Климата пак умря!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Климата пак умря!

Мнениеот siso92 » Вто 27 май 2008 9:00


След доста четене във форума-пак със същия проблем.
Климата работи перфектно 10 минути/ако не съм го пускал преди това и не е загрял двигателя/,след това изключва и няма включване,докато не изстине двигателя или той самия-незнам.Като купих колата/09.07г/,ми мереха фреона-има.След като забелязах,че не работи отидох на майстор,пак мери фреона-има;навря се отдолу,даде нещо на късо и тръгна някакъв втори кръг :?: ,но трябваше да му я оставя 2-3 дена,че има много работа,не я оставих,пък и захладня.
Взех акъл от Вас колеги,да измия радиаторите и да сменя филтъра,речено-сторено.От това ли,от друго ли-климата тръгна до толкова,че работи /след първите 10 перфектни минути без да изключва/ 30 секунди,спре за 10 и така-бключва и изключва.А вчера -стария проблем,като загря-няма включване!
Колеги,помогнете поне с някой майстор в Пловдив,който няма да ми одере кожата или излъже,БЛАГОДАРЯ!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 27 май 2008 9:13


проблема е или в свръхналягане (препълнен) или в недостатъчно налягане (поизфукал) или в кофти суич за тия налягания.
което и да е-при кондензатора е.
щом си го чистил (ако си го изчистил добре) значи не е в него а е електрическо.
за целта, трябва да се проверят наляганията и ако са в норма, а продължава да не бачка, да се види кой суич се дъни.

п.п. може и да е перката. пуска ли я докато работи? ако я пуска->суичовете.
но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО първо да се измерят наляганията! най вече високото защото е над 16 бара и си е опасно! да не се предприема нищо без тва инфо!


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 27 май 2008 9:38


vaskoto1 написа:проблема е или в свръхналягане (препълнен) или в недостатъчно налягане (поизфукал) или в кофти суич за тия налягания.
което и да е-при кондензатора е.
щом си го чистил (ако си го изчистил добре) значи не е в него а е електрическо.
за целта, трябва да се проверят наляганията и ако са в норма, а продължава да не бачка, да се види кой суич се дъни.

п.п. може и да е перката. пуска ли я докато работи? ако я пуска->суичовете.
но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО първо да се измерят наляганията! най вече високото защото е над 16 бара и си е опасно! да не се предприема нищо без тва инфо!

Васе,брате,казвам ,че два пъти различни майстори са му мерили налягането-всичко в норма,а перката тръгва веднага ,щом се включи клима.Чистенето беше ала-бала,с маркуч и струйник ,ама мисля,че се получи.Пък и климата не тръгна перфектно,а включваше и изключваше на кратки интервали/четох и други да се оплакват от това/.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 27 май 2008 9:41


juve е твоя човек. много е наясно с климите и е от плойдива.
виж дали ще иска да удари едно рамо... :roll:


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Вто 27 май 2008 10:16


vaskoto1 написа:juve е твоя човек. много е наясно с климите и е от плойдива.
виж дали ще иска да удари едно рамо... :roll:

Как да се свържа /открия/ с него?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 27 май 2008 12:35


колега до предния ляв рог на колата имаш един команден модул една котия оттдолу до гредата тя отговаря za климата и парното смени този блок за проба с друг 80 % е от там ako не изле от датчик или горе опоменатите


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 28 май 2008 8:54


Колега провери и датчика за температура на водата който е за климатика. Там дето са датчиците за стрелката и ecu-то на кожуха на термостата има и един датчик за климатика, който на студен двигател е с 0 ома съпротивление. Идеята му е доколкото знам ако вдигне висока темепратура да изключи климатика. Та въпроса е да неби да е повреден и затова да ти изключва. :?


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blueice » Чет 29 май 2008 8:46


Marto_Polo написа:Колега провери и датчика за температура на водата който е за климатика. Там дето са датчиците за стрелката и ecu-то на кожуха на термостата има и един датчик за климатика, който на студен двигател е с 0 ома съпротивление. Идеята му е доколкото знам ако вдигне висока темепратура да изключи климатика. Та въпроса е да неби да е повреден и затова да ти изключва. :?

Много си прав!!Този датчик(най-обикновен термо ключ) спира климатика когато двигателя позагрее повечко за да може да се охлади бързо.даваш го на късо и го игнорираш.А в Пловдив къде ходи да го гледат,много от "майсторите" станаха търгаши :evil:


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пет 30 май 2008 8:51


blueice написа:
Marto_Polo написа:Колега провери и датчика за температура на водата който е за климатика. Там дето са датчиците за стрелката и ecu-то на кожуха на термостата има и един датчик за климатика, който на студен двигател е с 0 ома съпротивление. Идеята му е доколкото знам ако вдигне висока темепратура да изключи климатика. Та въпроса е да неби да е повреден и затова да ти изключва. :?

Много си прав!!Този датчик(най-обикновен термо ключ) спира климатика когато двигателя позагрее повечко за да може да се охлади бързо.даваш го на късо и го игнорираш.А в Пловдив къде ходи да го гледат,много от "майсторите" станаха търгаши :evil:

Момчета,първото,което ме светнаха във ворума ,бе да видя датчика-о'к е.Ходих на Л.Димитрова/между Шел и Такси 1/ комплекс от много сервизи,та там има специализиран сервиз за Ауди.Не казвам,че не ми е свършил работа,а че искаше да я оставя,а колата ми трябва всеки ден.


Stelioo
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Климата пак умря!

Мнениеот Stelioo » Пет 30 яну 2009 19:41


Здравейте имам един въпрос за климатика кат го пусна напрао колата ми не иска да върви от кво може да се дължи тва мерси предварително


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Климата пак умря!

Мнениеот Bobi_S13 » Пет 30 яну 2009 19:46


Stelioo написа:Здравейте имам един въпрос за климатика кат го пусна напрао колата ми не иска да върви от кво може да се дължи тва мерси предварително


Първо Добре Дошъл! След това се запознай със правилата на форума! След това ползвай търсачката и чак тогава ако не намериш каквото ти трябва, дай инфо за колата, сред нас врачки няма до колкото ми е известно а боба е дефицит и не върви да го хвърляме на вятъря!


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Климата пак умря!

Мнениеот siso92 » Съб 31 яну 2009 9:26


Колега,смени двигателя с по-мощен и си канап. :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: emovw и 47 госта