Смукач може да се направи стартовата дюза със финно ключе,където съм го правил са много доволни-няма крадене тая кола зимата ако не знаеш

За биметалната пластина също има лек,в една книжка намерих графики какво трябва да е управляващото налягане при старт на различни температури.Лятното налягане беше при 0 градуса и забива при побутване на газта.След няколко опита подлагане на фолио м-ду стойката и биметалната пластина го докарах,трябва и манометър.А това ,че вакуумната мембрана е в реголируемо гнездо е много интересно,сменях на един Пасат и ще взема спуканата да "видя какво има вътре".Това от снимките не мога да го приема за чиста монета-упр. налягане 0

Тази мембрана играе като ускорителната помпа в карба,отделно то обира колебанията на дебитомера,без него ще бъде давене,глъхнене и чудо.От доста години обмислям какви ли не начини да го намаля.Сега за обогатяване над средни съм сложил втулка в горната половина на дебитомера-стесняване на конуса.Спорен ефект-не знам дали обогатявам или допълнително спирам въздуха.

Нямам време и възможност за достатъчно тестове.С моето извънземно возило е рисковано посред бял ден да се показвам.А и ми се въртят едни бръмбари из главата и след Сливен тази инжекция сигурно ще отиде при някой който иска КР-а му да върви.Абе за турбо проект си мисля.

На Божура реших да местя мотора отзад,но това ще донесе толкова проблеми,че чак се страхувам

а и шампион няма да стана,а само как ще стои сребрист кулер на кашон
