звуков сигнал при прегряване?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 07 май 2008 21:16


stoqn_g60 написа:
Smoke написа:
Sasho_yovev написа:доообреее точно пред мене на един почти прегрял опел кадет го правиха това ако не го бях видял нямаше да кажа нищо :wink:

братле Л+Р е прав....не се отваря казанчето при загрял мотор.
определено това е погрешно. знам 4е после се сипва студена вода на малка струя



Номера е преди да почнеш да сипваш как ще го отвориш.Знаеш ли как хвърчи вода оттам бе?Вряла.Варианта е покриваш с парцал и така отвиваш да не хвърля по лицето.Ама тая студена вода с този горещ мотор не е ли проблем?




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 07 май 2008 22:33


Plumber написа:
stoqn_g60 написа:
Smoke написа:
Sasho_yovev написа:доообреее точно пред мене на един почти прегрял опел кадет го правиха това ако не го бях видял нямаше да кажа нищо :wink:

братле Л+Р е прав....не се отваря казанчето при загрял мотор.
определено това е погрешно. знам 4е после се сипва студена вода на малка струя



Номера е преди да почнеш да сипваш как ще го отвориш.Знаеш ли как хвърчи вода оттам бе?Вряла.Варианта е покриваш с парцал и така отвиваш да не хвърля по лицето.Ама тая студена вода с този горещ мотор не е ли проблем?
е отваря се определено НЕ веднага а след известно време ,ина4е после 4е се ходи при палсти4ния за " леки" козмети4ни промени :wink:


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 08 май 2008 9:31


Определено спора е излишен,на загрял мотор не се пипа казанчето.Обаче итересното е наистина като загрее много колата какво да правим?Мойта преди загряваше редовно и като спра на място вдигаше 2 пьти повече температурата.Един приятел ми каза, "като ти загре,засилваш колата ,гасиш я докато си на скорост и даваш газ" .Не разбрах точно какво трябва да се получи (особено с натискането на газта), обаче водната помпа ще продьлжи да вьрти ,а двг няма да работи.Това нещо вьзможно ли е ?


А за лампичката -веднага след като почне да намалява течността в казанчето ще почне да премигва,оттам е ясно.При мен се е случвало на единичката беше си в нормална температура и се спукало казанчето и веднага светна лампичката.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 08 май 2008 9:36


ми аз знам че гледаш да избегнеш светофари и т.н. да си малко по-в движение да обдухва радиатора...не гасиш да върти помпата защото то в блока ще си седи жега.
ама ако ти хвърли водите и да спираш да не спираш се тая


Потребителски аватар
Ivalin
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Ivalin » Пет 09 май 2008 10:45


Колега естествено, че не се долива студена вода на работещ двигател защото ще пръснеш главата. Това вече съм го правил. Хубаво е да изгасиш двигателя и да се увериш от какво е загрял двигателя. Още повече при фолсфагена има налягане в системата, а и високата температура и както ти казва и колегата преди това ще видиш големия гейзер, ако не те изгори преди това.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 09 май 2008 11:15


при избила гарнитура на главата водата винаги ти я хвърля... :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 09 май 2008 13:48


пуска се парното и духалките на максимум и се оставя колата да работи, дърпаш ръчната, отваряш капака и чакаш


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 09 май 2008 14:01


dude написа:пуска се парното и духалките на максимум и се оставя колата да работи, дърпаш ръчната, отваряш капака и чакаш

да затегне двигателя ли ? кой акъл те учи така ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------

колеги говорите за прегвяване ... има ли пробив в охладителната система почти в всички случеи водата изтича...налягане няма

като гледам много от колегите при евентуално прегряване/загряване няма да могат да се справят адекватно :shock и недаи си може се стигне до лоши последствия


Потребителски аватар
GOLF III PLAY STATION3
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 7:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GOLF III PLAY STATION3 » Пет 09 май 2008 14:30


като ти прегре или стигне до 110 нали имаш перка...ако не ти работи и запуши гасиш я веднага и малко след,като изчезне дима започваш да развиваш капачката на антифриза....или водата ама много бавно много и не до края а до като чуеш,че започва да свисти и спираш....чакаш 10 минути,палиш и тругваш(освен ако не ти е скъсано съединение някое) това според мен е най правилното.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 09 май 2008 21:26


G3 написа:
dude написа:пуска се парното и духалките на максимум и се оставя колата да работи, дърпаш ръчната, отваряш капака и чакаш

да затегне двигателя ли ? кой акъл те учи така ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------

отворил си капака- 30 градуса е, перката върти веднъж, второ изкарваш топлината в купето чрез парното, не виждам къде е проблемът?


Потребителски аватар
julylevi
Мнения: 118
Регистриран на: Чет 25 май 2006 15:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот julylevi » Съб 10 май 2008 12:35


при прегряване помага и перката .....
като се извади буксата на датчика на радятора и посредством една телчица се даде на късо , перката започва да върти постоянно и охлажда двигателя!
така съм чул от стари шофьори


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 10 май 2008 12:38


dude написа:
G3 написа:
dude написа:пуска се парното и духалките на максимум и се оставя колата да работи, дърпаш ръчната, отваряш капака и чакаш

да затегне двигателя ли ? кой акъл те учи така ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------

отворил си капака- 30 градуса е, перката върти веднъж, второ изкарваш топлината в купето чрез парното, не виждам къде е проблемът?

Проблемът може да е, че е изтекла охлаждащата течност, и няма кой да отвежда топлината от работещия двигател.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 10 май 2008 18:24


dude колегата gr_kanev ти даде много точно обяснение...

да речем ,че червото се спука пускам парно перката върти....
охладителната течност е изтекла, в радиатора няма вода тои е студен термо-датчика ще отчете нормална или студена температура и перката ще спре в радиаторчето за парното няма ох. течност духа студен въздух.. в самия двигател има 300мл. ох. течност която кипи температурата на арматурното табло минава 130гр. ще изгасиш ли мотора ?


п.п. сериозно прегряване ще е това..че и перката да не може да охлади :shock


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Съб 10 май 2008 22:04


Еми ако нямаш охладителна течност е вьзможно.Плюс това както беше при мен,перката включваше кьсно и изключваше рано.Резултата е ,че седя аз с пуснато парно на 4,гледам да я движа малко да я духне ветреца,а ако ми се наложи да спра гледам как стрелката подминава 110 и вьтре не стига, че се шашкам,но и е 120 градуса.Единственото спасение беше да се изгаси двигателя.Та ако примерно е позагрял мотора заради бьрза рьчка и докато включи перката и охлади от 100 до 85 може да спреш и да надуеш парното(не че виждам смисьл),но ако по принцип си загрява,сигурно е ,че на място ще прегрее.


Потребителски аватар
koew
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот koew » Нед 11 май 2008 7:35


stoqn_g60 написа:
Smoke написа:
Sasho_yovev написа:доообреее точно пред мене на един почти прегрял опел кадет го правиха това ако не го бях видял нямаше да кажа нищо :wink:

братле Л+Р е прав....не се отваря казанчето при загрял мотор.
определено това е погрешно. знам 4е после се сипва студена вода на малка струя


Това се прави при изключителни случаи и то само при охладителни системи които не работят под налягане ...... вярно е помага - пробвал съм, но си е много опасно тъй като в първия момент винаги има изхвърляне на определено количество охл. течност в предвид достигнатата температура



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта