Здравейте Колеги,
от известно време на моя пасат В4 се случва следното: след като го подкарам на 4-5 километър светва лампата на АБС-а. След още малко гася и паля и лампата гасне. Имали представа някой каква може да е причината?
Качих го на компютър и там отчете две грешки:
1. Проблем в преден десен клапан и
2. Пад на напрежението.
Въпросът ми е къде се намира този клапан и възможно ли е да му се въздейства? Предварително благодаря за помощта.



Проблем с АБС на В4
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с АБС на В4
Последна промяна от passattt на Чет 08 май 2008 8:24, променено общо 1 път.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
И при мен е така, само че като запаля свети лампата, после гасне
Причината някой от датчиците ти дава грешка, по късно компютъра на абс-а го отчита като показание и отново се сдобиваш с работещ абс
Преди две години сменях преден ляв датчик, сега явно пак е той, другата седмица ще се ходи при доктор и ще се разбере
Причината може да бъде и друга - прекъснат или с нарушена изолация кабел- този който излиза от датчика и отива за компютъра
Може да бъде и соленоидния клапан (може и да не се пише така) на помпата на абс-а, ако не си сменявал скоро спирачна течност може да има буклучета вътре и да ебават положеието
При всички положения ще трябва да се ходи на диагностика.
Ако е датчик не е скъпо, аз бях купувал АТЕ датчик за 58 лева, виж ако е соленоиден клапан там е интересно защото вече става цифромания
Причината някой от датчиците ти дава грешка, по късно компютъра на абс-а го отчита като показание и отново се сдобиваш с работещ абс

Преди две години сменях преден ляв датчик, сега явно пак е той, другата седмица ще се ходи при доктор и ще се разбере

Причината може да бъде и друга - прекъснат или с нарушена изолация кабел- този който излиза от датчика и отива за компютъра
Може да бъде и соленоидния клапан (може и да не се пише така) на помпата на абс-а, ако не си сменявал скоро спирачна течност може да има буклучета вътре и да ебават положеието
При всички положения ще трябва да се ходи на диагностика.
Ако е датчик не е скъпо, аз бях купувал АТЕ датчик за 58 лева, виж ако е соленоиден клапан там е интересно защото вече става цифромания
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с АБС на В4
passattt написа:Здравейте Колеги,
от известно време на моя пасат В4 се случва следното: след като го подкарам на 4-5 километър светва лампата на АБС-а. След още малко гася и паля и лампата гасне. Имали представа някой каква може да е причината?
Качих го на компютър и там отчете две грешки:
1. Проблем в преден десен клапан и
2. Пад на напрежението.
Въпросът ми е къде се намира този клапан и възможно ли е да му се въздейства? Предварително благодаря за помощта.
Здравей колега,
И аз имам проблем който се изразява във следното:
при студена кола като запаля двигателя,лампата на АБС-а свети постоянно докато колата не загрее .Но лампата не гасне в движение ,а трябва да изключа двигателя и да запаля отново.И ако двигателя е загрял достатъчно (или нещо друго е загряло достатъчно)лампата спира да свети докато колата не пренощува и пак изстине.Може цял ден да я палиш и гасиш ,ако е топла лампата си изгасва.На компютър показа грешка "пад на напрежението" и ми казаха да размърдам бушоните и щяло да се оправи.Вадих всичките бушони и релета но след монтажа им ефект нямаше,нито имаше нагоряли клеми.Започвам да се съмнявам ,че ако има реле за захранване на АБС-а ,може да са му нагоряли контактите и то да прави мизерии.Но не знам кое реле е,за да пробвам да го сменя????Засега съм стигнал дотук,а в момента нямам време да се занимавам,че имам много работа.Моля те, ако имаш решение на твоите проблеми пиши ,да се ориентирам и аз накъде да търся проблема(защото виждам ,че единия проблем ти е като моя).Успех
ПП.Сетих се ,че преди месец си мих двигателя (ама не го жалих,пръсках навсякъде (без алтернатора)) и проблема изчезна за 3-4 дни и после пак се появи.Незнам какво стана.
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Проблем с АБС на В4
swissmad написа:Здравей колега,
И аз имам проблем който се изразява във следното:
при студена кола като запаля двигателя,лампата на АБС-а свети постоянно докато колата не загрее .Но лампата не гасне в движение ,а трябва да изключа двигателя и да запаля отново.И ако двигателя е загрял достатъчно (или нещо друго е загряло достатъчно)лампата спира да свети докато колата не пренощува и пак изстине.Може цял ден да я палиш и гасиш ,ако е топла лампата си изгасва.На компютър показа грешка "пад на напрежението" и ми казаха да размърдам бушоните и щяло да се оправи.Вадих всичките бушони и релета но след монтажа им ефект нямаше,нито имаше нагоряли клеми.Започвам да се съмнявам ,че ако има реле за захранване на АБС-а ,може да са му нагоряли контактите и то да прави мизерии.Но не знам кое реле е,за да пробвам да го сменя????.......
Колега, при мен проблемът е абсолютно идентичен! При студено време, или сутрин лампата си свети. Като загрее - започва да гасне.
Хайде колеги, помагайте!
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Давам на контакт, АВС лампата светва. Чакам да изгасне около 3-4 сек., изгасва и тогава въртя и паля
Да и при мене е така когато е загряла.Но като е студена продължава да си свети ,колкото и да си държиш на контакт -докато не загрее .И след това при следващото изключване от контакт и отново включване(следващото палене на двигателя) нещата са наред.
- Printmaster
- Мнения: 537
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село Марково / Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с АБС на В4
Същото е и при мен. С тази разлика, че зимата когато беше студено лампата си гаснеше от първия път.swissmad написа:.........
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Сашо07, правилната раота е както го е написал колегата stirka.
Относно грешките за 'Пад на напрежение'- огледайте куплунга на ABS-а под задната седалка и проследете къде е хваната масата за купето! Много често проблема е кофти връзка именно там!
Printmaster, теб се канех да те питам довечера, но си писл, че няма да идваш - Спирачна течност сменял ли си, бре Коце?
Относно грешките за 'Пад на напрежение'- огледайте куплунга на ABS-а под задната седалка и проследете къде е хваната масата за купето! Много често проблема е кофти връзка именно там!
Printmaster, теб се канех да те питам довечера, но си писл, че няма да идваш - Спирачна течност сменял ли си, бре Коце?

Айде и аз да си споделя проблема , че да не трупаме форума с теми.Та при мен проблема е следният:Работи си АБС-а без проблем докато не вляза в задръстване и горещия въздух от вентилатора на радиатора не го затопли както "трябва". Лампата ми светва и си свети докато не поохлади колата докъм приблизително 50 гр.След това си гасне и няма проблем.Няма промяна в твърдостта на педала и спирането.Прави ми впечатление ,че когато стартирам двигателя след ,като ми е светнала лампата не се чува помпата на АБС-а и релето дето я изключва.Не съм сменял спирачна течност само съм източил малко защото като я взех беше 2-3 см над максимума. Ако някой има идея.... А Пасатко е модел В3 1990г. и т.н.
- Printmaster
- Мнения: 537
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село Марково / Пловдив
- Контакти:
Ноуу. Може ли от тва да е? И къде да я сменя аджеба? Чувал съм че го правят с машина някъде. В Пловдив дали има такава екстра?radotom написа: Спирачна течност сменял ли си, бре Коце?
Последна промяна от Printmaster на Чет 22 май 2008 22:21, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И за двама ви отговора е: Сменяйте, веееееееее!
Тя само вода ви е останало вътре!
И в жегите тая вода просто завира! Ядох го вече тоя с едно менте, дето за по-евтинко си го изписах от склада
(във фирмата, де!)
Нищо, че пишеше 'Bendix' на шишенцето.
Става и с надуване с машинка, става и по стария класически метод с помпене до припадък и още 2 пъти по толкова
Не забравяйте и помпите на съединителя!
Тя само вода ви е останало вътре!
И в жегите тая вода просто завира! Ядох го вече тоя с едно менте, дето за по-евтинко си го изписах от склада

Нищо, че пишеше 'Bendix' на шишенцето.
Става и с надуване с машинка, става и по стария класически метод с помпене до припадък и още 2 пъти по толкова

Не забравяйте и помпите на съединителя!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта