1z вече с темпомат
1z вече с темпомат
И аз реших всички проблеми (намиране на буксата, бутони за задни ел. стъкла и т.н.) и вече съм с темпомат. Освен при работа с педалите ми се струва, че темпомата се изключва и при подаване на мигач. Дали е така?
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Не колега. Аз имам темпомат оригинално сложен. Значи да ти кажа ... най-малко с 30 км/ч можеш да го включиш но на доста високи обороти (не си заслужава). Относно включване/изключване става (поне при мен) на лостчето за мигача, като на него има бутонче като на MFA които са... Изключва се когато: Натиснеш спирачки, съединител или от бутона за включването. От мигач не се изключва! Нещо интересно... когато го включиш на постоянна скорост можеш от бутона да ускоряваш без да натискаш педала на газта... 

TDI_fen написа:Всичко което казваш колега е така и е пробвано. Но на два пъти давм мигач да изпреваря без да пипам нищо и темпомата се изключва та знам ли ....
Значи ключето ти за вкл. и изкл. на темпомата, което се намира на лоста за мигачите ти прави номера. Възможни неизправности:Скапано от употреба ключе, или закъсващи се кабели за управление на темпомата някъде точно където се сгъват непрекъснато от лоста на мигачите, тоесто покрай волана и гривната на лоста за мигачите.
Така мисля аз-дано да съм ти полезен
- Разузнавач
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
з
успех с темпомата.Като го направиш драсни няколко реда как горе долу става работата и колко пари ти е излязло,а също така при какви условия се озключва и т.н. 

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Re: з
Разузнавач написа: при какви условия се озключва и т.н.
При натискане на педала на спирачките, съединителя
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Сигурно имаш някъде утечка търси дали не ти замасява с мигача. И на мен ми монтираха един ключ(на празно място до парното). Без да имам он и офф и увеличение с 10 км. само за сек задържам ключа и държи скороста която си. Ама от педала на газта не се нулира темпомата. Ускоряваш и след това като пуснеш газта стрелката на скоростта остава там където си е програмирал. Изключва се от спирачката и съединителя. Това е. Голям кеф си е 

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
bobitur написа:Сигурно имаш някъде утечка търси дали не ти замасява с мигача. И на мен ми монтираха един ключ(на празно място до парното). Без да имам он и офф и увеличение с 10 км. само за сек задържам ключа и държи скороста която си. Ама от педала на газта не се нулира темпомата. Ускоряваш и след това като пуснеш газта стрелката на скоростта остава там където си е програмирал. Изключва се от спирачката и съединителя. Това е. Голям кеф си е
увеличението на скоростта става като задържиш бутона SET, или този дето ти си си извел за "програмиране", при "програмирана" скорост натискаш и задържаш.

Колеги, преди време като четох тая тема много и се зачудих, но ето че и мен ме налегна същия проблем. 1Z на Пасат В4 и правен от мен темпомат. Естествено рязал съм ориг. букса и всичко съм запоявал и правил както трябва....и..О - чудо - темпомата ми наистина от време на време се самоизключва...
Дали може да има някакъв друг проблем - например помпата, или самия компютър нещо?
Дали може да има някакъв друг проблем - например помпата, или самия компютър нещо?
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Краси, и на мене ми се случва това от време на време. Аз си сложих темпомат сам, купих си от Ebay оригиналното лостче на мигачите с темпомат. Работи си добре по принцип, но забелязах две нередности. Едната е изключването, то се случва когато мина през дупка и се разклати предницата. Нали темпомата се изключва когато се натисне спирачка или съеденител, може би раздрусването в дупката и самите вибраций получени от това влияят на един от двата педала. А другото нещо което съм забелязъл е: карам си на темпомат нагласен на 120 примерно, натискам спирачка по някакава причина и темпомата изключва. И за да набере колата пак сама до 120 натискам копчето RES, обаче се налага да го задържам натиснато поне 5-6 секунди за да поеме колата, вместо еднократно натискане. Странна работа.
ABSOLUT написа:Краси, и на мене ми се случва това от време на време. Аз си сложих темпомат сам, купих си от Ebay оригиналното лостче на мигачите с темпомат. Работи си добре по принцип, но забелязах две нередности. Едната е изключването, то се случва когато мина през дупка и се разклати предницата. Нали темпомата се изключва когато се натисне спирачка или съеденител, може би раздрусването в дупката и самите вибраций получени от това влияят на един от двата педала. А другото нещо което съм забелязъл е: карам си на темпомат нагласен на 120 примерно, натискам спирачка по някакава причина и темпомата изключва. И за да набере колата пак сама до 120 натискам копчето RES, обаче се налага да го задържам натиснато поне 5-6 секунди за да поеме колата, вместо еднократно натискане. Странна работа.
Колега, при преминаване през неравност според мен е нормално да се самоизключи, защото примерно предницата се оказва за миг във въздуха, и компа усеща това. Не знам дали си си правил експеримента при движение по равен път на темпомат, да изключиш от скорост без да натискаш съединителя - направи го и гледай оборотомера - компа за 1-2-3 сек се шашка и после изключва темпомата. При мен при натискане на РЕСЕТ реагира мигновено - тоест само го чуквам и тя почва да възстановява предишната скорост.
Много са ми интересни тези различни поведения при еднакво двигатели. Искам да споделя обаче, че че темпомата почна да ми се самоизключва когато забелязах и теч от нафтовата помпа. Тече беше малък, но достатъчен за разхерметизиране според мен. Вече го оправих и ще пиша пак дали темпомата се е оправил и той. Ако да - за мен помпата е била причината
mimomo написа:Моя лично аз сам си го правил тип самоделка но нямам проблем с него когато го вкл. си бачка и то след 40км ,така че колега проблена ти е някаде в самия темпомат а не в електрониката
Колега и моя темпомат е абсолютна самоделка.
Би ли ми пояснил обаче, кое според теб е самия темпомат и кое е електрониката, щото аз мисля, че темпомата е софтуерна функция на ЕКУто, кое е електроника според теб???
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Krasi написа:mimomo написа:Моя лично аз сам си го правил тип самоделка но нямам проблем с него когато го вкл. си бачка и то след 40км ,така че колега проблена ти е някаде в самия темпомат а не в електрониката
Колега и моя темпомат е абсолютна самоделка.
Би ли ми пояснил обаче, кое според теб е самия темпомат и кое е електрониката, щото аз мисля, че темпомата е софтуерна функция на ЕКУто, кое е електроника според теб???
недей да задаваш такива въпроси.... темпомат самоделка, самоделка ти е бутона с 1 метър кабел, всичко останало колата си го има, така че проблемите ви идват от оригиналната инсталация, проверете си стоп машинката на педала на спирачката и съединителя. Самия темпомат има защита, и изключва при определени условия, дори ако ти пребускува съединителя.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта