Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Нед 01 юни 2008 18:59


maslinkov написа:
smash_ написа:Колеги, сложих си аз добавка за прочистване на дюзите и наистина колата изцяло промени поведението си - не само върви по-добре, но и оборотите спряха да подскачат като друсан заек. Остана обаче един проблем - При натиснат съединител и като тръгна да сменям скорост или започвам маневра - колата гасне !!! Супер странно е, дано да е от дросела, защото вече е поръчан от и-бей и скоро го чакам за смяна. Като го сложа ще пиша как е положението.

Дай и малко инфо каква клапа си си изписал от ибей и на каква цена.


http://cgi.ebay.de/Brand-New-VW-Seat-Sk ... otohosting




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 7:43


smash_ написа:
maslinkov написа:
smash_ написа:Колеги, сложих си аз добавка за прочистване на дюзите и наистина колата изцяло промени поведението си - не само върви по-добре, но и оборотите спряха да подскачат като друсан заек. Остана обаче един проблем - При натиснат съединител и като тръгна да сменям скорост или започвам маневра - колата гасне !!! Супер странно е, дано да е от дросела, защото вече е поръчан от и-бей и скоро го чакам за смяна. Като го сложа ще пиша как е положението.

Дай и малко инфо каква клапа си си изписал от ибей и на каква цена.


http://cgi.ebay.de/Brand-New-VW-Seat-Sk ... -133-064D_
W0QQitemZ150247692819QQihZ005QQcategoryZ9889QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122#ebayphotohosting

Колега, не искам да те тревожа, но това не е твоята клапа /за твоята кола де/ - точно такава се опитахме да сложим на моята кола, но не е същата. Нали става въпрос за тази? - VAG 030133064D
VDO 408237130002
VDO 408237130002Z За тебе буквата на Бош е Е, а не D и свършва на 4Z, а не 2Z за Сименс. Не прочете ли в предните постове? Сега освен да опиташ трансплантация на потенциометър, или управляваща платка.....


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 12:56


SIEMENS VDO
408-237-130-004Z (ОЕ номер: 030 133 064 F ) за: Engine Code AEE, Engine Code AHS, From Ch.No. 6N-W-105 001
Тази съм поръчал, просто продавачът я няма като оферта, но след като му изпратих конкретния номер на мейла, той ми изпрати необходимата част. Сега е при мен и довечера ще кача снимки.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 13:14


Ето ги снимките. Самият дросел ми излезе 240лв. с доставката!!! Изображение Изображение


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 13:15


Можете ли да ми препоръчате къде да отида да ми сменят стария и да ми настроят новия?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 13:39


smash_ написа:Можете ли да ми препоръчате къде да отида да ми сменят стария и да ми настроят новия?

Сменяй смело, компа сам ще си го настрои, щом е същия. За всеки случай го рестартирай, преди адаптацията. /30 мин. разкачи минуса - това е достатъчно/ Ако има проблеми, тогава търси външно устройство.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 14:14


maslinkov написа:
smash_ написа:Можете ли да ми препоръчате къде да отида да ми сменят стария и да ми настроят новия?

Сменяй смело, компа сам ще си го настрои, щом е същия. За всеки случай го рестартирай, преди адаптацията. /30 мин. разкачи минуса - това е достатъчно/ Ако има проблеми, тогава търси външно устройство.


Искаш да кажеш да не ходя по майстори, а сам да си го сменя ли? Как точно, няма ли някакви особености по смяната?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 14:47


Стига да имаш елементални инструменти да свалиш кората и кутията на въздушния филтър и гедоре с върток и шестограми /4 болта доколкото видях са с вътрешен шестограм я държат - на единия от тях има хваната маса/ мъркучето за бензина и жилото /то е с пъпка, която влиза в макарката/ и буксата за управление отгоре. Ако имаш известен опит в монтажните работи - никакъв проблем и работа за не повече от половин час. След като си рестартирал компа и дадеш контакт след смяната на клапата се чува едно жужене и той си я адаптира. Майсторите ти го правят да изглежда голяма философия, ама не е - просто настройват клапата през външно устройство, съобразно модела на колата /двг./ и годината на производство. А ти, като си рестартирал компа, си изчистил натрупаните грешки, ако има такива и компа си е върнал заводските настройки и сам си адаптира клапата. Да не забравиш като адаптираш да закачиш и вакуума, към клапата за да се получи както трябва. При разкачен вакуум при адаптацията, после като го закачиш ще се получи по - дълъг период на адаптация и с по - високи обороти на двг., а твоята цел в момента не е тази.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 14:54


Май-май на майстор ще ходя :) Дайте идея къде да се случи това?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 02 юни 2008 15:14


smash_ написа:Май-май на майстор ще ходя :) Дайте идея къде да се случи това?

Навсякъде, където не искат да им оставяш колата, а я сменят пред тебе.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 15:48


Аз никога и никъде не я оставям! Стоя и им гледам в ръцете :shock


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пон 02 юни 2008 18:07


vaskoto1 има му данните в раздела за сервиз.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 02 юни 2008 22:33


Някой има ли идея колко ще ми струва смяната и адаптацията на клапата?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 03 юни 2008 11:47


Миналато лято като сменях клапата ми взеха за смяната и адаптацията към 35 лв.ако не се лъжа :gruebel


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 06 юни 2008 18:10


Колега дай малко инфо кво става с клапата, адаптира ли я и как се държи полото с нея, че и на мен ми предстои смяна.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта