Кабели за свещи

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Кабели за свещи

Мнениеот Sanitarium » Чет 08 май 2008 17:39


Имам едно такова питане ... в какво толкова е разликата на кабелите ( знам за изолацията и за пълнежа ) , ама все пак как може на 1.4 AFH кабелите му да струват 137 лева .... ако някой ми каже защо не мога да му сложа други и пак да върви ще съм му много благодарен. По принцип си мисля че няма кой знае какво значение ( изключая живота на изолацията ) ама това все пак си е голяма разлика в цената :).
Забравих да кажа че става въпрос за кабелите за свещите :Р. Решил съм да пробвам с едни силиконови за москвич - 25 лева та да става каквото ще...




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 08 май 2008 18:09


Вземи си кабелите за твойта кола, те осигуряват качествена искра.
То те ги няма много по магазините за AFH мотора.
Скъпи са си кабелите - почти всички к-ти се въртят към 100лв :wink: не се коси


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Чет 08 май 2008 18:26


Днес ходих до един магазин и намерих на BOSCH, само че 137 лева.
А и исках само да разбера какво толкова има в тези кабели та да са на тая цена ..... да не би едно време с руските кабели да не вървяха колите :oops: . Когото и да попитах какво толкова им е специалното, че даже и по мотори ги предлагат , никой не ми даде обяснение. Затова реших да попитам тука ако някой е чувал или знае нещо... даже се сещам навремето с кабели за неоновото осветление си вървяха 8)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 08 май 2008 18:34


Е ти пък защо ще сменяш всичките? На бройка не ги ли дават (би трябвало да ги дават). Изискванията са да имат нужното съпротивление (за двувалките не зная колко е ,ама мисля ,че си е както на всички вагени 6 килоома),дължина (от гледна точна на грозотията) и добра изолация. Просто вашите лули са по-различни и затова ви гърбят толкова с цената.

Пак казвам, защо ти е да ги сменяш всичките? И 5-те едновременно да ти станат за смяна си е направо ъбсурдно. Това не са свещи да им се изхабява нещо ( с изключение на пробив на изолацията)


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Чет 08 май 2008 18:40


А как мога да разбера кой е пробил евентуално ... с мегер няма да мога да го докарам до пробив .. или както ме "посъветваха" - с едната ръка се подпираш на двигателя а с дригата опипваш кабелите :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 08 май 2008 18:44


слагай за москвич ако пасват лулите -слагай не бой се. и да изгорят кабелите тъкмо ше кажеш но ги направи да не упират никаде по метал


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 08 май 2008 18:48


Sanitarium написа:А как мога да разбера кой е пробил евентуално ... с мегер няма да мога да го докарам до пробив .. или както ме "посъветваха" - с едната ръка се подпираш на двигателя а с дригата опипваш кабелите :lol:


Свали ги и ги огледай хубаво - то се вижда като има пробив! Мястото на изолацията е направо стопено. После през ноща (най-добре като е мъгливо времето) накарай някой да ти изфорсира двигателят и гледай да няма светкавици по кабелите. Премери им и съпротивлението дали е еднаква на всичките с точност до около 0.5 килоома (ще се справиш щом знаеш какво е мегер и за какво се изполлзва :wink: )


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Чет 08 май 2008 18:55


Мдам....май тва е единствения вариант, щото това с подпирането не ми харесва нещо....... а относно това за кабелите май наистина "клатенето" е само заради дългите гумирани лули ... но какво пък хората и термошлаувка са измислили.. само дет е май до 3kV :oops:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 08 май 2008 20:02


хах термо шлаувката нема да те спаси говорим и за ампераж-кабелите кадето имат пробив малко побелява гумата, или по4ерниава ако са 4ервени вечер по тъмно се вижда наи добре. виш далаверата за мрусниа ток ако има такава на каде е и масата и .При добра центровка и искра моята и с кабел от кабелна съм я карал да не е кофти гориво 4е напоследак голям кур с тези обороти и центровки ше кажеш поло най некадърната кола на фолц бриаххххх.


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Чет 08 май 2008 20:41


За горивото съм напълно съгласен , LUKOIL и SHELL - разлика от небето до земята..... трябва само от едно и съсщо място да се взема та да не играе центровката :cry:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 08 май 2008 21:29


Силиконово покритие с проводник вътре с много ниско съпротивление, което се запазва доста дълго такова.
На ефтините кабели тва съпрот. се изменя доста бързо.
За тоя мотор не ги продават по единично.
Не ги пипай смело кабелите, че ако има пробив ще скокнеш :lol:
Тока е мого голям :wink:


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Пет 09 май 2008 10:48


аз имах проблем с единия кабел, беше скъсан и искарата не стигаше до свеща. отидох при един приятел, който е монтьорче. понеже нямах 100 кинта за нови кабели, тои ми пригоди(доста успешно) кабел от опел .... побългаряване е , но при тези цени.... та с 2 думи доволен съм вече 2 месеца нямам проблеми никакви.
Поздрави


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Пет 09 май 2008 11:41


И какво ако на тъмно има светкавици, на мен ми се виждат как светкат...проблем ли е


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 09 май 2008 12:39


ninja_pz84 написа:И какво ако на тъмно има светкавици, на мен ми се виждат как светкат...проблем ли е

смени ги


Потребителски аватар
Sanitarium
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Sanitarium » Пет 09 май 2008 18:37


Днес пробвах с един син комплект кабели на TESLA.... жужи милото .... остава да видим колко ще изкара ... все пак 25 лв :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта