ако махнем термостата какжо ще стане?пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 18 май 2008 12:10


Код: Избери всички

Преди да даваш безумни идеи защо не погледнеш какво има под маската?

Ми ще има мухи , умрели врабчета и части от котка .... :D и ДЖИлязо също ..... колегата от Даге дава този съвет, защото от 88 година има доста разлика в маските :wink:




Потребителски аватар
Lilan
Мнения: 194
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Lilan » Нед 18 май 2008 16:49


Колеги не забравяйте, че ролята на термостата е докато моторът е студен водата да се върти по малкия кръг, когато термостата отвори той затваря малкия кръг и отваря голеният. Ако го няма водата може да се върти само по малкия кръг и моторът да прегрее.
П.П. По добре си смени термостата, но в днешно време не знам от къде да се купи читъв един колега си взе нов и като го сложи установи че при 95 градуса не бе отворил и се наложи пак да го сменя. Аз като сменях моя го пробвах в чайник с вода трябва да отвори преди водата да заври.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 18 май 2008 17:00


Lilan написа:Колеги не забравяйте, че ролята на термостата е докато моторът е студен водата да се върти по малкия кръг, когато термостата отвори той затваря малкия кръг и отваря голеният. Ако го няма водата може да се върти само по малкия кръг и моторът да прегрее.
П.П. По добре си смени термостата, но в днешно време не знам от къде да се купи читъв един колега си взе нов и като го сложи установи че при 95 градуса не бе отворил и се наложи пак да го сменя. Аз като сменях моя го пробвах в чайник с вода трябва да отвори преди водата да заври.

колега нещо си се объркал, когато няма термостат цялата налична вода от двата кръга се върти едновременно.колата не може да прегрее, по скоро не може да загрее.


Потребителски аватар
tomi72
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 31 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tomi72 » Нед 18 май 2008 18:59


точно така е колега като няма термостат по бавно ще загрява!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Нед 18 май 2008 20:20


и ако колата се кара предимно на газ, разходът няма да нарастне , просто безумно ще се повиши :lol:
а колкото до прегряването , то колата може да прегрее дори при изкормен термостат (при наличие на други проблеми разбира се)


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Пон 19 май 2008 6:35


tomi72 написа:..като няма термостат по бавно ще загрява!

Даже въобще няма да загрява. Моя преди да сменя термостата държеше около 60 градуса след смяната около 90 и ми се струва, че и повече върви като загрее.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта