пренатегнат ангренажен ремък?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

пренатегнат ангренажен ремък?

Мнениеот mariovasi » Сря 21 май 2008 21:06


Здравейте колеги четох стари теми по въпроса но се пообърках.Моля за съвет.Колата е Г3 1.6 ABU - ангр.ремък е на 8000км. опъва го водна помпа.Карам градско около 10-15км през това време кръстовища,спънати улички,колата загрява добре пуска перка два-три пъти и ангр.ремък започва да вие,не стърже,не скърца,а "вииии"
виенето не е силно но се чува.Като я форсирам леко пак "виииуу"и затихва с падането на оборотите.Слушах водната помпа с дълга отверка не е от нея пистовия ремък също отпада.Сега ще кажете да се охлаби ангренажа ама на студен мотор издържа теста за усукване на 90*за който четох.Моля за съвет какво да предриема.Благодаря.
ПП Не смея да я карам така.Все клапани и бутала ми се виждат. :banghead:
ПП Ремъка е Гейц.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пренатегнат ангренажен ремък?

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 май 2008 22:14


mariovasi написа: на студен мотор издържа теста за усукване на 90*за който четох.


не си дочел-трябва да го издържи на топъл-не на студен.
на студен може да ти се види дори хлабав... :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: пренатегнат ангренажен ремък?

Мнениеот parno » Сря 21 май 2008 22:17


vaskoto1 написа:
mariovasi написа: на студен мотор издържа теста за усукване на 90*за който четох.


не си дочел-трябва да го издържи на топъл-не на студен.
на студен може да ти се види дори хлабав... :wink:

т.е. загрява мотора и тогава проверяваме дали се посуква на 90*?
утре ако пробвам да не го отпусна твърде много.... :roll:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

пренатегнат ангренажен ремък?

Мнениеот mariovasi » Сря 21 май 2008 22:27


:horror: всичко ми светна,значи е зле положението,много е натегнат.Ама и при нас едни майстори...а София далече...Благодаря колеги.Сменям сервиза,а им имах доверие.
Васко как не си по близо бе човек. :(


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 01 авг 2008 16:16


Плюс теста от 90 гр. аз съм си имам и мой тест /от многото проби които сум правил/ :

здравей марио, прочети моите мнемия за ангренажния ремък, но с две думи: - когато за първи път ,сменях ангр. ремък също го пренатегнах и се получи едно свистене нещо като виене....отхлабих го и се нормализира. от многото проби по опъване и отхлабване стигнах до заключението , че нормално опънатия ремък трябва леко да вибрира. правиш следното; изворсирваш мотора и в момента на спадане успокояване на мотора ремъка трябва малко да вибрира. ако не вибрира значи е много наатегнат
пс; но требва да ти кажа че това виене - свистене според мен бе приятно за ухото ....но като че ли ремъка плаче от пренатегане.

ПРАВ СИ ЧЕ КАТО ЗАГРЕЕ ДВ. СЕ ЧУВА, ТОВА И АЗ СЪМ УСТАНОВИЛ; ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ РЕМЪКА Е ПО ХЛАБАВ ,...ПРИ ЗАГРЕТ МЕТАЛА СЕ РАЗШИРЯВА И СЪОТВЕТНО РЕМЪКА СТАВА ПО ОПЪНАТ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта