



Мнение за RAV 4!
Мнение за RAV 4!
Някои ако е карал такова джипче да сподели мнение, защото мислиме да купуваме, но не му знаеме слабите места и отзивите!
преди 2 ,3 седмици ми се наложи да карам такъв-чисто нов , за двигател не мога да се сетя.
-поведение на пътя(шосе из софия)-изключително сковано,
-упрвление - не толкова директно - добро за джип от този клас
-конфорт-от 1 до 6 - 3,50 - граничещо със спартанско,плюс старт бутона-нямаш ключ- кей летс гоу
-скоростен лост изключително висико поставен- шумен дизелов двигател,
лично аз очаквах много повече....
-поведение на пътя(шосе из софия)-изключително сковано,
-упрвление - не толкова директно - добро за джип от този клас
-конфорт-от 1 до 6 - 3,50 - граничещо със спартанско,плюс старт бутона-нямаш ключ- кей летс гоу
-скоростен лост изключително висико поставен- шумен дизелов двигател,
лично аз очаквах много повече....
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
1 година карах такова....е те по-голямо дърво няма. 2004-та двуврато с дизелов мотор. (D4D).
+совете после, белкем ги измисля до края на поста.
та минуси:
-Двувратата е със силно изместен център на тежестта напред (предвид и тежкият мотор) и при докосване на спирачката в завой, дори не се хлъзга задницата, ами се опитва да се катурне през предна гума по таван. (може би за туй от новите няма вече къса база
)
-Както става в повечето случаи при Японците в ниските класове....шумоизолацията направо са я забравили
-Вози меко, но поръди късото междуосово разстояние , можеш да хванеш морска болез на извънградско каране.
-1-ва предавка е със "стандартно" предавателно отношение и ако си в наистина пресечен терен, караш на полу-съединител докато замирише малко, па спреш да починеш малко, па пак караш и...кога стигнеш
айде стига съм я оклопвал , сега малко да я похваля:)
-много мека хидравлика на волана ( за жена е супер)
-Идеална проходимост в градски условия
))))))))) страшно маневрена поради късото междуосово , пък и добре прескача бордюрите.
-"електронен" раздатъчен диференциал ( постоянно предно)
-Голяма "пичеловка" ( особенно късата база), от по-големите се плашат
Да се върна пак по темата че... малко се отклоних ама от последният + все хубави спомени
, моят съвет е следният.
Ако искаш да я купиш за градски "автомобил", може би няма по-добро решение, особенно ако ще е кара жена ( говоря за двувратата). Завира се навсякъде, дупките не ги осещаш (много меко окачване), волана се въри с полвин пръст, не прави разлика дали върви по асфалт , сняг или лед,.
Ако решиш обаче да пътуваш извънградско с нея....вземи си валерян и хапчета за морска болест.
ПС: С мойта ходих веднъж от Плевен до Пампорово и от тогава ....само на риба , за туй и я продадох. Оказа се че е доста по деобре да пътувам със сеата и вериги в багажника от колкото с равката.
+совете после, белкем ги измисля до края на поста.

та минуси:
-Двувратата е със силно изместен център на тежестта напред (предвид и тежкият мотор) и при докосване на спирачката в завой, дори не се хлъзга задницата, ами се опитва да се катурне през предна гума по таван. (може би за туй от новите няма вече къса база

-Както става в повечето случаи при Японците в ниските класове....шумоизолацията направо са я забравили

-Вози меко, но поръди късото междуосово разстояние , можеш да хванеш морска болез на извънградско каране.
-1-ва предавка е със "стандартно" предавателно отношение и ако си в наистина пресечен терен, караш на полу-съединител докато замирише малко, па спреш да починеш малко, па пак караш и...кога стигнеш

айде стига съм я оклопвал , сега малко да я похваля:)
-много мека хидравлика на волана ( за жена е супер)
-Идеална проходимост в градски условия

-"електронен" раздатъчен диференциал ( постоянно предно)
-Голяма "пичеловка" ( особенно късата база), от по-големите се плашат

Да се върна пак по темата че... малко се отклоних ама от последният + все хубави спомени

Ако искаш да я купиш за градски "автомобил", може би няма по-добро решение, особенно ако ще е кара жена ( говоря за двувратата). Завира се навсякъде, дупките не ги осещаш (много меко окачване), волана се въри с полвин пръст, не прави разлика дали върви по асфалт , сняг или лед,.
Ако решиш обаче да пътуваш извънградско с нея....вземи си валерян и хапчета за морска болест.
ПС: С мойта ходих веднъж от Плевен до Пампорово и от тогава ....само на риба , за туй и я продадох. Оказа се че е доста по деобре да пътувам със сеата и вериги в багажника от колкото с равката.

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
titko написа:преди 2 ,3 седмици ми се наложи да карам такъв-чисто нов , за двигател не мога да се сетя.
-поведение на пътя(шосе из софия)-изключително сковано,
-упрвление - не толкова директно - добро за джип от този клас
-конфорт-от 1 до 6 - 3,50 - граничещо със спартанско,плюс старт бутона-нямаш ключ- кей летс гоу
-скоростен лост изключително висико поставен- шумен дизелов двигател,
лично аз очаквах много повече....
баси тва където си го написал е голЕм смех
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ludia написа:titko написа:преди 2 ,3 седмици ми се наложи да карам такъв-чисто нов , за двигател не мога да се сетя.
-поведение на пътя(шосе из софия)-изключително сковано,
-упрвление - не толкова директно - добро за джип от този клас
-конфорт-от 1 до 6 - 3,50 - граничещо със спартанско,плюс старт бутона-нямаш ключ- кей летс гоу
-скоростен лост изключително висико поставен- шумен дизелов двигател,
лично аз очаквах много повече....
баси тва където си го написал е голЕм смех
Що смех - тва си е така - напълно подкрепям, макар че не съм карал, а само съм се возил.

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Колкото хора питаш, толкова различни мнения ще получиш
Във фирмата имахме едно такова равче, само че 2003г. Бензин, 16v, 150 коня. Дълга база, 4(5) врати. Вървенето според мен е приятно, но в никакъв случай не ме впечатлява. Горе колегата пише че не харчи много, но аз съм на друго мнение-похапва си добре...особено ако го караш градско и го понастъпиш. Точният разход за жалост не съм го засичал (служебна, знаеш...). Возията също не ме впечатлява особено. Не е от най-твърдите но си подрусва. Не особено стабилен на пътя въпреки 4х4. Оф-роуд не съм пробвал, там не знам как е. След него взехме новият Рав-в това отношение всичко му е по-добре-и стабилност, и возия, и харчи по-малко. Само демаража според мен е куц за 150 кончета

Във фирмата имахме едно такова равче, само че 2003г. Бензин, 16v, 150 коня. Дълга база, 4(5) врати. Вървенето според мен е приятно, но в никакъв случай не ме впечатлява. Горе колегата пише че не харчи много, но аз съм на друго мнение-похапва си добре...особено ако го караш градско и го понастъпиш. Точният разход за жалост не съм го засичал (служебна, знаеш...). Возията също не ме впечатлява особено. Не е от най-твърдите но си подрусва. Не особено стабилен на пътя въпреки 4х4. Оф-роуд не съм пробвал, там не знам как е. След него взехме новият Рав-в това отношение всичко му е по-добре-и стабилност, и возия, и харчи по-малко. Само демаража според мен е куц за 150 кончета
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта