Проблем със задната скорост

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със задната скорост

Мнениеот craghackBG » Съб 10 май 2008 22:18


Проблемът е, че в половината от случаите не включва на скорост, а се чува едно гадно стържене, а колата само се форсира. Последните няколко дена като че ли се изключи сама на два пъти :shock . Останалите скорости си се включват нормално. Няма хъркане, няма нищо. Колата я взех миналия октомври и в сервиза са казали на баща ми, че масло в кутията има и при огледа не са установили да тече от скоростната кутия.
Другото е, че като че ли напоследък ми се струва, че по-трудно набира колата, като на трета хич я няма ?!?
Та въпросът е какво да правя? Да я закарам на сервиз, но какво да ги карам да гледат?

Прощавайте за наивните въпроси, но механиката на колите никак не ми е ясна :(




Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Съб 10 май 2008 23:21


Това ми звучи като на съединител .. как ти отделя педала (ниско високо)?


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Нед 11 май 2008 9:37


Ако жилото ти не е в ред може за това да не ти влиза задната...


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Пон 12 май 2008 8:41


колега и аз бях така.... първо задната стържеше леко,след известно време винаги стържеше... после и първа започна да прави този номер.... и накрая 260 лв съединител+работата по слагането :?


craghackBG
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот craghackBG » Пон 12 май 2008 19:14


По-скоро е високо. Освен това е много тънък момента, в който зацепва. Пускаш, пускаш и в един момент зацепва малко рязко.
Колко излиза един нов съединител и какъв да търся, ако е това?

И като съм почнал с проблемите - един по-дребен. Някой тарикат се е опитвал да ми отваря колата явно и при операцията ми е повредил дръжката на вратата. Отчупена е пластмасата, която покрива самата ключалка и притиска гуменото уплътнение към вратата. Тъпото е, че сега то се вее свободно и оттам най-вероятно във вратата влиза вода. Има ли някъде място където могат да ми направят този козметичен ремонт или трябва да се сменя всичко?


Потребителски аватар
btkmobail
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот btkmobail » Пон 12 май 2008 22:18


Работата мирише на нов съединител!!
Виж все пак жилото как е преди да сменяш целият комплект!


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пон 12 май 2008 22:29


btkmobail написа:Работата мирише на нов съединител!!
Виж все пак жилото как е преди да сменяш целият комплект!

тц те тука го хвърлихте у егати разходите
това което прихърква на моменти при включване на задна и което ти изключва е от синхронизатора на задна - калпаво го е направил немеца (по скоро не е предполагал че коли на по 10 год ще се карат още :lol: ) и от там е проблемата за задната
а относно
Другото е, че като че ли напоследък ми се струва, че по-трудно набира колата, като на трета хич я няма ?!?

мал шанс е тука и наистина си мирише на съединител, но ако е съединител ти ще го усещащ на всяка скорост не само на 3та
в смисъл той ако ти буксува ще ти буксува на всяка скорост над определени обороти (първоначално при по- високи, докато се стигне и при 1000 оборота да буксува)


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Вто 13 май 2008 8:50


craghackBG написа:По-скоро е високо. Освен това е много тънък момента, в който зацепва. Пускаш, пускаш и в един момент зацепва малко рязко.
Колко излиза един нов съединител и какъв да търся, ако е това?

И като съм почнал с проблемите - един по-дребен. Някой тарикат се е опитвал да ми отваря колата явно и при операцията ми е повредил дръжката на вратата. Отчупена е пластмасата, която покрива самата ключалка и притиска гуменото уплътнение към вратата. Тъпото е, че сега то се вее свободно и оттам най-вероятно във вратата влиза вода. Има ли някъде място където могат да ми направят този козметичен ремонт или трябва да се сменя всичко?



колега съединителите ни са 190мм (гаранция) . Най-добрата марка е LUK - около 220-240 лв е целия комплект(за мен е най-добре смениш всичко така и така си започнал). Следващата марка е SACH(не съм убеден ,ч е така се пише) - цената му е около 220 лв, а аз съм с CONTINENTAL- 180 лв всичко от колегата Pavcho го взех.
Моето мнение е, ако ще сменяш съединителя сме всичко. Ако майсторите ти говорят, че и жилото ти е за смяна , не им вярвай- сериозно :) смени и семеринга около 5 лв е , може и по малко и една втулка се сменя- нз точно коя ще те излъжа.
Дано съм бил полезен, ако нещо съм объркал моля компетентните колега да ме поправят.
Поздрави


Потребителски аватар
neopolitan
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот neopolitan » Вто 13 май 2008 20:38


:) ... Колега ... нов съединител определено и аз имам същия проблем, изчаквам да се скапе напълно :) и го махам ... ако ти се рискува и ти си трай ... но така като гледам по - добре недей а направо сменяй ...
Успех ...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта