Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Бензинова помпа с по-височко налягане и регулатор?

Мнениеот baivan » Вто 13 май 2008 14:47


Здравейте колеги,
рових се из темите в раздела, но не намерих никаде отговор на моя въпрос затова пускам тази тема. След няколко дни започвам да правя някои неща с цел покачване мощноста на двигателя. След като ще ми трябва и бензинова помпа с малко по-височко налягане, каква такава мога да използвам. Вече съм почти сигурен за проблемите които имам и съм ги споделял тук че бензиновата помпа е виновник - не осигурява нужното налягане във високите обороти и колата доста намаля вървежа във високите(повече от нормалното за тоя двигател).Помпата е китайска(сегашната), така че тай или иначе ще я сменям, питането ми е към тези които са правили това или просто знаят отговора - Каква бензинова помпа да сложа?Оригинална(не китайска) ще свърши ли работа или по-добре да търся с по-височко налягане и ако да - каква?
Мерси предварително!

Последна промяна от baivan на Пет 01 авг 2008 17:14, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 13 май 2008 15:22


Може да сложиш от 2Е или АБФ помпа ама с какво ще пуснеш повече въздух ???? ... щото ако не пуснеш повече въздух компира просто ще намали времето за отваряне на дюзата за да запази оптимално съотношение на сместта.....


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 13 май 2008 15:35


Имам панелен JR, ще полирам колектора, 2-3 реда от шиповете ще махна, датчика за вх. въздух на студено и се чудя за едно валче от 2Е + чипче. Ааа и трабЪ чрез която въздъха в кутията да влиза от зад решетката(отпред) а не от зад фара но за последното не съм много сигурен какъв ще е резултата. Ако се сещащ още нещо или пък за някои от тия неща ако имаш отрицателно мнение...сподели :D
Благодаря за отговора м/у другото :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 май 2008 15:42


Само да споделя, че независимо какво налягане ти прави помпата, имаш регулатор, който ти държи налягането на дюзата на 1.2Мах бара. И за това трябва да помислиш, ако не си помислил вече.
Препоръчвам ти да си вземеш регулатор с променливо налягане, за да си го настройваш, но ... още от сега да си те предупредя, че ще стигнеш до момента, който ти посочва Tyan и от там нататък си само назад :(
Аз самия съм с богата смес. Малко още като се обогати и колата вместо да тръгне- забива нос.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 13 май 2008 17:42


Да знам и всъщност така и така се отвори въпрос, искам да попитам м/у такъв с променливо налягане и регулатор малко дигнат над заводското налягане (примерно 20-30%) има ли значителна разлика в цената, и втори въпрос - от къде мога да си намеря туй чудо?


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Вто 13 май 2008 21:15


Съгласен съм че вместо помпа трябва да се смени регулатора за налиагане. остава проблема с въздуха, а и с тази една дюза едва ли моге да се изтиска много :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 13 май 2008 21:24


малко му е въздуха на моното и проблема е в дросела ...... не във филтри, чипове, валове налягане ...в един момент забиваш у недостик на въздух и няма какво да направиш особено


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 13 май 2008 22:41


Има - Да изхвърлиш моното mhihi и да градиш я инжекция я нещо друго..

моното попринцип е направено за икономия всички колеги които за пробвали споделят че с голяям зор повече от 110 -ина коня не могат да се изкарат от тоя тип горивна система.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Вто 13 май 2008 23:20


Колеги на мен десетина коня отгоре са ми достатъчни. Искам да постигна някаква разликата във вървежа а не чудеса. Знам че от моното не може да се истиска много но аз и на малко съм доволен :D
А инжекций не искам да слагам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 май 2008 23:34


Леле, човече, ако изстискаш 10 коня отгоре с тези модове предполагам, че ще те признаят за гений! :bowdown :bowdown
Но пък... нищо не пречи да се пробва до къде ще се стигне ;)
За сега не казваш нищо, дето да е чак толкова недопустимо скъпо, така, че... дерзай! Стискам палци!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 14 май 2008 7:25


да ама изкарват тия 110 коне с преправяне на целия въздушен тракт и няма да казвам на моното какво му се случва ..и дросела се сменя :) иначе си остава едноточков инжекцион де

:)

http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/abs.htm

иначе вала от 2е е със същият или с абсолютно минимална разлика във лифта ..като е една идея по отворен .. за тебе си трябва истински вал, така че от него не очаквай почти нищо ...това на абс мотор ..ако го слагаш на аам разликата е огромна :)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 14 май 2008 13:16


Ще го изумувам някак си кое как да направя, важното според мен е че имам желание и най-важното не се отказвам лесно :twisted:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 14 май 2008 15:12


споделяй,ако има някакви резултати...


Потребителски аватар
hatebur
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот

Мнениеот hatebur » Сря 14 май 2008 21:19


Ами смятай че с регулатора на горивото ще има някакъв ефект-е не чудеса ама все пак ще е нещо.За дюзата мисля че може да поеми още около 30%.И така поне във високите колата ще е с една идея по-добре.Всичко това според мен де.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 14 май 2008 21:40


Ще споделям,....ще питам...и така :) нали за това сме в този форум - хора с общи интереси :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта