


Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
около 700лв ще ти искат за дросел-клапата. аз моята си я взех за 400 преди година. НО има една не малка подробност- тази която взех за 400 се оказа че няма сериен номер, т.е. не е оригинална, а в Юнитрейд със сигурност ще бъде оригинална със сериен номер, а това мисля че е ВАЖНО,защото се оказа че моята комуникира по-"тромаво" с компа!
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:Тези от 700 лв и тези от 450 лв са на различни производители доколкото ми е известно. А за по-трудното комуникиране м/у дросел и комп.......Ами това най-вече не му харесвам на АЕЕ-то ,самият му комп на АЕЕ-то "по-трудно" комуникира
И оригиналния и новия дросел са ми VDO SIEMENS,уж ги гледах и ми изглеждаха 1:1,разлика не открих.Сериен номер не помня дали имаше


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Не твърдя, че разбирам, но в съседните Фв форуми колегите говорят за идентичност на стъпковото моторче в пинове. Естествено е , ако те не съвпадат контролът да е по - тромав. Ако някой от тях посещава нашия форум и има съответните знания, да се включи - пък и имаме между нас и търговци на авточасти, които са длъжни професионално да ги знаят тези работи.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Та, колеги, сега се връщам от майстор за същия проблем - играене на оборотите на загрял двг. /на студен - не/ Диагностиката не показа нищо, освен ленива Ланда сонда. Когато почнат да играят оборотите компа отчита временни обеднявания на горивната смес и явно от това играят оборотите. Имах нагоряла клема към буксата за комутатора, сменихме я, запои краищата на подменяния кабел, които бяха само усукани и изолирани с изолирбанд, все с надежда, че ще се оправи, но уви. Вакуум има, но у мен остана съмнение, въпреки че не съска от никъде. Насоки занапред - за мен вакуума, за майстора - МАП сензор, дроселна клапа, или не дай боже компютъра - ако при предишното палене на инсталацията се е повредил и го прави само при този темп. режим. Смятаме да го излъжем или с дросел втора употреба, или със съпротивление на термодатчика /но тогава ще ми качи и разхода на гориво/ Най интересното е че на диагноктиката не ми изписва грешка в дросел кларата. За мен си остава съмнението което имах преди в сервото на спирачките и ще взема да защипя вакуум мъркуча, който води към клапата и ще видим дали ще се оправи, или майстора е прав.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Значи, с прищъпване на мъркуча към клапата и изкключване на мъркуча от сервото нищо не се промени. Смених горивния филтър, колкото да се каже, че правя нещо, но освен леко по - добро ускорение не постигнах нищо друго. Това чудо май все пак ще се окаже дросел - по - точно стъпковото моторче. При вкл. на консуматор , или ако си поиграеш с педала на газта, започват да играят оборотите и на това му викат, че клапата плува. Нея ще я мисля през седмицата, която иде, а сеге да знаете, че като ви настройват дросела и вакуума е откачен, тогава се проявява този ефект на адаптация с продължително високите обороти, но от друга страна явно е временно отлагане на покупка на нов дросел. При мен за една година след такава адаптация положението вече е почти същото каквото беше - вече, макар и рядко ми гасне, засега само на празен ход и спряла, а като я купих го правеше в движение, като освободя от скорост. Съпротивление на термодатчика е глупост - вчере го откачахме и него и нищо не се промени - май има един и на главата. Та чичко немец така я е направил тази машина, че всичко, освен дросела и компа й е двойно подсигурено - всичко важно де -компа е мозъка, а дросела сърцето. Засега толкова, а след понеделник трябва да реша - нов, или втора употреба от автоморга. Дори и най - фалшивият нов би бил по - добър, но всичко зависи от възможностите.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Някой да му се намира стара, излишна такава клапа:
SIEMENS VDO
408-237-130-004Z, OE 030 133 064 Е от шаси 6NZWY216 164
но свалена не от AER? Идеятя е, че пистите на стъпковото моторче, ще бъдат износени на друго място, поради разлика в оборотите на празен ход - дори е желателно да бъде сеняна точно по повод игра на оборотите на загрял двг. на празен ход, при включване на консуматор. Ако идеята се окаже работеща, просто ще разменяме клапите си като почнат да играят. Моите нормално са 650- 700. Приемам предложения и от срамежливи колеги , които се страхуват да не станат смешни, ако опитът се провали, на лични. За ефекта ще бъдете информирани всички, независимо от резултата. Аз от утре ще изтараша автоморгите на същия принцип - кой бяга от една резервна клапа да си има в колата? Вие сте на ход...Ако го направите в друг град, пишете и вие за резултата.
SIEMENS VDO
408-237-130-004Z, OE 030 133 064 Е от шаси 6NZWY216 164
но свалена не от AER? Идеятя е, че пистите на стъпковото моторче, ще бъдат износени на друго място, поради разлика в оборотите на празен ход - дори е желателно да бъде сеняна точно по повод игра на оборотите на загрял двг. на празен ход, при включване на консуматор. Ако идеята се окаже работеща, просто ще разменяме клапите си като почнат да играят. Моите нормално са 650- 700. Приемам предложения и от срамежливи колеги , които се страхуват да не станат смешни, ако опитът се провали, на лични. За ефекта ще бъдете информирани всички, независимо от резултата. Аз от утре ще изтараша автоморгите на същия принцип - кой бяга от една резервна клапа да си има в колата? Вие сте на ход...Ако го направите в друг град, пишете и вие за резултата.
Колеги, сложих си аз добавка за прочистване на дюзите и наистина колата изцяло промени поведението си - не само върви по-добре, но и оборотите спряха да подскачат като друсан заек. Остана обаче един проблем - При натиснат съединител и като тръгна да сменям скорост или започвам маневра - колата гасне !!! Супер странно е, дано да е от дросела, защото вече е поръчан от и-бей и скоро го чакам за смяна. Като го сложа ще пиша как е положението.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
smash_ написа:Колеги, сложих си аз добавка за прочистване на дюзите и наистина колата изцяло промени поведението си - не само върви по-добре, но и оборотите спряха да подскачат като друсан заек. Остана обаче един проблем - При натиснат съединител и като тръгна да сменям скорост или започвам маневра - колата гасне !!! Супер странно е, дано да е от дросела, защото вече е поръчан от и-бей и скоро го чакам за смяна. Като го сложа ще пиша как е положението.
Дай и малко инфо каква клапа си си изписал от ибей и на каква цена.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта