
Смяна двигател на пасат б3
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна двигател на пасат б3
Веднъж пуснах подобна тема,но не получих категоричен отговор на въпроса.Колата ми е пасат б3 1.6 турбо дизел интеркулер 1990г.Пасат ми е любимата кола,но нямам пари да си купя б4 а заем не ми се тегли.Моят двигател ве4е е здал багажа и искъм да го сменя с 1.9тди,но не разбрах възможно ли е изобщо и колко ще ми струва само работата без двигателя.За ремонт на стария не си и помислям.Много е стара технологията,искам ТДИ.Благодаря ви предварително. 

Последна промяна от samo ra4na na zavoite на Вто 27 май 2008 21:07, променено общо 1 път.
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Колега ако проблема по двигателия ти не е толкоз сериозен ти давам съвета да си го оправиш.Аз имам същия пасат и до сега несъм имал никакви проблеми освен с термостата,но това няма значение. 1.6 ТДИ може да е малко по старичка технология, но този мотор е наистина по издръжливия от 1.9 ТДИ. Е варно е че 1.9 тди малко повече бяга,но ако смениш частите и твоя ще бяга.
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Колега ако проблема по двигателия ти не е толкоз сериозен ти давам съвета да си го оправиш.Аз имам същия пасат и до сега несъм имал никакви проблеми освен с термостата,но това няма значение. 1.6 ТДИ може да е малко по старичка технология, но този мотор е наистина по издръжливия от 1.9 ТДИ. Е варно е че 1.9 тди малко повече бяга,но ако смениш частите и твоя ще бяга.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
общо взето проблемите незнам точно какви са.Зимата пали трудно(свещите са сменени),няма добра мошност,нещо мени оборотите,спирачния ефект на двигателя е много лош,а знам че на дизел трябва да е много добър
.Това сигурно е до компресията.Абе най вече ми е за мошноста,искъм да вурви добре.Затова искъм тди защото имат добра мошност и нисък разход на гориво 


- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Колега аз имам също такъв пасат и мн добре въврви зимата палех на една подгряваща свещ , но акумулатора ми е 82 ампера и е немски.Аз зимата накрая отидох и си сложих едни хубави свещи и още едно нещо където трябваше да подържа еди колко си волта май беше,но немога да се сетя как му беше името. После ще си помисля и ще ти пиша,а за мощността се обърни към турбото.Отиди на диагностика и виж какъв е проблем и ако искаш започвай да го правиш. Само пак да ти повторя че 1.6 тди е по хубавият мотор от 1.9 тди смисъл по е издръжлив ,а 1.9 тди малко повече бяга,но ако ти си оправиш всичко по твоя ще видиш че ще бяга.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега знам ,че ако всичко е ново ще върви то просто няма начин,но незнам дали има смисъл да се занимавам защото то са шлаиф,бутала,сегменти,4укат ми повдигачи,дюзи и това от което ме е най страх помпа (ГНП) а интересното е ,че масло не пипа грам.Засега си го карам така,а ако ме остави на пътя направо си купувам нова и така. 

- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Колега,аз имах същия проблем като изключим паленето!Ако питаш мен не си сменяй мотора ами направи като мен!Отваряш мотора и гледаш:Ако има ръб на цилиндрите лошо ако няма или е минимален сменяш сегментите,ако коляновия вал е добре едни биелни лагери,шлайфаш главата челосваш клапанчетата и ги припасваш и ако шлайфа на главата е минимален-контролен(0.15-0.20ММ)слагаш стандартната гарнитура,сменяш хидрощоцовете и ти гарантирам че ако му направиш едно хубаво разработване и го караш нормално ще те одере поне още 200 000-300 000хил километра!
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дано да си прав колега,само4е мисля преди да разглобявам да премеря ком пресията и ако е ниска тогава следват яките ремонти.май се е видяло,че ще си го правя този мотор и мисля като меря компресия да меня разпръсквачи на дюзите.сега съм бая зает но като се освободя ще го почвам и ще пиша какво е станало
поздрави

поздрави
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
passat_1.6TdI написа:Колеги моят пасат е 1.6 ТДИ 82к.с. RA 1989г. искам да ви попитам защо ми гори на 7000км. - 1л. масло??? И кое трябва да сменям??? Колата си има мощност турбото си се чува. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО![]()
![]()
Пич ти от скоро гледам си много активен,та интересно ми е скоро ли си взел книжка(не се обиждай моля те)
Вземи си чипс и бира и почети из форума,защото явно си нямаш много на понятие от двг с вътрешно горене-твоят проблем има на пръв поглед 2 проблема- масло може да губиш от турбото и от износени маслени сегменти.Ако не се лъжа този мотор май си горява малко масло за това ти казвам разрови се и почети за да си имаш представа какво караш

П.С. Това за книжката не го приемай лично просто задаш въпросите си по малко...некомпетентен начин
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 48 госта