Кога светва лампата за маслото?
Кога светва лампата за маслото?
Пичове,току що се прибирам от Видин.Минах през Петрохан и сега на връщане докато изкачвах баирите на втора,а беше и лед отдолу и чат пат буксуваше ми светна лампата на маслото и започна да мига и да свири тит тит тит/зумера/Температурата на водата беше 105 градуса.Спрях веднага и я оставих да поработи 1 минута на място,но продължаваше да мига лампата.Реших да я загася.Вдигнах капака нямаше нищо нередно.Постоя угасена 1 минута и я запалих,вече не мигаше.Какво може да е станало?Беше голям наклона,да не би маслото да е отишло в единия край на картера и датчика да е отчел липса.Температурата на маслото отчита ли се от тази лампа на таблото/например ако е много висока да започне да мига/.Станала ли е някаква беля според вас?
			
									
									- angel.1
 - Мнения: 220
 - Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 - Контакти:
 
Даскале,дано да не съм прав ,но според мен при тази температура на двигателя маслото става доста рядко и ако износването на основните и биелни лагери е над допустимото на ниски обороти маслената помпа не може да даде необходимото налягане в системата.Като за начало пробвай с по-гъсто масло,но лятото в жегите мисля,че и това няма да ти помогне.Нека си кажат думата и спецовете и дано аз да греша.    
			
									
										
						- delqnskoto
 - Мнения: 32
 - Регистриран на: Чет 15 дек 2005 16:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Гаранция основни лагери 
Нема се плашиш...
Трябвало е да я пришпориш на 4000 и е щяло да угасне.
Това се нарича система за ранно предупреждаване, и над 2.500 или 3 000 оборота ако падне налягането под 1 атмосфера светва и пищи маслото...
Прави го именно в такива ситуации.
Прсто явно си я мъчил преди това на 3-4 та и е позагряла и разредила маслото и е поспаднало налягането...
Тук няма нищо общо с количеството масло в мотора.. Важно е налягането..
Следващият път по-добре да катериш баир на ниска скорост с 3000 - 3500 оборота и няма да светне... /мога да ти изнеса лекция щото съм карал > 50 000 такъв мотор
 и не се е счупил още/
Ако пак ти светне пробвай, да изключиш от скорост и да форсираш мотора... би трябвало да угасне веднага. След което сваляш по долна и продължаваш да катериш...
Друго не помага... И гъсто масло да сложиш няма да помогне.. Има едни добавки за уплътняване на маслото, ама и те са бошлав работа...
Само хубаво масло и тогаз проблема понамалява..
Аз лично съм доволен от Мотул 15-40, и едно Fuchs /така мисля че се казва/ наливно от Ауто+ 15-40 и то.. Само не сипвай Арал или Шел, че ще се побъркаш...
Но за да си сигурен измери налягането на маслото!
			
									
										
						Нема се плашиш...
Трябвало е да я пришпориш на 4000 и е щяло да угасне.
Това се нарича система за ранно предупреждаване, и над 2.500 или 3 000 оборота ако падне налягането под 1 атмосфера светва и пищи маслото...
Прави го именно в такива ситуации.
Прсто явно си я мъчил преди това на 3-4 та и е позагряла и разредила маслото и е поспаднало налягането...
Тук няма нищо общо с количеството масло в мотора.. Важно е налягането..
Следващият път по-добре да катериш баир на ниска скорост с 3000 - 3500 оборота и няма да светне... /мога да ти изнеса лекция щото съм карал > 50 000 такъв мотор
Ако пак ти светне пробвай, да изключиш от скорост и да форсираш мотора... би трябвало да угасне веднага. След което сваляш по долна и продължаваш да катериш...
Друго не помага... И гъсто масло да сложиш няма да помогне.. Има едни добавки за уплътняване на маслото, ама и те са бошлав работа...
Само хубаво масло и тогаз проблема понамалява..
Аз лично съм доволен от Мотул 15-40, и едно Fuchs /така мисля че се казва/ наливно от Ауто+ 15-40 и то.. Само не сипвай Арал или Шел, че ще се побъркаш...
Но за да си сигурен измери налягането на маслото!
- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Може и маслото да не е добро...
Еееххх ако от ръчка ставаше, досега немците немаше да имат автомобили бе....
Ат това което ти казва lilo_stich има много истина в него и не е много лъжа, само че чак 6000 множко мое да му дойдат...
п.с.
голф 1.3 качвал съм витиня на 2 ра, близо 4 км, със 70, щото бях зверски натоварен, и маслото ме почупи да светка даже и на 3 та , кротнах на 50 на 2 ра , ама едно трабанче като ми даде лев мигач и се накани да ме изпреварва, си казах, че трабанче ще ме задмине само ако преди това забия мотора.... Е не заби
 и му избягах на трабанчето 
Немам оборотомер, и не знам на колко е било, ама не звучеше здравословно голфа.
			
													Еееххх ако от ръчка ставаше, досега немците немаше да имат автомобили бе....
Ат това което ти казва lilo_stich има много истина в него и не е много лъжа, само че чак 6000 множко мое да му дойдат...
п.с.
голф 1.3 качвал съм витиня на 2 ра, близо 4 км, със 70, щото бях зверски натоварен, и маслото ме почупи да светка даже и на 3 та , кротнах на 50 на 2 ра , ама едно трабанче като ми даде лев мигач и се накани да ме изпреварва, си казах, че трабанче ще ме задмине само ако преди това забия мотора.... Е не заби
Немам оборотомер, и не знам на колко е било, ама не звучеше здравословно голфа.
				   							 				   
					Последна промяна от wili98 на Съб 17 дек 2005 23:42, променено общо 2 пъти.
									
			
										
						Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта
			   
  bowdown  де бе недейте така бе хорица.Колицата съм я карал и на 110 градуса водица,па не е пял зумера.Къде може да се измери налягането на маслото.В крайна сметка била ли си е колата прецакана нешо или аз я прецаках след като попя зумера 