Търся си моторче type-4

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Пет 16 май 2008 13:38


Чудя се за какво е всичко това?
Пари, загуба на време, нерви, майстори, ходене по мъките?
Какво ще постигнете с тези двигатели?
Напилваш един мотор и постигаш параметрите на издухан голф, опел и какво ли още не, а за достигане на возията на нещо ново - забрави!
Какъв е смисъла че, нещо не ми е ясно :idea:




Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Пет 16 май 2008 16:10


Попитай в други форуми за VW.Целия свят го прави!Сигурно имат причина??! :dontknow:
Колкото до мотора е много дълък разговор,а камо ли писане.Най- полулярен е 2366(стандартен колянов вал и биели.Имаш доработка на блока и главите,а разпределителния вал варира в зависимост от големината на клапаните,кубатурата и ред други нещта.Имам и литература,но ми драсни лично защтото колегите не им е интересно нещто.Мога да те взема с мен и да ти покажа какво правя.Има най-различни варианти.105мм стават и ги продава "Тafel&Co".Според мен ако не се състезаваш не ти трябва.
Колкото до парите са си много!
Майстори!? Незнам кой е успял да събере кола само от общта култура.
Нерви? Без тях нямяше да е сладка победата после!
Ходене по мъките?! Аз го направих,но само защтото не си послушах майстора!
Извинявам се за дългия текст.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rough » Пет 16 май 2008 20:33


jossy маи само на теб не съм ти досаден? :roll: ако имам въпроси ще се обръщам на лична!
мислех да поразмърдам малко форума с моито проектче но ще се ориентирам към чуждите а и там маи имат повече опит в тези неща...
jossy а колкото до твоят проект поразгледах снимчиците които си пуснал и изглежда изпипан с мерак мотора които правиш :kef: !
Perso относно идеята защо го правя??? ами незнам да ти кажа може би за кеф...нима всеки един тук не си прави колата за кеф...
-парите са си пари рано или късно ще ги изхарчим важно е да ни е кеф!
-времето обичам да си го прекарвам под колата отколкото пред телевизора да зяпам мач и да пия бира(от такива работи качих 10кг+ последната година :oops: )
-постигнатото с двигателя ще бъде(надявам се)многото тъпи погледи в огледалото за обратно виждане на чичковци с скъпи и мощни автомобили!-за мен това е достатъчно.

ако някои ден зглобя всичко това ще взема да доида на въздушния събор нали и аз ще съм с въздух....надявам се под налягане!
успех на всички :wink:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Съб 17 май 2008 0:33


Може и да сте прави :?:
И май не трябва да пиша повече такива работи :oops:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rough » Съб 17 май 2008 7:32


е защо?всеки си има мнение и трябва да го чуем
та нали затова са форумите :roll:


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 17 май 2008 11:19


rough, влез на полезни линкове и щте намериш фирми които предлагат и бутала. Има от стандартни до 105 мм.


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Съб 17 май 2008 11:31




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rough » Съб 17 май 2008 13:58


:да:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 18 май 2008 9:53


rough написа:със сигурност можете....имам много въпроси на които сам няма да мога да си отговоря такаче първо да изясниме теорията да не стане беля да имам части само да си ми седят за красота :roll: !

даи направо да задавам първия... и наи-скъпия death ?

на стандартната окомплектовка (блок-глава) колко наи-голямо бутало с цилиндри може да се тури??? аз лично съм се насочил към 105мм със колянов вал с голяма гърбица (84-86-88мм) и едни H-beam-ки... ще мога ли да ги сабера без да пипам друго освен отворите на блока и главата....предполагам ще ми трябват и други шпилки ако цилиндрите са по дълги или къси? или тая работа с степента на сгъстяване се оправя от биелите щото гледам и там има различни дължини сигурно за различните колянови валове?-или съм в пълна заблуда и да хода да се гръмна :lol:

по голяма гърбица значи ли повече мощ в ниските???(поне от бедните ми познания по тунинг така предполагам)


Струва ми се, че прекалено много си вдигнал летвата, тоя мотор ще стане много коне, но дали ще успееш да го центоваш без дино тест много се съмнявам. Със стандартни глави (стандартни клапани) е почти невъзможно да го нахраниш и ще има "дупки" и детонации в различните режими. Силата на двигателя, дали да е в ниски или високи обороти се определя преди всичко от разпределителния вал, но и от съотношението: ход на коляновия вал/диаметър на цилиндрите. Степента на сгъстяване е от изключителна важност и се "прави" най-често като се стържат главите, смята се ( виж статията ми в "Полезни връзки и статии" в главния форум) според вида на горивото което ще ползваш, с какво ще храниш мотора, разпределителя, главите и т.н. тип4 мотора мисля нямаше проблеми с 10-10,5:1. Много ще ни е приятно да съберем заедно тоя мотор, но не знам дали е възможно чрез форума само, тоест не знам дали ще ти стигнат познанията по темата или времето за да се учиш, другото: за какво ти е 3-литров мотор с 200-400 коне за тая баджа, с такъв мотор карането няма да е вече толкова за кеф, колкото да се опитваш да вкараш колата в пътя... Помисли си добре какво точно ти трябва като коне и от там да започнем в една нова тема и да съберем мотора, не забравяй и , че става въпрос и за не-малко пари... :wink:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rough » Нед 18 май 2008 21:06


вдигнал съм летвата но дали ще я прескоча :roll: ???
за главите съм намислил един лек перформанс на клапаните и малко стъргане на смукатели и изпускатели...мисла че това трябва да и е достатъчно на една глава?
щом имам някакъв напредък ще пусна една нова тема на чисто да разтягам локуми засега ще почивам малко че има доста работа и няма време да се обърна към моторчето с нужното внимание!
а както казваш трябват не малко пари


Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jossy » Вто 20 май 2008 17:38


Масово правят 2000 см3/с 300 градуса разпределителен вал,но щте трябва да смениш задалжително повдигачи,прати хром-молибденови(ако сложиш барз вал неможе да го избегнеш)2 карбуратора а с тях и колекторите.Клапани А40/Е38 с водачи....и KIT за да го напахаш отзад(ако е Baja,отпада) и спестяваш малко пари.1000 лева да ти го съберат като хората....Ети по ефтин вариант.Мотора щте е 100 PS,и с тоя въртящ момент щте е супер



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта