моторче на радиатор...проблем
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
моторче на радиатор...проблем
Колеги, разби ми се оста на моторчето на радиатора, перката така тресе, че ще излитненанякъде.... въпроса ми е може ли да се смени моторчето без да се разкача радиатора на климатика и другият радиатор?
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
з
и моито се беше/още е/ разбито, и стържеше,взех ново но още несъм го сменил,просто старото го завъртях на 120градуса от болтовете и сега не трепери и не стърже,така вече 20-тина хил.карам.При мен се получи,уж за временно ама още несъм го сменил...то това е,понякога става 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Няма начин за смяна без да се извади радиатора. Вариант е да се режат платсмасовите лъчи на които се дъжи , но дали няма да има вибрации после ?? е под голям въпрос. Все ок моторчето е тежичко, перката голяма и при въртене с висока скорост може да се получи жироскопичен ефект / голямо усилие ъм някой от срязаните лъчи.
Като е с втори радиатор за климатик е още по шибана история.
недей кара с вибрации - при мен на нов 1 годишен мотор от вибрации на перката прекъсна първа степен на ел.двигателя.
Смятаната е за 1-2 часа максимум. Вади се предна решетка , разхлабва се десен фар маха се крепежа и се издърпва малко навън без разкачане на кабели и машинка.
Леген под колата точно под долният маркуч на раиатора .Маха се скобата и се изпуска охл. течност. Не се събира всичката има разлив.
Маха се и горна скоба, 4 болта закрепващи радиатора. Вади се радиатора. Има изненада една пластмасова шайба с вътр. диаметър малко по-малък от този на перката. Закрепен е с пластмасови нитове , които се чупят . После или не се слага този диск или се разпробиват пл.нитова с ф 4 и се слагат болчета и гайки М4.
След като се махне предпазния пл. диск се развиват 3 те закрепващи гайки ма ел.двигателя / те са от страната на двигателя /.
Вади се ел.мотора с перката под наклон. Не се препоръчва смяна на перка от 1 на друг ел.двигател. Перките се баланцсират в завода / има метални пластини по перката./
Монтажа по обратния ред.
Необходими нови м-ли : 1 задължително червячна скоба за долния маркуч / може и за горния/ Ако не се сменя долната скоба са необходими плсски клещи с дълги , но тънки челюсти за монтаж на скоба и канал или лягане под кола вдигната в дясната страна на крик. От едната страна пречи пластмасовият кожух на раздиатора, а другата тръбата на сервоуправлението.
Като е с втори радиатор за климатик е още по шибана история.
недей кара с вибрации - при мен на нов 1 годишен мотор от вибрации на перката прекъсна първа степен на ел.двигателя.
Смятаната е за 1-2 часа максимум. Вади се предна решетка , разхлабва се десен фар маха се крепежа и се издърпва малко навън без разкачане на кабели и машинка.
Леген под колата точно под долният маркуч на раиатора .Маха се скобата и се изпуска охл. течност. Не се събира всичката има разлив.
Маха се и горна скоба, 4 болта закрепващи радиатора. Вади се радиатора. Има изненада една пластмасова шайба с вътр. диаметър малко по-малък от този на перката. Закрепен е с пластмасови нитове , които се чупят . После или не се слага този диск или се разпробиват пл.нитова с ф 4 и се слагат болчета и гайки М4.
След като се махне предпазния пл. диск се развиват 3 те закрепващи гайки ма ел.двигателя / те са от страната на двигателя /.
Вади се ел.мотора с перката под наклон. Не се препоръчва смяна на перка от 1 на друг ел.двигател. Перките се баланцсират в завода / има метални пластини по перката./
Монтажа по обратния ред.
Необходими нови м-ли : 1 задължително червячна скоба за долния маркуч / може и за горния/ Ако не се сменя долната скоба са необходими плсски клещи с дълги , но тънки челюсти за монтаж на скоба и канал или лягане под кола вдигната в дясната страна на крик. От едната страна пречи пластмасовият кожух на раздиатора, а другата тръбата на сервоуправлението.
- ivonko
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря на всички.
Моторчето го смених вчера, свалих маската, бронята, основата на бронята, развих болтовете на радиаторите и единият го открехнах внимателно като врата - надясно, другият наляво, маркучите позволяваха.... Смених моторчето заедно с перката и по обратният ред сглобих колата. За сега работи много добре. Чудя се дали да шунтирам ел веригата за бавни обороти и да го вържа само на бързи обороти, че нещо в задръстване ми подминава 100 градуса на климатик?!?
Моторчето го смених вчера, свалих маската, бронята, основата на бронята, развих болтовете на радиаторите и единият го открехнах внимателно като врата - надясно, другият наляво, маркучите позволяваха.... Смених моторчето заедно с перката и по обратният ред сглобих колата. За сега работи много добре. Чудя се дали да шунтирам ел веригата за бавни обороти и да го вържа само на бързи обороти, че нещо в задръстване ми подминава 100 градуса на климатик?!?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта