дизелово долнище с бензинова глава

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

дизелово долнище с бензинова глава

Мнениеот Punisher-GTI » Пет 09 май 2008 17:51


колеги търсих с търсачката но не намерих нищо писано по тоя въпрос.Интересуваме мога ли да сложа на долнище от 1,9 ТДИ бензинова глава, ще паснат ли магистралите и болтовите на главата към блока




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 09 май 2008 19:46


Те ще паснат, но каква ти е идеята, да строшиш главата или блока? :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 10 май 2008 9:03


Колега с огромен интерес чакаме товоя отговор на въпроса на Glove! :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ksp84 » Съб 10 май 2008 19:35


ей, приятел не се имам за много знаещ ма за 4 години се съм понаучил нещо. та интересно ми е как по точно смяташ да го направиш това

направо ще пренапишеш историята на двигателостроенето.

не искам да звучи като заяждане, ама наистина ми е много интересно!


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Съб 10 май 2008 20:39


Това сме го правили на работата на румънски джип АРО . Нова заводска глава, смукателни и изпускателни колектори ,делко карбуратор и двигателя от дизел стана бензинов. Работеше доста добре, но тази преработка си беше предвидена от конструктора. Пожелавам успех.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 10 май 2008 21:03


ksp84 написа:ей, приятел не се имам за много знаещ ма за 4 години се съм понаучил нещо. та интересно ми е как по точно смяташ да го направиш това

направо ще пренапишеш историята на двигателостроенето.

не искам да звучи като заяждане, ама наистина ми е много интересно!


Кое ти е интересното, че нещо не мога да разбера !? Повярвай едно нещо .. НЕ една или две коли са направени по този начин .. даже имаше един голф 2 турбо (БЕНЗИНОВ С ДИЗЕЛОВО ДОЛНИЩЕ) дето понавървявавал ;)
колегата дето пита този въпрос да се замисли малко за буталата какви са .. и разни такива неща и сам ще си даде отговор ;)


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 17 май 2008 19:53


ами моята идея си е да направя турбо мотор ама не ми се дават пари за бутала имам един двигател 2Е и мисля да направя нещо с него мислех си да взема бутала от АБТ мотор на ауди 80 2.0 Е ,че са с по голяма горивна камера и да заменя главата на 2Е с двувалка от АБФ или от 9А може и КР каквато намеря само да е с по голяма горивна камеа за да разтоваря мотора и да се пробвам какво ще стане имам мерак да направя нещо такова ,между другото продавам главата от 2Е мотора оборудвана с всичко по нея който го интересува да пиши главата е в перфектно състояние със сменени гумечки на клапаните и с припасната клапани.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bheart и 64 госта