Изпускателен колектор от по силен двигател... ABS, 2E на АБУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Изпускателен колектор от по силен двигател... ABS, 2E на АБУ

Мнениеот Spectre™ » Сря 07 май 2008 20:01


И моля колеги без да почвате със репликите... сменяй двигателя... или не се занимавай с глупоти... двигателя си ми е слънце..., а и аз съм любопитен до къде мога да го докарам, дори да няма сметка да го правя...


Въпроса е може ли да се сложи изпускателен колектор от друг Голф с по мощен двигател..., ще има ли положителен ефект макар и малък... какъв трябва да е колектора... от 2Е ще стане ли.... не съм много на ясно, моля разяснете ми....



Другия въпрос е може ли да се смени вала и да се сложи от друг двигател...., малко по мощен... и ако може, от кой трябва....

Дидооригинал беше сменил своя вал със такъв от 2Е... и ефект имаше..

Благодаря много...




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 07 май 2008 20:13


Така, колега има конструктивна разлика в двата мотора ABU и 2E, от там и разлика в изпускателните колектори. Ако си обърнал внимание твоя мотор е с изпускателни колектори от към радиатора на колата, на 2Е е от към арматурното табло. Другата разлика ще ти е в разстоянието на изпускателните фланци на колектора. А относно ефекта какъв ще е, е относително, има вероятност да се получи така натеченото съхнене на буталата.

Иначе успех с идеите! :wink:


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Сря 07 май 2008 20:23


М да забелязах, че мойте изпускателни колектори са отпред.... :?


Значи трябва да търся някакъв аналогичен.... примерно от АФТ или АБС.... ако са като при мен... и ако става....

Би ли ми обяснил леко по подробно за "съхненето на буталата" :)


И другия въпрос е... може ли да се сложи друг вал... :)


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Сря 07 май 2008 22:57


Ми и на тях не са като при теб,само на 1.4 са като при теб колекторите и поначало на тоя мотор няма какво чак толкова да направиш или по скоро не си струва да наливаш пари и труд за 10-15 коня повече, и колкото и да ти е неприятно пак се стига до съвета ,който не искаш да чуеш,а именно не се занимавай с глупости и ако искаш по -мощен мотор и можеш да си го позволиш смени колата с такава,която позволява по голямо развитие примерно Г3 с ABF или Г4 с 1.8 Т най-добре.Иначе на моето голфче със същия мотор като твоя докато го имах бях му сложил един K&N и малко по-леко дишаше , имаше по добра реакция на газта и се караше по приятно,но никога и през ум не ми е минавало в кола за 3000-3500 да набия още 2 за да получа съмнителеното удоволствие от приблизително 90 коня в Г3 от 1.6 :wink: .Успех все пак ако се захванеш да правиш нещо от нищо !


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Чет 08 май 2008 9:16


Никой не е казвал, че ще набия 2000 лв в мотора.... сложил съм JR панелен филтър.... колестор и вал не са чак толкоз много пари..., само въпроса беше дали вал или колектор от друга кола ще стане при мен...


Двигателчето си е бомба за сега и не искам да го сменям.., а и както казах... достатъчно съм любопитен какво може да се направи още по този двигател..., независимо от средствата...

За колекторите разбрах, че трудно биха станали от друга кола..., евентуално трябва да си прави само за моя случай...

Как седи въпроса с вала, дали ще се намери сходен... и от какъв двигател...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 08 май 2008 10:07


Spectre™ написа:Би ли ми обяснил леко по подробно за "съхненето на буталата" :)


И другия въпрос е... може ли да се сложи друг вал... :)


По първия ти въпрос за съхненето на буталата се получава когато изпускателната система е с по-малко съпротивление на газовете т.е. диаметъра е по-голям от необходимото и буталата се "изсушават".

А относно вала, ще е малко сложно при тебе защото просто няма друга разработка на този мотор освен монтирането на една пълна инжекция.

За изпускателен колектор варианта е да си направиш, или да си поръчаш.


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Пет 09 май 2008 13:08


Някой да има идея къде могат да ми направят колектор по поръчка... :?:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пет 09 май 2008 13:20


Мите, нали знаеш че АБУто е разпилен еднолитров мотор, т.е. няма аналог с по-голям двигател.
Ако питаш мене не пипай, немеца е преценил колко може да се разпили тоя мотор и АБУ е максимума на възможностите.
Щом маторетката ти е слънце, не я барай да не глътен БГ въздух че после няма оправия.
Карай хубавелката със здраве!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 59 госта