WUR mod (КR)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 08 май 2008 12:05


neon написа:Според мен само с ровене по инжекциона не става като хората. Трябват и валове, дюзи и филтър + портване. Тогава вече може да се каже че има ефект! Ааааа, забравих - и генерация! :wink:


И накрая му тури един сешоар и 50 шота упойка да мирясаш mhihi mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 08 май 2008 14:03


Vizor написа:Глъхненето не е ли резултат на оная 5-та дюза дето си има едно термонезнамсикакво там дето с времето решава да не работи :lol:
И при мене го има тоя проблем докато маслото не стигне 50-тина градуса върви като 1.8 моно :lol: после полудява


Мммда но също и от биметалната пластина на регулатора с които се заиграват колегите. Ми на 20 години и на нея и става малко лабаво...почва да натиска по-малко ..съответно не обогатява добре и така.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 08 май 2008 14:57


А това не може ли да се модне с едно копченце и да се пуска от вътре примерно (смукач един вид?!)
При мене сместа идва малко богатичка и само да си оправя като хората изпускателната система ще връзвам на ванко машинката в колата и да видим тогава какво ще каже и дали ще можем да го нагласим като хората


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 08 май 2008 15:48


Цъ..това с копчето няма да стане щот прегаря резистора дето нагрява биметалната пластина в един момент. Знач...винчето отзад дето въртят колегите е точно за регулиране на натиска, но няма как с него да се компенсира остарялата пластина. Аве хвани го разглоби регулатора от четирите 6мм винчета и ще видиш каква е хавата, но за отремонтиране ..няма да го бъде. а обогатяване принципно може да се получи и само при извадено маркуче за вакума....това дето се забожда на корпуса отзад, но само на празен ход. Там имаш вакум 0,5-0,7бара при върнат педал на газта и 0,1бара при full trottle:wink:

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 08 май 2008 15:52


При мене е богатичка и след като загрее колата, но това по нататъка ще пуснем една тема само manarata да свърши с оная маймунка да я прави и да я закачам на колата да видим какви стойности ще покаже ;)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Чет 08 май 2008 22:18


Смукач може да се направи стартовата дюза със финно ключе,където съм го правил са много доволни-няма крадене тая кола зимата ако не знаеш :lol: За биметалната пластина също има лек,в една книжка намерих графики какво трябва да е управляващото налягане при старт на различни температури.Лятното налягане беше при 0 градуса и забива при побутване на газта.След няколко опита подлагане на фолио м-ду стойката и биметалната пластина го докарах,трябва и манометър.А това ,че вакуумната мембрана е в реголируемо гнездо е много интересно,сменях на един Пасат и ще взема спуканата да "видя какво има вътре".Това от снимките не мога да го приема за чиста монета-упр. налягане 0 :shock Тази мембрана играе като ускорителната помпа в карба,отделно то обира колебанията на дебитомера,без него ще бъде давене,глъхнене и чудо.От доста години обмислям какви ли не начини да го намаля.Сега за обогатяване над средни съм сложил втулка в горната половина на дебитомера-стесняване на конуса.Спорен ефект-не знам дали обогатявам или допълнително спирам въздуха. :?: Нямам време и възможност за достатъчно тестове.С моето извънземно возило е рисковано посред бял ден да се показвам.А и ми се въртят едни бръмбари из главата и след Сливен тази инжекция сигурно ще отиде при някой който иска КР-а му да върви.Абе за турбо проект си мисля. :gruebel На Божура реших да местя мотора отзад,но това ще донесе толкова проблеми,че чак се страхувам :? а и шампион няма да стана,а само как ще стои сребрист кулер на кашон :shocked


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 08 май 2008 22:45


Ето и от мен малко инфо за това начинание http://www.denalidrafting.com/porsche/wurfix.pdf


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 07 юни 2008 17:46


Колата вече е с WUR mod и ефекта е усезаем :twisted:

П.С:Скоро и нови инжектори тогава си мисля,че ще една идея още по-добре 8)
Специални благодарности на Сиромаха :bowdown :018: :kef: :beer


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 07 юни 2008 18:02


Забравих да добавя основното налягане ми беше 4.9 бара със поставянето на 0,5мм шайба + стоковата 1мм налягането се качи на 5,5 бара,и терморегулатора ми е на 3,2 ,мотора е по-респонсен и се пълни доста по-добре 8)


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 09 юни 2008 21:05


negodnika написа:Забравих да добавя основното налягане ми беше 4.9 бара със поставянето на 0,5мм шайба + стоковата 1мм налягането се качи на 5,5 бара,и терморегулатора ми е на 3,2 ,мотора е по-респонсен и се пълни доста по-добре 8)

един бърз въпрос,това на запален и загрял мотор ли е?


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Пон 09 юни 2008 21:20


На загрял мотор!На студено при сегашните темп. трябва да е 1.6 и за ~2 минути стига 3.7(сток)


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 09 юни 2008 21:32


хм,значи нищо несъм направил :( ,ще има втори тур (прецакай на пацо регулатора) имам ги три все един ще сглобя


п.п сутрин манометъра показва под нула бара,това нормално ли е ?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 10 юни 2008 7:31


neon написа:Според мен само с ровене по инжекциона не става като хората. Трябват и валове, дюзи и филтър + портване. Тогава вече може да се каже че има ефект! Ааааа, забравих - и генерация! :wink:

значи точно това и аз трябва да барникам :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта