Загуба на антифриз и звуков и светлинен сигнал за маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
vashone
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 13 май 2008 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Загуба на антифриз и звуков и светлинен сигнал за маслото

Мнениеот vashone » Вто 13 май 2008 22:25


Здравейте
Радвам се че мога да споделя с вас моите проблеми
и ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Първо губя антифриз и немога да разбера от къде .Видими течове нямам но си доливам.
Второ от едно известно време на дълъг път с висока скорост и обороти на моменти лампата на маслото ми свети и пищи за кратко и след това се оправя.Ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Колата е Passat 3 95 г. 90 к бензин
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ligustrum » Вто 13 май 2008 22:29


масълцето как е?нещо да ти се вижда пресечено?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 май 2008 22:41


Здравей и добре дошъл във форума, колега!
Погледни, наистина, в какво състояние е маслото. Ако има зачатъци дори на побеляване и появяване на гадни 'парцалчета' в него то това е сигурен признак, че влиза антифриз в маслото.
Погледни като ти е загряла колата дали от ауспуха не излиза бял дим. Това пък е признак, че водата влиза в цилиндрите и излиза на пара. До тук и двете са много зле, като първото е и доста опасно за мотора.
Означава пробила гарнитура (причината, поради която и аз навремето прописах в този форум! mhihi )
Друг възможен пробив е испарител на газова, ако имаш такава или пробив на радиаторчето на парното (ще ти запотява стъклата).
Последния, най-лесно отстраним и често срещан дефект са пластмасовите фланци по главата. От температурата измятат и текват. Трудно се забелязва, защото на загрял мотор водата се изпарява почти мигновенно! Огледай за бели (светли) петна от антифриза под фланците.


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Volkswangel » Чет 15 май 2008 12:30


ПРЕДИ ВСИЧКО ПРОВЕРКА ЗА АНТИФРИЗ ИЛИ БЕНЗИН В МАСЛОТО!
Ако ги има,те намаляват вискозитета му и маслената помпа не може да създаде необходимото налягане.
Ако то е чисто, това, което се случва със светването на маслото и предупредителния зумер, съм го изпитвал на собствен гръб преди
години с Голф 2.Новината не е много приятна и се нарича основен ремонт на колянов вал( шлаифане на шииките) и подмяна на основните и биелни лагери. Щом се стигне дотам, се прави шлаиф и на цилиндрите и се подменят буталата. Аз поне тогава смених само сегментите.

Що се отнася до загубата на антифриз,провери пластмасовите щуцери( колектори) на охладителната система Те са връзка м/у маркучите и главата и много често се пукат.


Потребителски аватар
DJ_TISHO
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот DJ_TISHO » Чет 15 май 2008 20:33


колега огледай хубаво колата когато е запалена да не сълзи от някаде антифриз :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 15 май 2008 21:31





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 60 госта