температура на пасат-проблем ли е?
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нека и аз да споделя моите патила,само че с Пасат 1.6 моно.По същия начин работи на температури 95-100 градуса при попадане в задръстване и дори през зимата при изкачване (например прохода Петрохан).От скоро започна да ми изхвърля водата при достигане на температура около 90 градуса и след опит да долея вода се получава може би някаква възглавница,защото циркулацията остава само през малкия кръг.От тук нататък - бързо загряване и често доливане на течност.Едва когато дв-ля изстине напълно и дозирам отново течноста,тя започва да циркулира и през големия кръг, но до около 90 градуса.След това отново изтичане от всички ръбове на разширителния кръг.Нека някой да сподели на какво да обърна внимание,след като двете скорости на вентилатора си работят.Защо има този пропуск и течноста изтича почти напълно?
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес я запалих (заредена с течност до маркировката) и се получи следното:При около 70 градуса се отвори термостата,след което при 90-95 градуса малко преди да тръгне първата степен на вентилатора започна да изпуска течноста от разширителния съд от отвора под капачката с надпис G11.Предполагам,че този отвор е нещо като клапан,който започва да ми изпуска по-рано от разчетеното налягане.
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за отговорите ви и най-вече на <slance> ,защото и аз започнах да се съмнявам в този клапан(т.е. капачката).След няколко часа тестиране стигнах до извода,че ако вентилатора тръгва при около 85-88 градуса всичко е ОК.Тъй като бях сменил вече датчика за степените на вентилатора(по принцип той е за 95 и 102 градиса) и със сигурност се задейства, то реших,че това е капачката.Шест години го карам и то все на границата на 95-102 градуса като досега течноста не ми се е губила.Ще подменя и капачката и ще публикувам резултата.Моля дайте ми адреса на Даскалов или някакъв линк.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
http://www.daskalov.com/
има и магазин на данаил николаев с/у радиал.
има и магазин на данаил николаев с/у радиал.
- hellforge
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ba6ticata написа:Оказа се капачката на разширителния съд,която дори не е затваряла напълно.След смяната й температурата се укроти и вече не виждам температура повече от 95 градуса и съответно нямам изтичане на течност.
аз си карам на 100-105-110, даже зимата не се задържа под 100. не е от датчика,сменен е. ще проверя за тая капачка....
- passat9a
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 14:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте колеги имах сходен проблем държеше ми температура 100-110 градуса , смених датчика на стрелката с оригинален от юнитрейд с поръчка кам 56лева сега седи под 100 градуса в задръстване на дълго без натоварване 70-80градуса отворил съм и от кам маската,мисля да почистя между двата радиатора(к климатик съм) дано се подобри охлаждането 

- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
нещо сте в грешка (или ти или уреда с който мериш температурата)мисля че няма дизел още повече с турбина с такьв термостат заводски да излиза на 95 градуса да отваряpassat_B3 написа:колеги на passata на баща ми термостата му отваря на 95 градуса нормално ли е ? Passata e 1.6 tdi 82 к.с. 1989 година.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта