Въпрос за Б4 - прекъсва

Техническа и сервизна информация за Passat
Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Въпрос за Б4 - прекъсва

Мнениеот Iliyand » Вто 27 май 2008 15:39


Пасата е 94 г., 2000 куб., пълна инжекция.
Гасне на ПХ и на скорост и прекъсва на скорост.Тези проблеми ги прави не винаги.От какво може да е?
Предварително Ви благодаря.

Последна промяна от Iliyand на Вто 27 май 2008 15:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 27 май 2008 15:45


Mи не знам от кво може да е, ма пасата ти е Б4 :-)
Оправи си заглавието


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Вто 27 май 2008 15:51


Здрасти колега!
Прекъсването може да бъде поради неизправност в 1 от 2-те системи:
1.Горивна или 2.Ел система.
По 1. провери:бензинов филтър(въздушния също)
По 2.провери: кабели,свещи,палец,капачка,датчика на тройника,моторче за ПХ.
За това се сещам за сега!
Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 27 май 2008 15:58


Колега, дай код на двигатела. И кажи дали има газ.
Ако има- обикновена или газов инжекцион (съмнявам се), има ли Ламбда контрол, студена ли, топла ли или постоянно го прави...
Въобще, всичко, което се сетиш да дадеш като инфо ще е от полза (е, цвета на тапицерията може да го спестиш за сега ;) )


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Iliyand » Вто 27 май 2008 16:03


Първо да Ви благодаря за отговорите.
двигателя е 2Е, няма газ, проблема го прави при студен и топъл двигател.


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Iliyand » Вто 27 май 2008 21:42


Проблемът уж е решен за сега.Кабела на първи цилиндър даваше лош контакт и моторчето за ПХ беше силно замърсено.
Сега остава да караме и да видим.


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Iliyand » Чет 12 юни 2008 9:04


Проблемът си остана.Може ли това да е от кабела на първи цилиндър, понеже лулите са метални и преискрява от там и двигателя гасне.
Махнах ги и като, че ли е по добре сега.Колата гаснеше на скорост само когато оборотите бяха под 1500 об/мин..Когато съм на 2000 об/мин. и нагоре само прекъсва от време на време.Възможно ли е един кабел да прави такива проблеми.
И още нещо - някои да обясни за какво точно е Датчика на Хол или както някои му казват Холотрон.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 12 юни 2008 15:36


Iliyand написа:Проблемът си остана.Може ли това да е от кабела на първи цилиндър, понеже лулите са метални и преискрява от там и двигателя гасне.
Махнах ги и като, че ли е по добре сега.Колата гаснеше на скорост само когато оборотите бяха под 1500 об/мин..Когато съм на 2000 об/мин. и нагоре само прекъсва от време на време.Възможно ли е един кабел да прави такива проблеми.
И още нещо - някои да обясни за какво точно е Датчика на Хол или както някои му казват Холотрон.


Колега за първото, защо не се обърнеш към колега от твоя град да пробвате с неговите кабели какво ще стане. :wink: Ако беше в София с удоволствие бих ти услужил.
:deal За второто има теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... +%D5%EE%EB

а и в техническия подфорум за венто, голф и ...


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Чет 12 юни 2008 15:59


я си я карай да ти я закачат на компютър там ще ти кажат от какво е така само може да гадаем


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Iliyand » Нед 23 ное 2008 16:42


Най-после се оправи.
Оказа се Датчика на Хол.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 23 ное 2008 18:22


Iliyand написа:Най-после се оправи.
Оказа се Датчика на Хол.

Ем да....и ако не си смениш кабелите с такива дето не окъсяват скоро шак ще сменяш я бубина я нещо друго ;)
Много пъти съм писал и казвал и т.н. и т.н.,че ако един кабел окъсява направо към маса а не през въдушната междина на свещта бубината се претоварва за кратко време доста много (съпротивлението на въздушната междина е доста-по различно от съпротивлението на замината изолация на кабела) и при това бубината от своя страна товари веригата,която я управлява - за някои двигатели директно датчика на Хол,за други външен комутатор,за трети ЕКУ-то,която я управлява нея ама ефекта общо взето винаги е един и същ - горят бубини,датчици на Хол,комутатори и т.н. (самй само за изгоряло ЕКУ не съм чувал ама....има време).
Така че прежали едни 40-150лв (зависи какви и откъде си вземеш) за кабели щом бият през изолацията към метал и недей да си експериментираш с това колко корава ти е бубината.И да,може от един цилиндър да прекъсва мотора....те всичко на всичко като са 4 това си е една четвърт от целия двигател както и да го гледаш...Даже може да прекъсва ако от време на време прекъсва един от цилиндрите камоли ако предимно не работи.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта