ABF-a неможе да запали - ПРОБЛЕМА ОПРАВЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

ABF-a неможе да запали - ПРОБЛЕМА ОПРАВЕН

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 7:17


Предисторията е следната:
Качвам се вчера в колата след работа както винаги оборотите си играят от 500-1000 тва си му е стара болка и не ми прави впечетление. Тръгвам си аз и след 1-2 километра колата започна да придърпва все едно ми свършва горивото, изгасна и неможах да я запаля повече (не че не пробвах 6-7 пъти), а гориво имаше поне стрелката така показваше, но за по-сигурно му налях още 5 литра и пак нищо иначе при въртенето мирише на бенц яко. След като стана ясно че няма да запали решихме да я дърпаме до вкъщи че колата няма аларма и не ми се искаше да правя подарък на някой "джамбазин", по време на дърпането също пробвахме да я запалим на 3-та, 4-та но никакъв шанс. Пробвахме също да ресетнем компа на колата че ако има някаква грешка заради която непали да се изтрие ама нестана, помислих си че може да е от компютъра защото на тъблото ми свети една оранжева лампа (с пунктирано и непунктирано кръгчета) която незнам какво означава.
Ако някой знае какви са възможните причини за НЕпаленето ще съм много благодарен да сподели.

п.п. Искам също да използвам темата за да БЛАГОДАРЯ на armario за това че го накарах в 11 вечерта да ми донесе кука за теглене :bowdown :bowdown :bowdown

Последна промяна от P4v3l на Нед 11 май 2008 12:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 09 май 2008 7:36


на помпа намирисва...така да ти предърпва и да спре...
преди като си палил когато е студена и си пробвал да я форсираш мъка ли и беше?виж подава ли гориво на 2ката отварям капака и развивам една едра дюза която е главната от към помпите.
ако не може реле да се скапва и да вкл. изкл. на интервали


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 8:09


Smoke написа:на помпа намирисва...така да ти предърпва и да спре...
преди като си палил когато е студена и си пробвал да я форсираш мъка ли и беше?виж подава ли гориво на 2ката отварям капака и развивам една едра дюза която е главната от към помпите.
ако не може реле да се скапва и да вкл. изкл. на интервали

Оборотите и играеха в доста големи граници но при въртенето си мирише на НЕизгорял бензин и затова не ми се вярва да е от помпата (но не съм сигурен, ако успея да махна някоя от дюзите ще проверя)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 09 май 2008 8:14


не махай някоя а виж коя ти е главната от към помпите...
при мене е тук...
проследи маркуча от помпите де отива и скивни какво става....
Изображение


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 8:29


Smoke написа:не махай някоя а виж коя ти е главната от към помпите...
при мене е тук...
проследи маркуча от помпите де отива и скивни какво става....
Изображение

да ама АБФ-а е със ел. инжекцион и май нама да стане с махане на дюза (щото са на обща рейка)


Потребителски аватар
iliev77
Мнения: 375
Регистриран на: Съб 06 авг 2005 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliev77 » Пет 09 май 2008 8:37


Бобина с Комутатор !!! :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 9:12


Първото нещо е да си провериш тоците .. сиреч.. дали идва точец към свещите.. вадиш едната ... допираш я до капака на главата и чакаш искра (е не само да чакаш трябва и да врътнеш стартера :oops: )
ако там няма отиваш на бобината и така.. виж първо тези неща..


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 9:13


iliev77 написа:Бобина с Комутатор !!! :wink:

ако откача кабела на някоя от свещите, без да развивам свеща при въртене ще се види ли искрата или трябва да свали свеща :?:


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Пет 09 май 2008 9:22


hilqdarka написа:
iliev77 написа:Бобина с Комутатор !!! :wink:

ако откача кабела на някоя от свещите, без да развивам свеща при въртене ще се види ли искрата или трябва да свали свеща :?:

трябва свещта да е на кабела иначе нямам как да я провериш дали пуска ток! :)


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 09 май 2008 9:25


Бобина почти сигурно.Бензин дали достига се проверява много лесно.На снимката по долу където съм оградил с червено има една пъпка на шината покрита с капаче,като се извади капачето и дори само се да де на контакт се изстрелва доста прилично количество гориво--внимавай да не ти измие очите.По вероятното след като казваш че мирише на сурово гориво е това ограденото със зелено тоест бобината,на познат скоро сменяхме такава заради същите симптоми на колата и всичко си дойде на място.HUGO или нещо от сорта беше,за 107 лева.Ако и това не е остават главния кабел за свещите,самите свещи и техните кабели.

Изображение


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 9:28


Ако някой може да ми покаже (снимчица нещо ако може) кое точно е комутатора ще съм много благодарен.

Накакви други предложения за възможен проблем, че в неделя ще се правя на "мастър", ако незапали ще я засиля към някой стълб със бутане mhihi mhihi mhihi
п.п. Дано да е от бубината че ми се намира една под ръка


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 09 май 2008 9:34


С риск да се изкажа технически неподготвен мисля че двете са в един корпус--по-горе зелено оцветеното /по-скоро се вижда края на тялото,където излиза главния кабел,но мисля става ясно/.


Потребителски аватар
iliev77
Мнения: 375
Регистриран на: Съб 06 авг 2005 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliev77 » Пет 09 май 2008 9:46


Точно така - бобината и комутатора са в едно... Щом имаш друга бобина можеш да провериш веднага - отнема ти по малко от минута, просто разкачи двата кабела от твоята и ги закачи на новата и пробвай да запалиш, ако запали - твоята се държи на две болчета с гайки към купето..... на много шибано място


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пет 09 май 2008 10:02


Smoke написа:...

Vizor написа:...

iliev77 написа:...

propparo написа:....

Благодаря още довечера ще пробвам първо бобината после и бензина и ще пиша резултата


Потребителски аватар
sa6odinov
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 10 май 2007 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6odinov » Пет 09 май 2008 12:44


Имах същият проблем и се оказа централният кабел от бобината до делкото.Успех.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта