Шибедах-нещо се прецака :(

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 апр 2007 12:13


Прилагам снимка за да се види механизма и ще се опитам да обясня възможна причина за проблема.

Изображение

За да започне да се движи назад шбидаха е необходимо водача и елемента от кръгче 3 да се вклинят един в друг.По някога това е невъзможно и елемента 357 877 386 стой "щтръкнал", водача опира в него и не може да се осъществи движението назад.
При мен беше така ( затова вероятно се беше счупил водача )

Причина за невъзможността да се вклинят двата елемента е изпадане на гумичката от кръгче 2, а също и повредена ролка ( тя пропада в лайстната - има си фабричен прорез за да може да освободи водача за движение нагоре на шибидаха ... кръгче 1 ).Моя шибидах го правих два дни и наистина е голяма играка.при мен имаше и изкривени елементи от усилието на моторчето.




Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 24 апр 2007 16:55


Досега ръгах,мазах,мислих и нищо :oops: А грешка,установих че мога да избутам тапицерията на шибидаха като е отворен нагоре :)Тази гумичка която може да е паднала а също и ролката могат ли да се видят,когато шибито е вдигнато нагоре?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 апр 2007 21:12


Ако си я избутвал назад сигурно си я откачил от предните "куки".За да си я жърнеш в нормално положение затвори шибидаха, мръдни тапицерията му назад.След това я натискаш от двете страни ( от към предния джам ) нагоре и я буташ напред да си застане в нормално положение.

Ако се е откачила от предните си кукички е възможно да се запъва в гуменото уплътнение около дупката на тавана и това да спира движението назад.

За механизма : трудна работа е да се види така.Можеш да дръпнеш назад декоративната му част ( както си правил днес ) да го отвориш нагоре и ще го видиш.Гледаш от вътрешната страна.


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Мнениеот vvk79 » Съб 17 май 2008 16:21


Абе и моя шибедах запъва назад и неще гледам всичко си изглежда здраво и право гледах и тези гумички едната небеше оригинална а другата ми се видя такава но не съм сигурен те каква роля играят а и за това закачане отпред нещно не ми е ясно има ли някой майстор в Пловдив


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

шибидах

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 19 май 2008 12:14


които има проблеми с шбито на колата си ,да ми пише на лично,а не по телефона, терористите сте :shock като


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

шибидаха

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 19 май 2008 12:19


до колегата от пловдив,кои е мод на пасата???????????????


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Мнениеот vvk79 » Пон 19 май 2008 15:29


колата е 1990 година комби двигател пф


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

шибидах

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 19 май 2008 16:14


при затворено положение /първо сваляш тавана-внимателно/на шибито го твиваш от болтовете които ще ти ласнат на тавана/ти и още някои с теб/ след което махате кората и изтегляте стъклото/ламарината към края на П образната основа,като внимавате от двете страни по алуминиевата шина влезлите шини да не са влезли,просто го вадите внимателно/първо махате ел моторчето или механичния лост,жилата при излизане могат да ви се опанат малко,но ги издарпаите внимателно-----изваждате го от П профила,вижте как са жилата ,има ли промяна в стапката им,измиити П профила с вд40 яко,както и жилата ,вижте и самата запчатка на механизма на какав хал е,остротата на зъбите и профила им,пригответе си шестограми ном 5 и работете внимателно защото всичко-почти е от ЦАМ,разновидност на никела и се чупи лесно,откачете от самия капак на шибито механизмите ,те са с по 3 болчета отляво и отдясно после прекараите всяко жило в улеите им в профила П,до свободно то им движение там,ако нямате счупени изделия ще стане И НЕ ЗАБРАВЯИТЕ---АКО НЯМАТЕ КАДЕ ДА ПОДСЛОНИТЕ КОЛАТА И НЕ СТЕ МОНТИРАЛИ ОБРАТНО ЗАНИМАВКАТА----НЯКОИ НОЩЕСКА ЩЕ ТРЯБВА ДА Я ПАЗИ---КОЛАТА ДЕ----сте идвам в пловдив сабота и неделя по всяка вероятност пратете ми гсма ви,номера на личниррако има счупени детаили а те са само водачите ще трябва да ги дирите от неиде



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта