
тече масло от диференциала???
- lozanov
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
тече масло от диференциала???
Колеги днеска си позволих малко глезотийки - въртях гуми на ръчна! Прибирам одеве колата в гаража и гледам едно яко петно масло под нея - около 20см диаметър образувало се за има нема 10 мин
гледам на канала и кво да вида - тече от лявото вътрешно каре там дет излаа от диференциала??? Помагайте кво да праа??? Колата е mk2 GTI 115

- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
lozanov написа:....тече от лявото вътрешно каре там дет излаа от диференциала...
Имаш предвид м/у чашката на карето и скоростната (от семеринга)???
В най добрия случай е сдал само семеринга, което мене лично ме съмнява ей така от един бърн да текне.
НО може и нищо да и няма на кутията.
Така на изуст е трудно да се каже какъв е точно проблема.
ПП.Ама в най добрия случай нов семеринг (10-20лв.-зависи колко некачествен), ново масло (полу/пълна синтетика и там 30-40... 60-70 и много за най хубавите), ако семеринга го сменя майстор (20-30 може и 40)
ППП. подобни бяха цените миналото лято, щото тогава и аз го правих тва упражнение (не с бурна , със смяната)
- lozanov
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Mapoka написа:От тук ли?
Точно от там колега!!! Мноо мерси за отговора!



- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
lozanov написа:Трее ли да се отвори кутията та да се смени тоя семеринг???
Не кутията не се отваря! Вади се само чашката на карето.
Може да се смени и както всичко е на колата ама е голяма врътня (ше требе да свалиш шенкела с амортисьора и полуоската и пак няма да имаш достатъчно място да работиш) Пробвайте първо както е на двигателя а пък ако не стане сваляйте.
Разгледай тоя сайт http://brokevw.com/ и ти прпоръчвам да си направиш нещо подобно


(и с тръба може да го набиеш но е възможно да падне зегерката на полувала дето е вътре и тогава щеш нещеш ше цепиш кутия)
ПП. да неби да се е откачила зегерката на чашката? има ли луфт м/у чашката и дифа или е като на снимката.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lozanov написа:Незнам колеги дали има луфт но е са ида от гаража и кво до видаблизо два литра масло отдолу изтекло за една нощ!! следобяд влеизам в гаража и го почвам да вида ко стаа пък довечера ше пиша кво сам направил!!! много благодаря за съветите
Единствения шит е, че е много мърлява работата. А моя съвет е да ги смениш и двата!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 51 госта