Горивен Филтър Голф 4 (Golf 4)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SASHOBGBG
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Горивен Филтър Голф 4 (Golf 4)

Мнениеот SASHOBGBG » Чет 15 май 2008 9:29


Здравейте колеги търсих из форума тема за горивен филтър на голф 4 но нещо не успях да открия.
Карам Голф 4 1.6i та птането ми е може ли някой да ми каже каде се намира горивният филтър ???




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 15 май 2008 9:32


до задно дясно колело...сменя се за 5 мин...струва 16-24лв...препоръчвам МАНН от Ауто+ - цена 19.40лв


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nikkolay » Чет 15 май 2008 9:38


a на колко време горе-долу се сменя


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 15 май 2008 9:40


Vw_wV написа:a на колко време горе-долу се сменя


30-40к км...и по рано да го смениш нема да сгрешиш....от 3 годишен филтър /25к км/ изкарах таква гняс, че си прави сметка...


Потребителски аватар
iceberg9
Мнения: 242
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 11:23
Автомобил: Passat B8 2 TDI 4Motion 240
Двигател:
Местоположение: София

.

Мнениеот iceberg9 » Чет 15 май 2008 11:23


За смяната мога да кажа 4е най добре е , смяна масло, смяна горивен , въздушен филтър и маслен, наи добре е вси4ко на веднъж, за 20-30 лв икономия можеш да си създадеш много ядове... Аз на 10 хил. км сменям всичко :)


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: .

Мнениеот badjo-vw » Чет 15 май 2008 17:37


iceberg9 написа:За смяната мога да кажа 4е най добре е , смяна масло, смяна горивен , въздушен филтър и маслен, наи добре е вси4ко на веднъж, за 20-30 лв икономия можеш да си създадеш много ядове... Аз на 10 хил. км сменям всичко :)
аааа :roll: на мен зимата ми замръзна тръбичката на картера и хвърлих маслото та се чуда сега кво да права с тия филтри да ги сменям или да чакам следваща смяна на масло и тогава да ги сменям :)


Потребителски аватар
iceberg9
Мнения: 242
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 11:23
Автомобил: Passat B8 2 TDI 4Motion 240
Двигател:
Местоположение: София

Re: .

Мнениеот iceberg9 » Пет 16 май 2008 9:47


badjo-vw написа:
iceberg9 написа:За смяната мога да кажа 4е най добре е , смяна масло, смяна горивен , въздушен филтър и маслен, наи добре е вси4ко на веднъж, за 20-30 лв икономия можеш да си създадеш много ядове... Аз на 10 хил. км сменям всичко :)
аааа :roll: на мен зимата ми замръзна тръбичката на картера и хвърлих маслото та се чуда сега кво да права с тия филтри да ги сменям или да чакам следваща смяна на масло и тогава да ги сменям :)


колега трябвало е да смениш всичко тогава, ама пък ако предния път си ги сменял, сега може и да почакат, говорим за въздушния и горивния филтър :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: .

Мнениеот chefito » Пет 16 май 2008 10:04


iceberg9 написа:За смяната мога да кажа 4е най добре е , смяна масло, смяна горивен , въздушен филтър и маслен, наи добре е вси4ко на веднъж, за 20-30 лв икономия можеш да си създадеш много ядове... Аз на 10 хил. км сменям всичко :)


сменяй направо и колата като си почнал...


Потребителски аватар
SASHOBGBG
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SASHOBGBG » Вто 27 май 2008 21:43


Абе Пичове днеска си купих горивен филтър на МАХЛЕ иии гледам го аз гледам изглежда странно, дигнах колата на крика легнах аз видях каде е филтъра разка4их скобата която го държеше едвам едвам и тръгнах да разкача маркучите ама те са със спецялни щипки явно...
Помогнете ми кажете как да ги откача ????
Трябва ли спецялен инструмент или нещо друго, защото ако ги дърпам мога да ги счупя а тогава ще си е*е майката.
ПОМОЩ!!!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Вто 27 май 2008 22:57


Тези щипки са капсуловани фабрично , режеш ги смело с клещи-секачи, после слагаш новия филтър ,надяваш на маркучите и стягаш с нормални скоби-пръстен,дето се натягат на винт.


Потребителски аватар
SASHOBGBG
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SASHOBGBG » Пет 30 май 2008 11:24


Здрасти, абе това с рязането ми звучи малко така българска работа неможе да е капсоловано това все пак това е консуматив.
Никак не ми се вярва да капсоловат накрайниците.
Ако някой знае как се разкача горивният филтър без да се налага разане на маркучите ще съм много благодарен да ми каже.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 30 май 2008 11:41


ма моля ти се,никой не ти казва да режеш маркучите,ами само скобите :idea:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 01 юни 2008 15:31


SASHOBGBG-Нещо май не си разбрал, написах ти да срежеш само скобите/щипки/ метални,като ги разкопчаеш от маркучите , а не да режеш маркучите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта