алуминиев блок и това му е слабото място. Обезателно я пробвай, ако можеш по магистрала със скорост 130 км в час. Ако не ти просвири зумера, или не се задейства лампата за маслото - взимай я веднага. Дотогана ще си пробвал и волана и скоростите как работят - всичко октанало е песен.
Значи, първо даваш на контакт и трябва да ти загаснат всички лампи след извесно време, без тази за акумулатора, посбе палиш и ако не ти дават магистрала, слушаш за щумове от двг., чакаш да загрее на работна температура - 90гр и форсираш на 4300 об. в мин за 2 мин - то е същото. Ако е имало тракане след този тест, на празен ход, следва вече да го няма и да не ти е светнала лампата за маслото.