Здравейте
Радвам се че мога да споделя с вас моите проблеми
и ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Първо губя антифриз и немога да разбера от къде .Видими течове нямам но си доливам.
Второ от едно известно време на дълъг път с висока скорост и обороти на моменти лампата на маслото ми свети и пищи за кратко и след това се оправя.Ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Колата е Passat 3 95 г. 90 к бензин
mod edit: dobrinb



Загуба на антифриз и звуков и светлинен сигнал за маслото
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей и добре дошъл във форума, колега!
Погледни, наистина, в какво състояние е маслото. Ако има зачатъци дори на побеляване и появяване на гадни 'парцалчета' в него то това е сигурен признак, че влиза антифриз в маслото.
Погледни като ти е загряла колата дали от ауспуха не излиза бял дим. Това пък е признак, че водата влиза в цилиндрите и излиза на пара. До тук и двете са много зле, като първото е и доста опасно за мотора.
Означава пробила гарнитура (причината, поради която и аз навремето прописах в този форум!
)
Друг възможен пробив е испарител на газова, ако имаш такава или пробив на радиаторчето на парното (ще ти запотява стъклата).
Последния, най-лесно отстраним и често срещан дефект са пластмасовите фланци по главата. От температурата измятат и текват. Трудно се забелязва, защото на загрял мотор водата се изпарява почти мигновенно! Огледай за бели (светли) петна от антифриза под фланците.
Погледни, наистина, в какво състояние е маслото. Ако има зачатъци дори на побеляване и появяване на гадни 'парцалчета' в него то това е сигурен признак, че влиза антифриз в маслото.
Погледни като ти е загряла колата дали от ауспуха не излиза бял дим. Това пък е признак, че водата влиза в цилиндрите и излиза на пара. До тук и двете са много зле, като първото е и доста опасно за мотора.
Означава пробила гарнитура (причината, поради която и аз навремето прописах в този форум!

Друг възможен пробив е испарител на газова, ако имаш такава или пробив на радиаторчето на парното (ще ти запотява стъклата).
Последния, най-лесно отстраним и често срещан дефект са пластмасовите фланци по главата. От температурата измятат и текват. Трудно се забелязва, защото на загрял мотор водата се изпарява почти мигновенно! Огледай за бели (светли) петна от антифриза под фланците.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
ПРЕДИ ВСИЧКО ПРОВЕРКА ЗА АНТИФРИЗ ИЛИ БЕНЗИН В МАСЛОТО!
Ако ги има,те намаляват вискозитета му и маслената помпа не може да създаде необходимото налягане.
Ако то е чисто, това, което се случва със светването на маслото и предупредителния зумер, съм го изпитвал на собствен гръб преди
години с Голф 2.Новината не е много приятна и се нарича основен ремонт на колянов вал( шлаифане на шииките) и подмяна на основните и биелни лагери. Щом се стигне дотам, се прави шлаиф и на цилиндрите и се подменят буталата. Аз поне тогава смених само сегментите.
Що се отнася до загубата на антифриз,провери пластмасовите щуцери( колектори) на охладителната система Те са връзка м/у маркучите и главата и много често се пукат.
Ако ги има,те намаляват вискозитета му и маслената помпа не може да създаде необходимото налягане.
Ако то е чисто, това, което се случва със светването на маслото и предупредителния зумер, съм го изпитвал на собствен гръб преди
години с Голф 2.Новината не е много приятна и се нарича основен ремонт на колянов вал( шлаифане на шииките) и подмяна на основните и биелни лагери. Щом се стигне дотам, се прави шлаиф и на цилиндрите и се подменят буталата. Аз поне тогава смених само сегментите.
Що се отнася до загубата на антифриз,провери пластмасовите щуцери( колектори) на охладителната система Те са връзка м/у маркучите и главата и много често се пукат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 60 госта