За AAZ мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 27 май 2008 22:47


Ай да не се бъзикаме,за неща дет нито си виждал нито си чувал а?
http://www.vbox7.com/play:48068a6d

Ма разбира се бе , прав си , от де ще да съм чувал аз такива неща ? Не ме ли гледаш каква барака карам , нито съм барал , нито съм виждал , нито съм чувал ААЗ .... и от де ли ..... Звинявам сЪ .... пък и клипа наистина ме размаза ..... всичко се вижда как го караш с тези обороти и ги държиш няколко часа наистина съм изумен как ги отнася ..... е и аз онзи ден разбих един голф ...смешен с някакъв смешен двигател VR 6 ли беше V 6 ку беше не знам , ама направо го разбих ...... както си беше паркирал го отминах като малка гара :D :D ...Ама ха ....ще ни се джигери тука с ААЗ тата ....киде си ръгнал с тоа матор ва , каун ! - ( такава бележка му оставих под чистачката ) ..... 8) 8)




dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Сря 28 май 2008 0:55


juve написа:
Ай да не се бъзикаме,за неща дет нито си виждал нито си чувал а?
http://www.vbox7.com/play:48068a6d

Ма разбира се бе , прав си , от де ще да съм чувал аз такива неща ? Не ме ли гледаш каква барака карам , нито съм барал , нито съм виждал , нито съм чувал ААЗ .... и от де ли ..... Звинявам сЪ .... пък и клипа наистина ме размаза ..... всичко се вижда как го караш с тези обороти и ги държиш няколко часа наистина съм изумен как ги отнася ..... е и аз онзи ден разбих един голф ...смешен с някакъв смешен двигател VR 6 ли беше V 6 ку беше не знам , ама направо го разбих ...... както си беше паркирал го отминах като малка гара :D :D ...Ама ха ....ще ни се джигери тука с ААЗ тата ....киде си ръгнал с тоа матор ва , каун ! - ( такава бележка му оставих под чистачката ) ..... 8) 8)


Май не ме разбра правилно ама както и да е,няма да се занимавам с глупоста ти.Ай тогава като много ги наказваш тия ВР 6-ци ела тука да ги сложим на чертата а?Само блещиш глупости май май,нито съм дошъл тук да се заяждам нито нищо,просто изразявам някво мнение от наблюденията ми върху това което карам, че на теб нещо не ти се нрави трябва ли да се заяждаш?Като дойдеш и ми видиш мотора и му разбереш историята тогава говори квот искаш!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 29 май 2008 12:36


Ай тогава като много ги наказваш тия ВР 6-ци ела тука да ги сложим на чертата а?Само блещиш глупости май май,нито съм дошъл тук да се заяждам нито нищо,

Колега , без да се заяждам много много , мога да ти кажа, че ти просто НЕ четеш внимателно :lol: :lol: Ако четеше , можеше да забележиш , че съм написал как съм го отнесъл както е бил ПАРКИРАЛ !! :lol: :lol: Относно експлоатацията на дизелов двигател на 6000 оборота - може да ги говориш колкото искаш, на когото искаш , нямаш грижи :lol: :lol: а относно мощноста на ААЗ - просто пък не си познал за двигателя ....аз си го харесвам , че е простоустроен , ама да го бараш резачка едва ли не ..... просто ми е чудно , че още не са ти скочили форумните кучета и не са те разнесли на пердушинки ( във форума де ;) ) - предполагам , че вече не четат темата... така че не се пали толкова , просто се поизцепи малко за най- оплютия дизелов мотор от групата и затова си позволих малко да те поиронизирам ...не е нещо лично , да знаеш .. :!: Това да си харесваш колата , или двигателя или жената :wink: не значи , че трябва да отричаш другите ,или да си въобразяваш , че от Искъро по длибоко нема ...... и другите също имат очи и виждат ...... слез малко на земята , другото са все дребни подробности ........ ама като се замисля , всичко май идва от ЕГН то - моето е сигурно твоето по 2 , та ми е ясно защо се палиш и не те съдя ( нито пък и мога ) ..... Давай някоя бира да пием , пък на 10 тата може би ще се съглася и с всичко което твърдиш .... :D


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Чет 29 май 2008 14:44


Това с маслото вместо нафта не го разбрах,ама няма да се учудя на нищо :) juve тази тема беше по дълга от сега,ама като гледам да не дойде време да те питам едно и също гадже ли сте имали :lol: :lol:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Чет 29 май 2008 14:56


Колега прав си,ама оплют неоплют за мен няма друго такова куче.Просто не знам от къде я вади тази душа тая купчина желязо,идея си нямам.Ако почна да ти разправям как е карано това и наистина на колко километра е със сигурност няма да ми повярваш.Аз го купих почти без пари с идеята да уморя още повече мотора и да му направя ремонт и да си го карам,да ама една година не успях.Кутия строших,диференцияла счупих,съединител скъсах от ръчкане,5 чифта предни гуми съм сменил от палене на място,турбината е надута на 1,7атм на място познай какво налягане вдига по време на движение,нафтата развита до такава степен че болчето на помпата за нагласяне на оборотите не играе никаква роля,и няма е не мре ебати животното.Най накрая ходих на БМВ събора на колояново и го лепнах по магистралата, аз гъзар хората карат с баварките аз с дизелака пред тях(имаше двама дет карали с 210 тях не можах да ги стигна),газ колкото може и като се върнах ми беше текнала вода от гарнитурата на главата,и му направих ремонт.
А предния собственик какво я е правил простоо.....не мога да ви опиша!Тоя е такъв хапталин че няма на къде.Намал човека пари да смени маслото и имал някво масло у таях в една туба и го налял.Познай какво беше маслото-Диференциялно масло Приста ЕП-90,и ми вика малко по шумно работи ама и така ще върви.Отива в Турция кара със 160км/ч и настига някви камиони,и да не намаля тръгнал да ги изпреварва обаче насреща идва кола и за по бързо да ги избревари на 160 му шибнал 4-та предавка,и ми вика:Очаквах да ускори ама той взе да намаля :roll: Смятай!!! :shock Сега кара един Голф 3-ка 1.9ТДИ щом и него го научи да върви с изгоряло масло а не с нафта,тознай за кво става въпрос.Още много историй мога да ти разправям ама ще ме заболят пръстите да пиша.И за тва си мисля че това моторче не е чак толкова смотано колкото всички си мислят.
А относно пиенето колега,нямаш проблеми ти след 10-та бира ще се съгласяваш с мен,аз след 1-вото шише водка ще се съгласявам с теб и мисля че ще мръдне работата :lol:
Поздрави!


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Чет 29 май 2008 15:00


H2O написа:Това с маслото вместо нафта не го разбрах,ама няма да се учудя на нищо :)

Вместо да наливаш нафта в резервоара наливаш отработено моторно масло :lol: А с трансформаторно работи най хубаво.
Малко като му подадеш газ и тези зад теб губят пътя ама не болка за умиране :D


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 29 май 2008 21:23


juve тази тема беше по дълга от сега,ама като гледам да не дойде време да те питам едно и също гадже ли сте имали Laughing Laughing

хехе .... няма нужда да си толкова информиран :) А по темата - не ми пука , че ААЗ е калпав мотор нека си ми трака както досега - друго не искам ! Иначе аз не харесвам твърде оптимизираните , екологосъобразни и бъгави модерни автомобили - с удоволствие бих карал лична такава , обаче млада и поне почти в гаранция ..... ако обаче трябва да избирам - да карам продухано ТДИ или стар и стабилен ТД - не знам за вас , ама нямам против ТД то ...... В фирмата ни колите не живеят повече от 3- 5 години - сменят се с по млади , но виждам , че освен хубавото сегашните коли стават все по чупливи , което не е далавера за лична кола - предпочитам стабилността пред модата ..... лично мнение ....... а добре гледания ААЗ е стабилен ....докато не му хвръкне демпферната шайба .... :wink:


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Чет 29 май 2008 22:14


Видях темата и реших и да драсна два три реда,защото и аз съм собственик на Голф 3 с ААЗ мотор.
Колата я имам от 4 години и съм навъртял около 70000км.По мотора не е правено нищо освен смяна на водна помпа и от скоро ми се е раздрънкала обтяжната ролка на динамото.А забравих да кажа че и две турбота смених щот не издържат на напъна :D :twisted: Колата се кара на 1.4 налягане но от скоро просто турбото вече не държи повече от 1бар,просто иска ново
Искам да питам тез който мислят че ААЗ е муден , мършав и не знам си къв още мотор,как им се струва ускорението до 100 за 8.0сек и пребиващ всеки сток 90,110ТДИ дори и Ибиза 131 п.д :?: :?: :?: Който не вярва го каня на старт :twisted:
Другото което е че колата след "чип тунинга" гори по-малко от стандартна такава,разбирасе като не и се дажа газ.При мен на нормално каране в града колата гори 6.8-7,а извън градско с до 120 км/ч-5 .
Даже съм направил и едно клипче с доускорение от 120 до към 195 и тия дни като го пусна искам да видите каде е стрелката на оборотите :!:
Мога да кажа на всички че ААЗ мотор има доста скрит потенциял и май само аз и колегата с пасата сме го открили :!:
А за тези които не ми вярват,има хората от форума дето ми знаят колата и знаят за какви палави 75 коня иде реч

ПОЗДРАВИ :D :D


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Чет 29 май 2008 23:20


GTI_16VT написа:Видях темата и реших и да драсна два три реда,защото и аз съм собственик на Голф 3 с ААЗ мотор.
Колата я имам от 4 години и съм навъртял около 70000км.По мотора не е правено нищо освен смяна на водна помпа и от скоро ми се е раздрънкала обтяжната ролка на динамото.А забравих да кажа че и две турбота смених щот не издържат на напъна :D :twisted: Колата се кара на 1.4 налягане но от скоро просто турбото вече не държи повече от 1бар,просто иска ново
Искам да питам тез който мислят че ААЗ е муден , мършав и не знам си къв още мотор,как им се струва ускорението до 100 за 8.0сек и пребиващ всеки сток 90,110ТДИ дори и Ибиза 131 п.д :?: :?: :?: Който не вярва го каня на старт :twisted:
Другото което е че колата след "чип тунинга" гори по-малко от стандартна такава,разбирасе като не и се дажа газ.При мен на нормално каране в града колата гори 6.8-7,а извън градско с до 120 км/ч-5 .
Даже съм направил и едно клипче с доускорение от 120 до към 195 и тия дни като го пусна искам да видите каде е стрелката на оборотите :!:
Мога да кажа на всички че ААЗ мотор има доста скрит потенциял и май само аз и колегата с пасата сме го открили :!:
А за тези които не ми вярват,има хората от форума дето ми знаят колата и знаят за какви палави 75 коня иде реч

ПОЗДРАВИ :D :D


Хах точно за това говорех и аз :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 01 юни 2008 22:35


Ей тука яки филми се вкарват , сега пък и чип тунинг, колега визираш ключ десет подпрян на гейта :lol: или само моя ААЗ няма ЕКУ :roll:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пон 02 юни 2008 0:36


Ако не виждаш чип тунинга е в кавички!
И да питам на някой от вас стои ли му клапана...не знам какму се викаше дет вкарва наново изгорели газове през турбината,щот моя направо го изкормих и мисля че е доста по добре така!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 02 юни 2008 18:50


поначало е странно , че 1.9 ТД има само около 9 коня над обикновен дизеляк , признавам си , че има шанс да се поиздуе - вярно е , ама ...мисля че малко се поувлякохте колеги , дето отвявате 13Х коня с ААЗ .... нямам намерение да споря с вас, само едно не ми е ясно и ще съм ви благодарен да ми обясните - защо според вас Ханс така грозно е скопил този прекрасен двигател и защо за по нататъшно развитие не го е подложил ами е ползвал ако не се лъжа 1Z ?
благодаря за обяснението предварително :) 8)


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пон 02 юни 2008 19:38


На тоя ти въпрос колега,не мога да ти отговоря,а за поувличането дето казваш не си прав.Пробвал съм се и с Ауди А4 2006 2.0тди и с БМВ 320д 2004г и двамата до 180км/ не могат да ме хванат.Вярно че тия коли дет ги изброих са сток,но и така не са мно бавнички.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 02 юни 2008 20:09


Бреййй, тва БМВ не беше ли 163 коня. Само 2.2 пъти повече от ААЗ-та... Чак взе да ме интригува тази машина!


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 02 юни 2008 20:10


Повторение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 76 госта