страшно голяма разлика във вървенето

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 12 май 2008 14:10


Voxter написа:Аз като питах тогава в сервиза, газаджията ми се изсмя и ми разправяше как тези неща били за по-мощни двигатели и при мен нямало нужда от такива неща...
Сбъркал си едно единствено нещо - отишъл си при грешен газаджия "майстор" (не случайно е в кавички), Ланди Ренцо марката си е ок.
Смени си майстора ;)




Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Пон 12 май 2008 14:54


Ми то "майстора" май ни е общ Vasstop, ако не ме лъже паметта. Газовата уредба я слагах в сервиза, който се намира на ъгъла с Резбарска (Хаджи
Димитър) :?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 12 май 2008 21:06


колега не знам какво да ти кажа...изпарителя ми е на 2 години... от самото начало е така празни обороти бетон никакви ядове до 3000об почти никаква разлика с работа на бензин ........от 3000 до 4000 оборота дупка ...над 4000 се отпушва... правил съм какво ли не но няма особена динамика в тоя диапазон........... е с ламбда контола нещата се поправиха но лично мен не ме задоволяват...поне съпоставимо с работата на бензин...нямам ТАП..но мисля да слагам ...ако и това не помогнене не знам какво...разхода ми е градско идентичен на бензин + 5-10%...извънградско 10л. на 100км.......при скорости от порядъка на 140-150...ами при всичко това не мисля че проблема е в настройки...мисля си че проблема е в самия изпарител......не знам какво да кажа....пове4е...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 12 май 2008 21:51


Voxter написа:Ми то "майстора" май ни е общ Vasstop, ако не ме лъже паметта. Газовата уредба я слагах в сервиза, който се намира на ъгъла с Резбарска (Хаджи Димитър) :?
Аз там не съм стъпил след като ми сложиха газовата през Март 2005, а причината да ида при тях беше друга (има я в една тема от 2005г...), отделно цялата ми газова е пренаправена, след като те я сложиха (жив и здрав да е ваското1 пак)и от тогава освен да сменя двата маркуча за охладителната течност към изпарителя (български бяха, съответно има друга тема) и да сменям редовно филтърчето на газовия клапан - друго не съм правил.
Имам и ламбда контрол система, която маалко подобрява динамиката във високите обороти.
А на колегата silent мога да му кажа само едно - ако наистина си уверен, че е от изпарителя - ми смени го, нов е 140лв макс.
После тъкмо ще споделиш впечатления, може и ние да сме в грешка.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Вто 13 май 2008 6:05


Преди време имах Golf 2 GTI 112 коня PB мотор с газова Ланди Ренцо(монтирана в БГ нова)
3 години всичко ок хубав разход, добър вървеж и после само ядове, постянно губеше обороти на празен ход, прекъсваше на високи обороти, висок разход, обикаляне по газаджий, смениха мембрани и нищо, накрая смених изпаритела с Ловато и колата заспа на празен ход пускаш климатик, фарове, халогени и оборотите не мърдаха. Разхода беше 12,5-13 на 100км. градско и около 8-8,5 до 9 на 100км. извънградско и правеше 200км./ч. с 5 човека на равно. Би трябвало колегата да няма ядове с това Ланди поне докато е ново, може би в монтажа е проблема



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 26 госта