гасне в движение 1.6 абу

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

гасне в движение 1.6 абу

Мнениеот zagorql » Съб 17 май 2008 17:02


колеги,неска както си карах из улицитеи колата изгасна сама даже бях натиснал гаста е като изгасна не6те да запали по точно пали ама се 1 работи на 2 целиндара и веднага гасне след като постои 10 мин пали варви 100-200 метра и пак гасне и така цял ден минавах 3 километра разтояние докато се пребера а иначе кат запали си работи супер какво точно може да е станало гледах други теми ама точно като моя проблем не открих
благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 17 май 2008 17:07


Смени си комутатора!


Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Съб 17 май 2008 17:10


добре ама ако знам какво представлява може ли 1 снимка на комутатор да знам какво да тарса


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 17 май 2008 20:05


бубината и комутатора са ти заедно - бубината ако не знаеш кое е ще се ориентираш по кабелите - централния кабел от капачката на делкото отива към бубината.
Ама що ми се струва че може и датчика на хол в делкото да прави магарии. Симптомите са май същите.


ludia_golfer
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ludia_golfer » Нед 18 май 2008 15:17


колега, аз съм със същия мотор и имах същите проблеми... даже писах тема.
работата се оправи като смених стъпковото моторчеи датчика на хол.сега всичко е ОК!!!
успех с отстраняването на проблема.


Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Нед 18 май 2008 20:34


не е бубината нито комутатора безнин да те одави ток да те отрепи и пак неште цял ден си играх с тая кола и пак ништо нестана пали и като загреи и гасне и няма палене докато не истине малко и имам чувството че се по 1 и сашто време гасне други предлойения :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 18 май 2008 20:50


zagorql написа:не е бубината нито комутатора безнин да те одави ток да те отрепи и пак неште цял ден си играх с тая кола и пак ништо нестана пали и като загреи и гасне и няма палене докато не истине малко и имам чувството че се по 1 и сашто време гасне други предлойения :?:

Пробвай с чужди бобина и комутатор :wink: .


Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Нед 18 май 2008 21:24


тва е проблема че няма от каде да взема ама колкото и пъти прожера толкова пати има искра самнявам е да бравят те проблем


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 18 май 2008 21:49


zagorql написа:тва е проблема че няма от каде да взема ама колкото и пъти прожера толкова пати има искра самнявам е да бравят те проблем

Като загрее,отиващият си вече комутатор почва да прави номерца.Затова пробвай с чужд.Вече ако наистина причината не е от него - виж си дроселова клапа,стъпков мотор,датчик на хол,бензинова помпа,темп.датчици.


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Нед 18 май 2008 22:43


Много, е писано колега.... най честия проблем е Датчик на Хол... кабелите за палене, делкото.... при мен бяхя тези неща... :wink:


От тогава не е мръднал двигателя... :)


Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Пон 19 май 2008 15:24


ми имаше някаде едни проби на колегата radotom
пробвах ги и сичко си работи ама колата пак си гасне когато и е кеф,писна ми вече 3 дена сам без кола и полудявам ако имате др идеи казваите


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 май 2008 15:35


Добре до сега никой не спомена нищо за тампона на моно инжекциона провери го дали е здрав, има вариант и от това да е.


Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Пон 19 май 2008 15:47


колега даи малко повече инфо за този тампон каде се намира точно каква роля играе и как да разбера ако е отишал тои


Потребителски аватар
golfadjiq
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golfadjiq » Пон 19 май 2008 18:09


бензинова помпа - според мен е това :012:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 май 2008 20:25


zagorql написа:колега даи малко повече инфо за този тампон каде се намира точно каква роля играе и как да разбера ако е отишал тои


Потърси с търсачката на форума, писал съм на дълго и широко как се проверява. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта