голф-3 антифриза намалява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
paci3
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 03 май 2008 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

голф-3 антифриза намалява

Мнениеот paci3 » Вто 13 май 2008 17:11


голф-3 1.6 забелязах ,че трипътника / много пътник /на термостата ,който се намира под делкото е омазнен с антифриз.Гумените връзки са здрави. Между трипътника и цилиндровата глава ,в която е захванат има ли гарнитура ? Има болт и около него просълзява. Моля за съвет !




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Вто 13 май 2008 17:38


Колега има гумено оплътнение(опръстен) м/у главата и трипътника или то е здало багажа или расхлабени болтове или спукан трипътник.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 13 май 2008 18:14


Взимай нов и си го сменяй :wink: Държи се на 2 болта :arrow:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 13 май 2008 21:39


Stefan написа:Взимай нов и си го сменяй :wink: Държи се на 2 болта :arrow:

и цената му е 15 лв читав :wink:


katri71
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri71 » Сря 14 май 2008 7:34


може да се намаже и със силикон


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 14 май 2008 8:18


katri71 написа:може да се намаже и със силикон

По-добре е да се огледа за спуквания,ако няма...може да се смени само О-пръстена(често се втвърдява от температурата и спира да уплътнява),защото пластмасата на новите трипътници занчително отстъпва по топлоустойчивост на оригиналния.....пукат се пак след 1-2 години(а може и по-рано)..


Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CyBeR SoUnD » Сря 14 май 2008 9:42


Гумените оплътнения :)


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Мнениеот edisonov » Сря 14 май 2008 10:22


Моя тройник се беше спукал отдолу и сълзеше само на загрял двигател при повече налягане. Като е студен не течеше. И аз си мислех, че е от уплътненията, но не бяха те. Купих си нов уж оригинален немски от Авто+ за 21лв и понеже нямам условия тук да си го сменя сам дадох и 15-кинта за смяна и сега е ОК.

П.П Само неразбрах какво общо има термостата в случая. Поне при мен термостата е на съвсем друго място - долу под хидравликата и компресора на климатика, но незнам с какъв точто 1,6 мотор си.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 14 май 2008 12:02


на абу е там...


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Мнениеот edisonov » Сря 14 май 2008 14:38


chefito написа:на абу е там...

И аз така си помислих, че не става въпрос за като моя мотор, а за някой друг 1,6. Благодаря за инфото колега!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта