ХАЛОГЕНИ
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
ХАЛОГЕНИ
как да си свържа халогени на г3 при условие че нямам фабрично
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако има, мериш на включени халогени, кое кабелче има напрежение по него, а като изключиш спира.
Ако нямаш, и искаш да стане качествено, си купуваш нов ключ.
Ако не ти пука как ще го праиш: си вземаш едно ЦК ключе, 15 А
сметката е 2*60w/13 = ~ 9А A и малко за запас.....
Пускаш + от акумулатора директно на ключето другият му край директно на халогените и хоп воала.
Но интелигентният вариант, е малко по-различен пак с ЦК ключе и от фаровете вземаш 12 В, на къси и 12 V на дълги, с диодчета, през ключето през релето и готово... Ама и това не е хубав вариант.
Най-читав вариант е през ключа оригиналният с Реле..
Та от там установяваш кой кабел е за халогени, откарваш му + до релето, или откарваш релето до него, другият край на бобината на релето я хакваш на - и след това през силовата верига на релето прекарваш един + от акумулатора/алтернатора, и я откарваш към халогените.
Маса за тях няма да ти казвам от къде да си вземаш.. Въпрос на избор и на стилистика
Все пак пусни търсене тук мисля че за поло имаше една статиика как се прави.. с тази разлика, че на някой поло имат готови клеми приготвени за целта
Ако нямаш, и искаш да стане качествено, си купуваш нов ключ.
Ако не ти пука как ще го праиш: си вземаш едно ЦК ключе, 15 А
сметката е 2*60w/13 = ~ 9А A и малко за запас.....
Пускаш + от акумулатора директно на ключето другият му край директно на халогените и хоп воала.
Но интелигентният вариант, е малко по-различен пак с ЦК ключе и от фаровете вземаш 12 В, на къси и 12 V на дълги, с диодчета, през ключето през релето и готово... Ама и това не е хубав вариант.
Най-читав вариант е през ключа оригиналният с Реле..
Та от там установяваш кой кабел е за халогени, откарваш му + до релето, или откарваш релето до него, другият край на бобината на релето я хакваш на - и след това през силовата верига на релето прекарваш един + от акумулатора/алтернатора, и я откарваш към халогените.
Маса за тях няма да ти казвам от къде да си вземаш.. Въпрос на избор и на стилистика

Оттук можеш да си изтеглиш подробно описание с картинки , точно за това което търсиш
)
http://volkswagen.msk.ru/electro/g3gti_light.zip
Успех!

http://volkswagen.msk.ru/electro/g3gti_light.zip
Успех!

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 56 госта