Внезапно изгасване на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Внезапно изгасване на двигателя

Мнениеот blagoykata » Вто 21 ное 2006 9:43


На два пъти вече ми се случва да ми изгасва двигателя /топъл/, когато чакам на кръстовище. Бензин в резервоара имам, сменен ми е бензиновия, въздушния филтър. Изведнъж забива като че ли губи тоци! От какво може да е? :banghead:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Внезапно изгасване на двигателя

Мнениеот vaskoto1 » Вто 21 ное 2006 9:49


blagoykata написа:като че ли губи тоци!

:idea: ти си си отговорил.
комутатор или датчик на хол. няма начин да се установи без дефект-т.е. с работеща кола. трябва първо да умре и тогава да се види кое е. :wink:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Вто 21 ное 2006 10:48


Може да си провериш червения кабел на плюса на акомулатора. Кабелната обувка да е клеясала-кримпни я наново. при мен беше така и като разместя кабела тоците идваха.Слаба връзка :wink:
Черния кабел-дебелия отива на стартера а червения....vaskoto1 да подскаже


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 21 ное 2006 20:10


И при мен беше така смених бубината-комутатор и сичко си дойде на мястото,един приятел ми каза че това е признак за скапване на бубината :wink:


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 22 ное 2006 11:01


Ееее, Ваското си е с готов отговор :-)

Аз го тормозя със същия проблем от преди месец насам... но съм забелязъл една зависимост: проблема се появява във време, през което или няма на кого да се обадиш да ти каже, как да разбереш от какво е или ако се обадиш на някой той те псува. Инъче колата си работи :-(
За комутатора и бобината на мен от много места ми казват, че умер ли веднъж, няма пак да тръгне, така, че залложиха на клеморед (смених го - не е от него), реле за бензиновата помпа (то е наред, но не знам кой номер е - пуснал съм тема, ако някой знае - да помага; релето е сред заподозрените, защото като изгасни и не ще да запали, при подаване на контакт просто не се включва бенз. помпа) и датчик на Хол (т'ва е най-скъпо и е накрая, въпреки, че компа ми бъка от грешки "няма сигнал от датчика на Хол").

...а и отскоро нов симптом: понякога като я карам, колата почва да се дави, все едно че е изгасена. така за 1-2 сек., после се оправя?!?!?!?

Ако реша проблема - ще пиша, но за сега и аз ще се радвам на предложения за диагностика...


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 22 ное 2006 12:33


Не е вярно че "комутатора (или бобината) умрат ли веднъж - край". При мен комутатора умираше няколко месеца и така и не умря окончателно, просто стана прекалено досадно. :-)
Ефекта беше че понякога отказваше да пали (има импулси на входа на комутатора но не и на изхода).
В началото се случваше веднъж на 1-2 месеца и проблема се решаваше с малко изчакване и няколко опита.
После почна да го прави всяка седмица, и проблема се решаваше чрез временно връзване на лампа от мигач паралелно на изходите на комутатора (като допълнителен товар) - "събуждаше го" някак.
После почна да гасне и по бреме на движение, което стана вече прекалено и го смених барабар с бобината. :-)
Мисля стария да го сменя с комутатор от лада или дори самоделен та да имам работеща бобина комплект за резерва (старата е по-хубава от новата, в смисъл че комутатора е отделен), но все няма време...


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 22 ное 2006 12:40


passtv18 - още едно мнение... но кажи, ако можеш да си спомниш, когато умреше и отказваше да запали, като дадеш на контакт, чуваше ли бензиновата помпа? ... защото при мен не се чува...


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 23 ное 2006 14:56


Работеше си помпата, тогава бях още със старата а тя виеше много.
Всичко беше ОК, само на изхода на комутатора нямаше никой. И никакви грешки нямаше запаметени от ECU-to естествено.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 23 ное 2006 15:13


Ако наистина не се включва помпата проблема явно е свързан с нея, релето й, или някаква обща загуба на захранване (контактен ключ?).


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 23 ное 2006 15:44


Започнете от наи лесното релето на бен.помпа.Не може да нямате познат със Пасат,взимате от него релето и пробвате на вашата кола дали пак ще прави същия номер. Така елиминирате един по един възможните дефекти.Вярно че отнема повече време но няма да се набутвате за нови части и да се оказва че не е от тях.


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 23 ное 2006 15:47


Благодаря ви за инфото, момчета. Релето съм го купил, но още не съм го сменил, щото на старото пише 67, а на новото 167... ама предполагам е същото. Ще пиша, като го сменя и изтествам...

passtv18rp - твоето инфо много ме обнадеждава! 10х за което


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

внезапно изгасване на двигателя

Мнениеот Dpop » Вто 28 ное 2006 12:50


Колега малко по-късно се включвам, но ти предлагам да не изключваш възможноста да са симптоми, че е си е тръгнала бенз. помпа, което не ти го пожелавам, но...
Около година и нещо преди да си сменя моята помпа се прояви това което си писал
На два пъти вече ми се случва да ми изгасва двигателя /топъл/, когато чакам на кръстовище. Бензин в резервоара имам, сменен ми е бензиновия, въздушния филтър.

Тогава аз си играх да я вадя на два пъти и когато бутнех турбинката която е от долу и след това подам напрежение 12 V започваше да си работи отново. В интерес на истината си издаваше и съвсем нормален (нито стържеше нито прекъсваше)звук който за мен не предричаше, че ми предстои смяна. Реших, че просто се замръсява от мръсен безин и поради това я промих с чист бензин и след това сложих за всеки случай и почистваща добавка в горивото, смених разбира се и филтъра. След като извадих за трети път помпата реших да я разфасовам и установих, че причината да спира работа е била в износени четки и ротор. Бях решил, че ще си купувам нова, но търсех упорито решение за старата. Ходих по разни майстори, търсих развалени помпи, но в крайна сметка намерих четки в малко по-добро състояние от моите, но не се намери начин да се смени или възстанови ротора. Надявам се малко пространното ми писание не е закъсняло и да е от полза. :) Успех.
Ще се радвам ако пишете какво се е окало проблемчето при вас и как сте го решили. :ahoy [/quote]


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 28 ное 2006 14:03


Разбира се, че ще кажа какво е било проблемчето, но за сега докато не се прояви на 100% дефекта за да разбера от къде е, ще крутувам. Започна ли да сменям агрегати на поразия /бенз. помпа, датчик Хол, бобина ..... / май 500лв няма да ме оправят! :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 13 май 2008 19:45


Днес ми изгасна колата и не можа да запали :twisted:
Още от сутринта, като карах на газ ми се меняха оборотите на празен ход. На бензин бяха добре, така че реших че може да е от газта. Разбутах кабелите на свещите и като се качих като дам газ тръгва да угасва. На няколко пъти угасна и запалих след няколко опита. Накрая угасна и не можах да запаля. Няма ток на свещите. Гледах дали от бобината идва искра - от 15опита може би 2,3 пъти имаше.
Най вероятно е комутатора и/или бобината. Датчика на делкото го изключвам, защото пробвах моята бобина на голф с АБУ мотор и не запали. Има ли някакъв вариант да разбера дали е от бобината, дали от комутатора или от двете?


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Сря 14 май 2008 8:49


колеги чета и не ми става ясно на кое казвате комутатор,моят двигател е рв и при мен проблемите са такива:от време на време се губи ниското напрежение на бобината.все още не съм разбрал защо ако някой знае къде отиват 4те кабела който захранват бобината моля да каже.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта