Проект за колектори, спортен филтър и ... за ABF, съвет

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 29 мар 2008 19:28


pechatara написа:добре де кви са тея коне дет си писал нали ти е ебф мотора :?: как от 111нр стана 116нр а тои трее да е 150 :?:


150 коня ама на коляновия вал. Човека е дал стойности на колета.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 мар 2008 22:44


А настоявам да кажа че абф-а си върви доста прилично!
кр-а ми дърпа на 1-ва и 2-ра повече от него обаче изродския въртящ момент се усеща вече на 3-тата
така че не им се чудете на тея 115 коня..


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

.

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 30 мар 2008 23:12


колега щом ти е колектора на 60 значи трябва да го продължиш до краи на 60


Потребителски аватар
bobi-star
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот bobi-star » Пон 31 мар 2008 12:54


добре де колеги дайте една голяма снимка на тези колектори или поне градусите по които са направени да видя дали немога да си направя и аз такива :oops: :oops: :oops:


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пон 31 мар 2008 17:10


bobi-star написа:добре де колеги дайте една голяма снимка на тези колектори или поне градусите по които са направени да видя дали немога да си направя и аз такива :oops: :oops: :oops:


Снимки ще дам колкото искате, но идея си нямам как трябва да се снимат, че да може да се снеме някакъв ъгъл за свиване, то да беше изкривено в една посока добре, ама не.Проблема е че трябва да се види триизмерно.
Подложил съм нещо като милиметрова хартия само че квадратчетата отговарят на 1см.

Тук в темата на колегата ги има размерите, същите са.

Не виждам как ще стане, но ето.............

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение[/url][/list]


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Нед 25 май 2008 21:30


Малко развитие,
Ето как монтирах филтъра:

Изображение

Изображение

Сложих и колекторите, след тях мека връзка Ф60, резонатор Ф60 и тръба Ф60 до средното гърне откъдето на там минава на Ф55 през средното и крайното, та навън :D

При монтажа колекторите претърпяха малки корекций.

Изображение

Изображение

Резонатора
Изображение

Средното гърне...
Изображение

Крайното...
Изображение

Горе, долу лридоби такъв вид
Изображение

След цялото това упражнение замерих на дино резултата, а той е 123 HP и 144 N.M. на колелата.
Нещо няма развитие при въртящия момент, но не мога да си го обясня.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 27 май 2008 8:48


Сиромаха сподели нещо за пресушаване и тогава умирал въртящия момент ? що не се допиташ до него ?


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Вто 27 май 2008 9:17


:applause: :applause: :kef: :kef: :kef: :hahhihi: :hahhihi: :hahhihi:
Браво колега. Радва ми душичката резултата.
От 111 коня на колелетата до 123 от филтър + колектори не е никак зле.
Сериозно ме замисляш за един проект като твоя да си направя.
Скоро ще ти пиша на лични за няколко въпросчета ....
А иначе :drive си с кеф ABFчето.


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Пон 02 юни 2008 0:05


колега смени скоростите с по-къси да видиш колко ще ти се промени колата.Слагаш от пассат 2е и няма да може да захапе асфалта.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 02 юни 2008 0:29


plamen03 написа:колега смени скоростите с по-къси да видиш колко ще ти се промени колата.Слагаш от пассат 2е и няма да може да захапе асфалта.
Колега това което написа мисля че е много далече от истината.Голяма грешка ще направи. 1во колегата е с пасат и е хубава кутия. 2ро ако сложи кутия от 2Е колата ще умре яко понеже скоростите ще станат по дълги :wink: п.п Погледни скоростите на 8В и 16В и ще разбереш какво имам в предвид :wink:


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пон 02 юни 2008 18:33


rusiq_24 написа:
plamen03 написа:колега смени скоростите с по-къси да видиш колко ще ти се промени колата.Слагаш от пассат 2е и няма да може да захапе асфалта.
Колега това което написа мисля че е много далече от истината.Голяма грешка ще направи. 1во колегата е с пасат и е хубава кутия. 2ро ако сложи кутия от 2Е колата ще умре яко понеже скоростите ще станат по дълги :wink: п.п Погледни скоростите на 8В и 16В и ще разбереш какво имам в предвид :wink:


Действително скоростите са ми къси, на 2ра не мога да направя 100, не бях го забелязал до скоро.Явно заради по тежкото купе май са различни и скоростите от тези на голф АБФ.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 02 юни 2008 19:12


Plarol написа:
rusiq_24 написа:
plamen03 написа:колега смени скоростите с по-къси да видиш колко ще ти се промени колата.Слагаш от пассат 2е и няма да може да захапе асфалта.
Колега това което написа мисля че е много далече от истината.Голяма грешка ще направи. 1во колегата е с пасат и е хубава кутия. 2ро ако сложи кутия от 2Е колата ще умре яко понеже скоростите ще станат по дълги :wink: п.п Погледни скоростите на 8В и 16В и ще разбереш какво имам в предвид :wink:


Действително скоростите са ми къси, на 2ра не мога да направя 100, не бях го забелязал до скоро.Явно заради по тежкото купе май са различни и скоростите от тези на голф АБФ.
:да: Ако ти се подобрява още нещо помисли за олекотяване на маховика :wink: п.п А защо има допълнителни заварки по колектора отдолу?


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пон 02 юни 2008 19:26


"Оригиналната" сглобка изпълняваща ролята на мека връзка беше много несигурна и майстора каза, че е почти невъзможно да се уплътни без да изпуска и я отрязахме и заварихме директно тръбите, затова сложихме другата мека връзка.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 02 юни 2008 21:50


Plarol написа:....Средното гърне...
Изображение

Това гърне според мен много бърка потока на изгорелите газове - сигурен съм, че ще се получи добър резултат,ако го замениш с подходящо проходно или само тръба...но сигурно ще ти стане по-шумна колата.... ;)

Иначе като цяло проектът ти ме кефи много - най-вече тестовете на диното след всяка промяна - следя го с интерес :да:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 02 юни 2008 22:08


Plarol написа:"Оригиналната" сглобка изпълняваща ролята на мека връзка беше много несигурна и майстора каза, че е почти невъзможно да се уплътни без да изпуска и я отрязахме и заварихме директно тръбите, затова сложихме другата мека връзка.
Бях си поръчал преди на АБФа същия колектор и нямаше проблеми с меката връзка.Те бяха два графитни пръстена с два болта с пружинки и на мен ми изглейдаха малко несигурни но до ден днешен проблем от там няма.Хубаво е една термолентичка да му сложиш че тънкостена отдава много топлина и от там се губи малко от действието на колектора.Наистина е доста добър резултата като гледам дино графиките с и без колектор.Аз като го сложих ефекта на 1ва и 2ра беше малък но от 3та нагоре се усещаше една по осезаема разлика.Едно голямо браво и от мен :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта