Пасата е 94 г., 2000 куб., пълна инжекция.
Гасне на ПХ и на скорост и прекъсва на скорост.Тези проблеми ги прави не винаги.От какво може да е?
Предварително Ви благодаря.



Въпрос за Б4 - прекъсва
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблемът си остана.Може ли това да е от кабела на първи цилиндър, понеже лулите са метални и преискрява от там и двигателя гасне.
Махнах ги и като, че ли е по добре сега.Колата гаснеше на скорост само когато оборотите бяха под 1500 об/мин..Когато съм на 2000 об/мин. и нагоре само прекъсва от време на време.Възможно ли е един кабел да прави такива проблеми.
И още нещо - някои да обясни за какво точно е Датчика на Хол или както някои му казват Холотрон.
Махнах ги и като, че ли е по добре сега.Колата гаснеше на скорост само когато оборотите бяха под 1500 об/мин..Когато съм на 2000 об/мин. и нагоре само прекъсва от време на време.Възможно ли е един кабел да прави такива проблеми.
И още нещо - някои да обясни за какво точно е Датчика на Хол или както някои му казват Холотрон.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Iliyand написа:Проблемът си остана.Може ли това да е от кабела на първи цилиндър, понеже лулите са метални и преискрява от там и двигателя гасне.
Махнах ги и като, че ли е по добре сега.Колата гаснеше на скорост само когато оборотите бяха под 1500 об/мин..Когато съм на 2000 об/мин. и нагоре само прекъсва от време на време.Възможно ли е един кабел да прави такива проблеми.
И още нещо - някои да обясни за какво точно е Датчика на Хол или както някои му казват Холотрон.
Колега за първото, защо не се обърнеш към колега от твоя град да пробвате с неговите кабели какво ще стане.


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB
а и в техническия подфорум за венто, голф и ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Iliyand написа:Най-после се оправи.
Оказа се Датчика на Хол.
Ем да....и ако не си смениш кабелите с такива дето не окъсяват скоро шак ще сменяш я бубина я нещо друго

Много пъти съм писал и казвал и т.н. и т.н.,че ако един кабел окъсява направо към маса а не през въдушната междина на свещта бубината се претоварва за кратко време доста много (съпротивлението на въздушната междина е доста-по различно от съпротивлението на замината изолация на кабела) и при това бубината от своя страна товари веригата,която я управлява - за някои двигатели директно датчика на Хол,за други външен комутатор,за трети ЕКУ-то,която я управлява нея ама ефекта общо взето винаги е един и същ - горят бубини,датчици на Хол,комутатори и т.н. (самй само за изгоряло ЕКУ не съм чувал ама....има време).
Така че прежали едни 40-150лв (зависи какви и откъде си вземеш) за кабели щом бият през изолацията към метал и недей да си експериментираш с това колко корава ти е бубината.И да,може от един цилиндър да прекъсва мотора....те всичко на всичко като са 4 това си е една четвърт от целия двигател както и да го гледаш...Даже може да прекъсва ако от време на време прекъсва един от цилиндрите камоли ако предимно не работи.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта