Проблем!!! Колата прекъсва! РЕШЕН!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Сря 21 май 2008 19:20


Постоянно го прави когато е студена,а когато загрее ,примерно в задръстване около 10-15мин на 1-2 скорост се оправя :!: Дори звукът и се променя става по плътен а не някакъв дрезглив.Колата си загрява много добре държи си 90 градуса.Незнам какво и става и какво я кара като загрее да се оправя,дали има някакъв температурен датчик :!: :?:




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 21 май 2008 19:40


има разбира се. температура на охлаждащата течност и на входящия въздух. като ти правиха диагностика гледаха ли им показанията на студено? как си с разхода?


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Сря 21 май 2008 20:34


Не неса ги гледали :!: разхода е около 10л .Можеби не съм отишъл на правилното място.А ти колега би ли ми препоръчал някой добър диагностик.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 22 май 2008 1:29


Колега при мене забелязах ебаси колата хаха. Значи тази вечер паля да си карам към нас... Включвам 1ва 1500оборота и хохоп позапецне.. Викам чакай да я угася. Гася я аз после тръгвам пак до 1500 :shock не дърпа :? . Ебаси колата на първия светофар хоп и угасна. После се закрепиха оборотите може би щото не я изчаках да загрее малко и тръгнах веднага нз. И до нас не ми е дръпнала нито един път. Иначе когато е загряла на светофарите най-много се усеща тогава придръпва яко защото си е около 1500 и 2300 някъде а там се усеща винаги. :x
Според мен даже не е до оборотите нз вече пощурява човек. Някаква степен на натискане на педала на гаста ако натисна повече няма грижи некво средно положение нз как да го обясня тогава дърпа пущината.
Може да е от хиляди неща но съм заложил на кабелите, как да ги проверя или да ходя на доктор?


kalcho_popov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 май 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kalcho_popov » Пет 23 май 2008 22:57


Здравейте ,същия проблем с VW Golf3 1.8 1994г. се появи и при мен, като че ли няма гориво,карам така около 5 мин. и се оправя сякаш нещо се отпушва.При мен обаче го прави само сутрин при студен двигател.Вечер като се прибирам от работа проблем няма.Немога да си го обесня.Проверих свещите и кабелите,сега като прочетох ще проверя и дистрибуторната капачка.Чух за такъв проблем че може да е пукната самата капачка и да влиза влага.И за горивния филтър че може да е затлачен.HELP


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Съб 24 май 2008 10:52


Колега при мен така започна в начало само като не беше загряла го правеше сутрин. Но беше до едно време сега загряла не загряла когато си иска запича.... Някои да хелпне :idea:
Кои е датчика за автоматичния смукач.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 25 май 2008 12:23


Колеги някои случайно да знае къде мога да видя схема на релетата бушоните и т.н Ще му бъда мн благодарен :idea:
Съмнява ме ,че е от реле което е прецакано и не изключва само, когато изгася колата се изключва... И колата се дави и за тва дърпа в ниски обороти. Има ли реле което изключва и включва автоматичния смукач. Никои ли не знае :?


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Нед 25 май 2008 14:09


Колега аз започвам да се съмнявам, че е от кабели,релета и там подобни :!: Започвам да си мисля че е от запушени дюзи, горивен филтър или нещо по горивнара система,защото на мен и при двете ми ходения на диагностика не показа нищо,излиза че колата си е наред,а на компютъра не може да ти покаже дали има запушена дюза или не :!:


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 25 май 2008 14:34


stefan gti написа:Колега аз започвам да се съмнявам, че е от кабели,релета и там подобни :!: Започвам да си мисля че е от запушени дюзи, горивен филтър или нещо по горивнара система,защото на мен и при двете ми ходения на диагностика не показа нищо,излиза че колата си е наред,а на компютъра не може да ти покаже дали има запушена дюза или не :!:

Колега утре ще мина през унитрейд да си купя горивен филтър но ме съмнява да е от него..
Има мнооооого голяма вероятност да е от реле което включва и изключва автоматичния смукач. Колата се дави и прекъсва в ниски обороти поради влизането на по богата смес..На мен също диагностиката не го хваща поради простата причина ,че когато изгасиш колата релето се изключва а с него и автоматичния смукач. Или е от него или от някои датчик за температура неща които са свързани по някакъв начин. Тоест как можеш да тестваш.
Запали колата карай докато минеш белите ленти за темп на водата които показват. Изгаси колата и слушай за реле което ще рече ЦЪК. Пак запали и тръгни ако не ти придърпа имаш съшия проблем като мен.
Тоест или реле или датчик.
Тук уж всички разбират , но никои нищо не казва , аз мисля както се казва питай патило не старило.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 25 май 2008 14:45


theerazor написа:Има мнооооого голяма вероятност да е от реле което включва и изключва автоматичния смукач.

Нямаш такова нещо като "автоматичен смукач".Това не е карбураторен мотор :wink: .
Ако се "дави" мотора - температурен датчик на антифриза с 4-рите крачета и жълтия пръстен.
Възможно е да ти прекъсва от много неща - от релето на бенз.помпа,от бенз.филтър,от делко/палец/кабели, бобина и комутатор, дебитомер,свещи,датчик за положението на разпр.вал (ако има,защото не съм сигурен),датчик на Хол.

Почисти си дроселовата клапа.Как - питай търсачката.

Първо обърни внимание на ел. и запалителната система :wink: .

Ако колата е от Италия,може и клапаните да не ти затварят добре и повдигачите да са блокаж...както беше при мен.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 25 май 2008 15:08


Андро дроселовата е чистена, дистрибуторната също диагностика ок всичко ламбда ок. Ако е от клапаните ще ми гори масло като трабант... Исках да знам какво е това реле което ЦЪКА и след като запаля колата, дърпането изчезва. А не дали колата ми има счупени бутала.. :lol:
Щом релето не е за автоматичния смукач за какво може да е ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 25 май 2008 15:11


Хм,щом ти цъка реле,си провери релетата за ЕКУ и за бензиновата помпа :wink: .За съжаление не зная кои номера са.

Също така ако имаш желание може да свалиш цялото бушонно табло и да го провериш за лоши връзки и развалени спойки.

Точно такъв проблем имах аз с бившия ми Форд :wink: .


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 25 май 2008 15:52


Именно :) , някое реле или бушон трябва да е. Някои случайно да има схема бях виждал тук някъде из форума. Ще опитам да потърся пак.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Пон 26 май 2008 19:04


stefan gti написа:Колега аз започвам да се съмнявам, че е от кабели,релета и там подобни :!: Започвам да си мисля че е от запушени дюзи, горивен филтър или нещо по горивнара система,защото на мен и при двете ми ходения на диагностика не показа нищо,излиза че колата си е наред,а на компютъра не може да ти покаже дали има запушена дюза или не :!:

Колега днес смених филтъра на купето ,че се канех отдавна и смених горивния. Няма да казвам какво пишеше на него ,че ме е срам. Не съм тествал още да покарам и да видя дали ще се оправи. Но ако продължи съм намислил да взема бубина с комутатор то се е видяло.. В момента колата като я запаля лепи оборотите нз дали щото я карах сутринта, но може да е и от новия филтър лепи 850 оборота и не мърда! :)


Потребителски аватар
stefan gti
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stefan gti » Вто 27 май 2008 16:33


А на каква цена купи бенз. филтър :?: Филтъра се намира до задна лява гума нали :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта