работа ЕКУ-то на бензина и газовия инжекцион

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

работа ЕКУ-то на бензина и газовия инжекцион

Мнениеот bugster » Вто 20 май 2008 17:12


Колеги имам следната чуденка!
ЕКУ-то на бензин какво управлява, когато колата работи на газ. Кои параметри се контролират от двете ЕКУ-та, когато колата работи на газ и на бензин.
По специално въпроса ми е за времето за впръскване на гориво. Понеже смених чипа наЕКУ-то на бензина. Интересно ми е ЕКУ-то на газовия инжекцион дали самостоятелно контролира времето за впръскване на гориво или ползва тайминга на ЕКУ-то на бензин.
Настройваха ми газовия инжекцион след смяната на чипа и разхода ми се качи. А новия чип за бенз малко удължава времето за впръскване на гориво. Дали времето се е качило когато колата е и на газ?




Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Вто 20 май 2008 18:40


Ако газовата уредба ти е с дюзи е много вероятно да е така.Повечето инжекционни уредби четат милисекундите от бензиновите дюзи и ги преработват(удължават малко времето) за работа на газ.То пак е малко според зависи,ама принципно е горе/долу така.Каква е уредбата?Къде е слагана?Че може и да не може... :?


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Вто 20 май 2008 21:25


Газовия инжекцион не знам точно коя марка се води.
Ето линк към сайта
http://www.europegas.pl/?lang=en&content=systems
Като на моето ЕКУ пише "OSCAR-N"
Слагана е в ЕМО-ГАЗ сервиз.
Значи преди с една бутилка с 32 литра газ минавах около 250-280 градско.
Сега след слагането на чипа и донастройка на газовия след слагането на чипа на ЕКУ-то за бенз минавам има няма средно 200 км Софийско :shock
Не съм променял нищо друго по колата. Също така само подмених хартиения въздушен филтър със панелен спортен такъв. Но не вярвам това да е толкова фрапиращо относно разхода.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 20 май 2008 21:26


колега, една тема е достатъчна. :lock:


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Вто 20 май 2008 22:06


handycam написа:колега, една тема е достатъчна. :lock:

Както и мнения не по темата са нежелани ...........
Постове ала стил трупам мнения не са ми нужни ......
Ако имаш нещо да ми казваш извън темата - на лични. До модовете - също на лични!


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Сря 21 май 2008 1:02


Доколкото виждам е хубава.Тип "Сикуент".И ЕКУ-то е БОШ...Отиди за донастройка и реви за разход.С тизи филтър.Сега влиза доста повече въздух=бедна смес,бензиновото ЕКУ компенсира,газовото след това и то.Просто не е настроена.Толкова мога да видя от линка,който си дал.Ако пак не става,проблема вече може и да е в уредбата.Някои газови инжекциони не могат да се настроят и това си е.Нямат читави софтуери.Не че е кой знае каква философия,ама...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта