Са сетиш за гарнитурата на тиквата!
Незнам, няма смисъл от тея бутала пак ти казвам! Изпитано и колко време изкарва тоя мотор, прокопоф беше казвал в една друга тема, че е изкарал малко и е счупил бутало! С тея бутала тоя мотор няма да има дълъг живот, язък ще е за частите, които си купил, като гледам купуваш качествени части! А и ше ти дам съвет, гледам си взел стоманена гарнитура за тиквата ... задължително прекарай и блока на шлайф, ако не минеш шлайф, ще имаш ядове после!!! Моя ми изглеждаше перфектен, а се оказа крив с 1 десета, клингеритената гарнитура поема, но стоманената изисква идеално равно чело на блок и глава! А и твоята е елринг, на виктор рейнц, като моята, средната част й е елринг, горната и долната са виктор рейнц, дебелина на гарнитура е 1.5мм, на клингеритена гарнитура дебелината й е 1.75мм, сложи 0.25мм по-тънка гарнитура, 0.1мм шлайф глава, 0.1мм шлайф блок, станаха 0,45мм по-ниско от снандартно, точно като при мен! А имай напредвид, че мотор стандартно е с 10:1 степен, ще дойде в повече и Стенли е много прав, натоварването на биелните лагери е огромно, а от там и на кол. вал, от там и на основните лагери! То може да е тествано, но видял ли си такъв мотор направил 10000-15000-20000км?
Крисо!