Бора или БМВ

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 22 май 2008 11:13


propparo написа:Защо всеки си мисли че БМВ се купува за гъзария.
Как може на хубавото да се каже лошо,само защото видите ли у българчето все още е останало мисленето към БМВ,мерцедес,джиповете въобще като цяло като за коли на борци,гъзари,фрашкани с пари и т.н......
Абе стига с тея глупости.Щом човек има възможност да избира между два продукта с различен стил и клас и може да си позволи по-доброто естествено че ще вземе него.
Стига с тия вицове за скъпото поддържане на БМВ,дадения модел който колегата търси има супер нормални като цени консумативи и за разлика от Бората ще е в пъти по-здрав.


Малко ОФФ: колега, отиди в Мюнхен или Щутгарт, огледай какви коли се карат, после се върни в София и си направи извод. Хората на запад карат нови и хубави коли, но не се изхвърлят с лимузини и големи джипове, макар да могат да си го позволят. София е града в Европа (а сигурно и в света) с най-много скъпи коли на глава от населението.
Колата е знак на социален статус - не може на 25 години да караш БМВ 5 серия примерно, а шефът ти, който има 100 пъти повече пари от теб, да има Пасат. Не става така - обаче всичко в нашата държавица е криворазбрано.
Всеки софийски дришльо, който успе отнякъде да измъкне 10 000 лева (в повечето случай с кредит, месечната вноска по който е повече от смешната му 300-еврова заплата) си купува А4, А6 или 520 - щото е дупе. И после няма пари за накладки и бензин и си го гледа пред панелката, в която живее с майка си, баща си, сестра си, баба си и още някого.
Когато германец си купува 520, той го прави, защото колата му е необходима, и защото изкарва достатъчно пари, за да може да си го позволи. Когато българчето си купува 520, той си изстъргва и последните стотинчици от скъсаното джобче, взима кредит и какво ли още не, за да го видят всички, че е гъзар - няма как.
Айде, че много дълго стана.

По темата - освен ако не си човек с достатъчно висок социален статус, по-добре си купи Бора - перфектна количка за човек от средната класа, който иска да се вози комфортно и да не му се налага да продаде левия си бъбрек, когато трябва да смени съединител.

Толкоз. :lol: :lol: :wink:




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 22 май 2008 11:38


connor cane написа:...
... Когато българчето си купува 520, той си изстъргва и последните стотинчици от скъсаното джобче, взима кредит и какво ли още не, за да го видят всички, че е гъзар - няма как.
...

А мислиш ли, че същото може да се каже и ако си купиш бора за същите пари? С тези доводи може да убедиш дъщеря ми, която е на 3г.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 11:40


connor cane написа:
Малко ОФФ:.....................................
Толкоз. :lol: :lol: :wink:


Много ОФФ:колега,има една приказка ''Не съм богат да купувам евтино''
Предпочитам БМВ-то защото--много си е здраво,все още е супер актуално като визия,а е замислено още '97 година,комфорта е несравним както за предностоящите,така и за задните пътници,пътя не се усеща и при високи скорости,има серийни екстри за които бората може само да си мечтае,или при нея са в по-лимитирана версия добавени.....
А относно мнението ти за съединителя--супер глупост каза,примера ти далеч не е подходящ,защото комплект за Е39 520 Сакс струва малко под 500 лева,а на ЛуК около 580 лева,за сравнение познат наскоро само за маховика на Голф4 TDI даде 700 лева--къде го видя по-евтино поддържането?????
Айде ако хора които не са поддържали през живота си BMW да не говорят глупости и да разказват митове и легенди.Това е като приказката за скъпите части на хондите и колко трудно се намирали.

ТолкоЗ.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 22 май 2008 11:57


myrshavija написа:
connor cane написа:...
... Когато българчето си купува 520, той си изстъргва и последните стотинчици от скъсаното джобче, взима кредит и какво ли още не, за да го видят всички, че е гъзар - няма как.
...

А мислиш ли, че същото може да се каже и ако си купиш бора за същите пари? С тези доводи може да убедиш дъщеря ми, която е на 3г.


Ще ме прощаваш, но за парите за 520, 97 година ще вземеш много по-нова Бора, освен това дизел.

520 бензин в града харчи като за последно. Не съм поддържал такава кола, но съм карал доста, и ако някой успее градско в София да я свали под 15, ще му сваля шапка. Даже, ако се кара повече в центъра, нещата вървят към 17-18/100 - и то на спокойно каране.

А че 5-цата е комфортна, кофортна е, но не чак толкова.
Пак казвам - гворим за различни класове коли - Бората е с 2 класа отгоре - няма база за сравнение.

А относно маховик и сединител - смятам, че това са съвсем различни ремонти и не могат да бъдат сравнявани. Съединителят е консуматив все пак.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 12:13


connor cane написа:А относно маховик и сединител - смятам, че това са съвсем различни ремонти и не могат да бъдат сравнявани. Съединителят е консуматив все пак.


Ти май не си в час колега?!?!?!
Казвам че познат сменяше освен съединителя и маховика на Голф4 TDI-ако си малко по-запознат ще знаеш че е почти неизбежно със всяка смяна да не се сменя и той.Чукни търсачката--виж и там как колегите се оплакват от ''евтината'' поддръжка когато се стигне до интервенцията смяна на съединител.
И къде ги видя тея 18 градско,особено за бивануса,абе човече стига слухове,ти някога пълнил ли си догоре резервоара на БМВ че да си направиш точната сметка.Ако те питам колко гори 528i сигурно ще ми кажеш някоя цифра около 30-те литра на 100 км?!?!?
А относно цените--я си направи малко труд поне да се разровиш в мобилето,къде ги видя тея евтини Бори,че и дизел.Средната цена на Е39 е около 9500-10 000 лева а Бората започва от 11 ХХХ лева,айде стига с фалшивите си доводи.

http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11210178677602549

http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11211310398260795


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Чет 22 май 2008 12:25




На тази бора и липсва двузонният климатроник ми се струва ... :twisted:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 22 май 2008 12:26


propparo написа:
connor cane написа:А относно маховик и сединител - смятам, че това са съвсем различни ремонти и не могат да бъдат сравнявани. Съединителят е консуматив все пак.


Ти май не си в час колега?!?!?!
Казвам че познат сменяше освен съединителя и маховика на Голф4 TDI-ако си малко по-запознат ще знаеш че е почти неизбежно със всяка смяна да не се сменя и той.Чукни търсачката--виж и там как колегите се оплакват от ''евтината'' поддръжка когато се стигне до интервенцията смяна на съединител.
А относно цените--я си направи малко труд поне да се разровиш в мобилето,къде ги видя тея евтини Бори,че и дизел.Средната цена на Е39 е около 9500-10 000 лева а Бората започва от 11 ХХХ лева,айде стига с фалшивите си доводи.

http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11210178677602549

http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11211310398260795


Не искам да се заяждам, но съм сменял съединител на различни коли 4-5 пъти, маховик, за бога, не ми се е налагало да пипам никога. Ти ме открехваш на някакви нови понятия. Това значи ли, например, че всеки път, когато сменям свещи, тябва да правя и основен ремонт на двигателя. :wink: :stll think:
Точно с 520 биванус съм изминал в София около 10 000 километра - добре че си ти, за да ми кажеш колко ми е горяло. И основната причина за високия разход е, че мотора се задъхва с това купе - 525 може да гори чувствиелно по-малко, но там цената е съвсем различна.

А относно цени - това е мнооого всеобхватна тема.
Пробвай обаче а си купиш 520 за 9500, и после сметни колко още ще ти трябват само за да го вкараш в движение. Аз отговора го знам - един кварлен брат си купи точно такова БМВ за 11 000 (98 година, нов внос), и след като смени и оправи всичко, цифрата отиде до над 15 000 - честито на печелившите. :arrow:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 12:45


Аз спирам дотук.
Спама мина всякви граници.
Човека пита за меродавно мнение,но все забравям че това не е ''форума на VW'' а ''сектата на VW''.
Поне ако колегата чукне в търсачката на БМВ форума няма да бъде засипан от хвалби само,а ще му предложат сухата информация.
А от тия 10 000 километра много си разбрал за БМВ-браво,а ми говориш за Мюнхен и Щутгарт.
Когато всеки тръгне да си купува кола трябва да си отговори на въпросите---къде ще я кара,колко ще я кара,за каква цел я взима,спортна личност ли е в стила на каране,комфорта и лукса ли предпочита,с какъв бюджет за гориво,с какъв за поддръжка--защото това са различни неща.
Ей ти и две теми за смяна на съединители на TDI,хем да се обогатиш откъм информация,че то човек се учи докато е жив,нищо че на 4-5 коли си сменял съединител.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=65843&highlight=%EC%E0%F5%EE%E2%E8%EA+tdi

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=70468&highlight=%EC%E0%F5%EE%E2%E8%EA+tdi


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Чет 22 май 2008 13:14


propparo написа:Аз спирам дотук.
Спама мина всякви граници.
Човека пита за меродавно мнение,но все забравям че това не е ''форума на VW'' а ''сектата на VW''.
Поне ако колегата чукне в търсачката на БМВ форума няма да бъде засипан от хвалби само,а ще му предложат сухата информация.
А от тия 10 000 километра много си разбрал за БМВ-браво,а ми говориш за Мюнхен и Щутгарт.
Когато всеки тръгне да си купува кола трябва да си отговори на въпросите---къде ще я кара,колко ще я кара,за каква цел я взима,спортна личност ли е в стила на каране,комфорта и лукса ли предпочита,с какъв бюджет за гориво,с какъв за поддръжка--защото това са различни неща.
Ей ти и две теми за смяна на съединители на TDI,хем да се обогатиш откъм информация,че то човек се учи докато е жив,нищо че на 4-5 коли си сменял съединител.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=65843&highlight=%EC%E0%F5%EE%E2%E8%EA+tdi

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=70468&highlight=%EC%E0%F5%EE%E2%E8%EA+tdi


Защо спам - аз споделям лично мнение от 520-ка, която съм карал доста, макар че не е била моя. Не знам доколко твоите впечаления са преки, или просто имаш познати с такива коли, които ти обясняват как им горят 9-10 градско и поддръжката е без пари - всеки си хвали стоката все пак. :wink: Аз също имам такиа познати, и те ми говорят подобни неща - въпрос на мнение и гледна точка.
А за демпферите на маховика на ТДИ наистина не знаех. :oops: :oops: .
Както казваш - ибора на кола е въпрос на личен избор и приоритети. Всеки си преценява. :wink: :arrow:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 22 май 2008 13:36


connor cane написа:Колата е знак на социален статус - не може на 25 години да караш БМВ 5 серия примерно, а шефът ти, който има 100 пъти повече пари от теб, да има Пасат. Не става така - обаче всичко в нашата държавица е криворазбрано.

товае точно така, странни хора 8)
иначе от двете марки, която те влече, аз бих избрал бората, защото по ми харесва на външен вид примерно и ме кефи отвсякъде


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Чет 22 май 2008 14:30


connor cane написа:Малко ОФФ: колега, отиди в Мюнхен или Щутгарт, огледай какви коли се карат, после се върни в София и си направи извод. Хората на запад карат нови и хубави коли, но не се изхвърлят с лимузини и големи джипове, макар да могат да си го позволят. София е града в Европа (а сигурно и в света) с най-много скъпи коли на глава от населението.
Мисля, че е на второ място - след Москва LOL
наскоро четох как руснак живеещ и работещ в Западна Германия обясняваше, че 90% от руснаците живеещи там държат да карат БМВ независимо какво и за колко работят


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 22 май 2008 17:20


connor cane колега, заради такива като теб си взех пасата с мисълта ( набита в главата ми от всякакви индивиди ) че е VW и е евтин за поддръжка и да бягам от BMW ... еми хич не е така. Смяна на съединител ми излиза 1000+лв, ходова част - 1200+лв и още какво ли не ... Промиваха ми главата и за Алфа Ромео ( по точно 166 2.4 JTD ) .. алфа била много скъпа за поддръжка ... Всичко и е на двойно по ниска цена от на пасата. Бората е един голф .. да не се обиждат колегите с голфове, но всичко вътре е много постно, докато в BMWто всичко е на максимум. Аз бих взел BMWто защото според мен ще е по-евтино за поддръжка от Бората. За разхода много зависи къде се кара .. в центъра и моята печка дава 12-13 така че за бензин разход 15 мисля че е повече от нормален. А BMW 525 TDS е страшен мотор и харчи доста малко и може да се намери на добра цена ... Аз бих се насочил към него. Бората за мен не си заслужава парите, а и в крайна сметка човек не си купува година, а си купува автомобил който да бъде приятен и удобен както за каране така и за возене.


Потребителски аватар
Bumer
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G-wo

Мнениеот Bumer » Чет 22 май 2008 17:28


и при е39 маховика е дуал масс с пружини на наего
верно са доста задрави, но да не попадаш на бая уморена колица, че маховичео е бая цифра


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 22 май 2008 17:34


Ами колко да е ... най-много да е колкото на пасата ... но си мисля че 5 серия е къде къде повече кола от Пасат ..


Asen_Iwanow
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Asen_Iwanow » Чет 22 май 2008 18:01


Абе чета и се чудя, това форума на vw ли е или на bmw?
Като ви кефят баварците зимайте си по един и бегайте при
Цитирам:
"мюнхенските михмилюзи"

По темата:
Колега, земи бората, по-пъргава е. Друото не е важно! Като покараш малко сам ще видиш защо :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта