Здравейте колеги,
рових се из темите в раздела, но не намерих никаде отговор на моя въпрос затова пускам тази тема. След няколко дни започвам да правя някои неща с цел покачване мощноста на двигателя. След като ще ми трябва и бензинова помпа с малко по-височко налягане, каква такава мога да използвам. Вече съм почти сигурен за проблемите които имам и съм ги споделял тук че бензиновата помпа е виновник - не осигурява нужното налягане във високите обороти и колата доста намаля вървежа във високите(повече от нормалното за тоя двигател).Помпата е китайска(сегашната), така че тай или иначе ще я сменям, питането ми е към тези които са правили това или просто знаят отговора - Каква бензинова помпа да сложа?Оригинална(не китайска) ще свърши ли работа или по-добре да търся с по-височко налягане и ако да - каква?
Мерси предварително!
Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?
Последна промяна от baivan на Пет 01 авг 2008 17:14, променено общо 1 път.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Имам панелен JR, ще полирам колектора, 2-3 реда от шиповете ще махна, датчика за вх. въздух на студено и се чудя за едно валче от 2Е + чипче. Ааа и трабЪ чрез която въздъха в кутията да влиза от зад решетката(отпред) а не от зад фара но за последното не съм много сигурен какъв ще е резултата. Ако се сещащ още нещо или пък за някои от тия неща ако имаш отрицателно мнение...сподели
Благодаря за отговора м/у другото

Благодаря за отговора м/у другото

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Само да споделя, че независимо какво налягане ти прави помпата, имаш регулатор, който ти държи налягането на дюзата на 1.2Мах бара. И за това трябва да помислиш, ако не си помислил вече.
Препоръчвам ти да си вземеш регулатор с променливо налягане, за да си го настройваш, но ... още от сега да си те предупредя, че ще стигнеш до момента, който ти посочва Tyan и от там нататък си само назад
Аз самия съм с богата смес. Малко още като се обогати и колата вместо да тръгне- забива нос.
Препоръчвам ти да си вземеш регулатор с променливо налягане, за да си го настройваш, но ... още от сега да си те предупредя, че ще стигнеш до момента, който ти посочва Tyan и от там нататък си само назад

Аз самия съм с богата смес. Малко още като се обогати и колата вместо да тръгне- забива нос.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да ама изкарват тия 110 коне с преправяне на целия въздушен тракт и няма да казвам на моното какво му се случва ..и дросела се сменя
иначе си остава едноточков инжекцион де
http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abs.htm
иначе вала от 2е е със същият или с абсолютно минимална разлика във лифта ..като е една идея по отворен .. за тебе си трябва истински вал, така че от него не очаквай почти нищо ...това на абс мотор ..ако го слагаш на аам разликата е огромна


http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abs.htm
иначе вала от 2е е със същият или с абсолютно минимална разлика във лифта ..като е една идея по отворен .. за тебе си трябва истински вал, така че от него не очаквай почти нищо ...това на абс мотор ..ако го слагаш на аам разликата е огромна

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта