Излиза масло от EGR Г4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Излиза масло от EGR Г4

Мнениеот denis » Вто 20 май 2008 16:58


мотора е 1.9 TDI
от двете страни на EGR има два отвора от които излиза масло
на снимката съм показал единия със стрелката
другия се намира на противоположната страна на 180 градуса
има ли някой представа защо е така
Изображение




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 20 май 2008 17:06


Ами най-вероятно идва от тръбата на кулера.Така или иначе щом си видял процеждащото се масло,махна ли скобата която държи гумената тръба към входа на дросела.Предполагам че ще ти стане ясна картинката.
А да има масло там си е нормално,въпроса е колко,да не като отвориш тръбата да тече--тогава вече не е на добре.Кондензни примеси с масло е нормално да има-20-30 грама,но повечко не е добре.
Иначе именно затова се образува такава мизерия в EGR-а--маслените пари примесени с колекторните газове като отвори клапана водят до саждите натрупани по клапана.


venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот venkokmeta » Вто 20 май 2008 17:14


колеги извинявамсе 4е се намесвам така но от скоро имам моето голв4е и онзи ден бях оторил предноя капак и си го оглейдах както работи и като го угасих 4ух едно 6тракане което до сега не бях 4увал всмисал този 4ерния клапан 6трака6е 1,2 секунди след като го угася това нормалнолин е


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 20 май 2008 17:31


venkokmeta написа:колеги извинявамсе 4е се намесвам така но от скоро имам моето голв4е и онзи ден бях оторил предноя капак и си го оглейдах както работи и като го угасих 4ух едно 6тракане което до сега не бях 4увал всмисал този 4ерния клапан 6трака6е 1,2 секунди след като го угася това нормалнолин е


Нормално е колега.Тоя черния клапан отваря клапата вътре в общото тяло с EGR-а и се управлява от вакуум.При изгасен двигател клапата е затворена,а при работещ се отваря,регулирано от вакуума,за да постъпва въздух към колекторите.Затова и чуваш тоя звук от там-клапата и самия черен вакуумен клапан издават звуци при работата си.


venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот venkokmeta » Вто 20 май 2008 17:37


колега мерси за отговора


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Вто 20 май 2008 17:47


Изображение

това според мен е отвор от който не трябва да излиза масло
когато е на празен ход няма проблеми-не духа масло
но когато е в движение явно при определен режим на работа духа масло и ми омазва от едната страна купето а от другата капака на главата


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 20 май 2008 18:09


Така като гледам,масло може да излиза само когато EGR-а е отворен независимо колко.Въпроса не е трябва ли или не трябва да излиза масло от там,а защо по дяволите въобще има толкова много масло че чак да ти цапа толкова много както обясняваш.Така че по скоро си намери причината да има такова количество масло,а не че излиза от там--нормално е да си търси път към място с по-ниско налягане,особено когато турбината надуе повече.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Сря 21 май 2008 7:57


Според мен не си прав
Не би трябвало да излиза масло от там независимо в какво положение се намира ЕГР - отворено или затворено


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 21 май 2008 8:11


Човече ти май не ме разбираш.Остави това дали трябвало точно от там да излиза маслото или не.
Въпроса е защо въобще имаш толкова масло там,че чак и да излиза навън.НЕ Е НОРМАЛНО да има толкова масло,защото единственото място от където може да дойде е по тръбата на кулера,а там може да се появи единствено през турбината.
Остави това че видиш ли през тия отвори излизало масло--ами като има ясно е че ще излиза навън,тъй като атмосферното налягане навън го приемаме условно винаги за 1бар.Когато надуе турбината със сигурност това масло няма начин да не си търси място с по малко налягане да избие от там.Следи си нивото на маслото и ако драстично намаля или отзад имаш пушене от ауспуха--тогава вече наистина си за притеснение.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Сря 21 май 2008 8:16


Работата е там, че нито пуши от ауспуха - дори и като се наложи да я изрежа понякога- нито ми гори масло - на 10 000 км гори от горна резка на щеката до долна, което според мен си е нищо.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 21 май 2008 8:25


Ами наистина си е нищо за тези километри на които го сменяш,предполагаемите поне 350 000 километра на колата /не говоря за показанията на вечния километраж на таблото/ и това че е помпа дюза.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 21 май 2008 8:26


Колега , тази дупка не е ли за изравняване на налягането от другата страна на мембраната ? (ако е херметично просто няма как да се движи) . Ако етя, Там не би трябвало да има масло !. Просто няма от къде да дойде :roll:


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Сря 21 май 2008 8:45


Dobromirski написа:Колега , тази дупка не е ли за изравняване на налягането от другата страна на мембраната ? (ако е херметично просто няма как да се движи) . Ако етя, Там не би трябвало да има масло !. Просто няма от къде да дойде :roll:


точно това ме притеснява
според мен това е дупка за изравняване на налягането и от там не би трябвало да излиза масло
остава да е пробита мембраната


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 21 май 2008 16:33


Пич, не се шашкай. Аз съм с AJM (та било то и на Passat) EGR клапана е същия. От там редовно си има едно тънко омасляване ... докъто не откачиш картерните газове. Дори и след това в кулера има достъчно масло посне още 5 години да ти омаслява от там. Гледай си нивото на маслото, поглеждай какво излиза от ауспуха ти от време на време и се радвай на живота.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 17:33


Тапа и след това ограничаване през Вагкома и си 6.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kukata_pasat и 62 госта