Странен проблем с "тоците" - Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Странен проблем с "тоците" - Голф 4

Мнениеот chinadracon » Вто 03 юни 2008 9:39


Първо извинявам се за тъпото заглавие, но не знаех как точно да го формулирам. Значи по ред причини в последно време по-рядко си карам моята кола и се застоява по-продължително време пред блока. Няколко пъти вече ми се случва следния момент, че при престой над 3 дена без да съм я палил, падат тотално "тоците" и едвам сработва централното да отключа и заключа, при палене е като при загинал отвсякъде акумулатор. Като го вържа с кабели за служебната и му подам ток, след малко пали безпроблемно и не свети индикатора на акумулатора - колата започва да работи без проблем. След около 3 дена без да я паля - пак същата история :? Колеги, дайте идея - дали е загинал тотално акумулатора вече или нещо ме съмнява дали алармата не ми черпи повече ток???
За алармата са ми съмненията, защото алармаджията, който ми препоръча приятел като си взех колата, си "остави" ръцете като цяло, даваше ми след това на късо, горя реле на мигачите, и накрая след като се изпокарах с него, закърпи ситуацията, но без светлинна сигнализация с мигачи при включване и изключване на аларма. Оттогава не съм се занимавал с алармата, но сега това ме съмнява да не идва оттам проблема.
Голям роман стана :D , но ще съм благодарен за идеи по този странен случай :?:




Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rakarov » Вто 03 юни 2008 11:56


Брат...на моята стара кола беше нещо подобно...редовно ми падаше акумулатора...сменихме го с нов...след един месец още един нов аку... :twisted: и след това се оказа, че е от алтернатора...най-добре е да си го закараш на чичко доктор да го прегледа поне...


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Вто 03 юни 2008 12:50


НЗ, братле, на мен ми изглежда като акумулатор от всякъде. От кога ти е, зареждал ли сиго, доливал ли си му дестилирана вода (ако е от долидащите)? Сегашните едвам изкарлват две години, така че нищо чудо да е от него. Провери го, ако трябва вземи си нов (препоръчвам ти Iskra, май бяха полски, аз съм с такъв и е много добър) и в краен случай ако не стане поне знаеш, че имаш акумулатор. а ако скоро си го сменял..... не знам, майстор токаджия. Успех! :D


Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Вто 03 юни 2008 14:45


мерси, момчета, в общи линии потвърждавате съмненията ми. От алтернатор вече не вярвам да е, защото стария правеше проблеми преди около половин година и го смених с нов при сигурен майстор, но акумулатора вече е на година и половина / "СТАРТ" - Добрич /, и въпреки че го следя за водата, явно вече сдава багажа. Нов ще е решението явно... :?


Потребителски аватар
gero
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AGN
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот gero » Вто 03 юни 2008 16:54


На година и пуловина акумолатор неби трябвало да прави такива неща поскоро отечка от нешто успех.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Вто 03 юни 2008 17:11


chinadracon написа:мерси, момчета, в общи линии потвърждавате съмненията ми. От алтернатор вече не вярвам да е, защото стария правеше проблеми преди около половин година и го смених с нов при сигурен майстор, но акумулатора вече е на година и половина / "СТАРТ" - Добрич /, и въпреки че го следя за водата, явно вече сдава багажа. Нов ще е решението явно... :?

Защо винаги се хващате за акумулатора?Айдеее...ще го сменяме! :idea: 1.Зареди го този акумулатор!2Провери как зарежда генератора под товар 3 провери за консумация,и тогава се хващай за акумулатора !Като ти падна първия път тока зареди ли го или си попърка 10-15 минути пред блока и го изгаси?


Потребителски аватар
Гумата
Мнения: 186
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странен проблем с "тоците" - Голф 4

Мнениеот Гумата » Вто 03 юни 2008 20:18


chinadracon написа:Първо извинявам се за тъпото заглавие, но не знаех как точно да го формулирам. Значи по ред причини в последно време по-рядко си карам моята кола и се застоява по-продължително време пред блока. Няколко пъти вече ми се случва следния момент, че при престой над 3 дена без да съм я палил, падат тотално "тоците" и едвам сработва централното да отключа и заключа, при палене е като при загинал отвсякъде акумулатор. Като го вържа с кабели за служебната и му подам ток, след малко пали безпроблемно и не свети индикатора на акумулатора - колата започва да работи без проблем. След около 3 дена без да я паля - пак същата история :? Колеги, дайте идея - дали е загинал тотално акумулатора вече или нещо ме съмнява дали алармата не ми черпи повече ток???
За алармата са ми съмненията, защото алармаджията, който ми препоръча приятел като си взех колата, си "остави" ръцете като цяло, даваше ми след това на късо, горя реле на мигачите, и накрая след като се изпокарах с него, закърпи ситуацията, но без светлинна сигнализация с мигачи при включване и изключване на аларма. Оттогава не съм се занимавал с алармата, но сега това ме съмнява да не идва оттам проблема.
Голям роман стана :D , но ще съм благодарен за идеи по този странен случай :?:

Ами и аз ще ти дам един съвет когато запали колата трудно покарай го
докато зареди акумулатора след като се прибереш откачи клемите на
акумулатора до следващото палене след 2-3 дни ако запали след престоя ще разбереш дали има късо и пада акумулатора или си е заминал акумулатора дано решиш проблема пиши после :wink:


Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Вто 03 юни 2008 21:08


ок, пак мерси на всички :D съвета на колегата Гумата ми изглежда доста логичен и лесен за изпълнение, така че ще пробвам :077: :applause:


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Вто 03 юни 2008 21:29


chinadracon написа:ок, пак мерси на всички :D съвета на колегата Гумата ми изглежда доста логичен и лесен за изпълнение, така че ще пробвам :077: :applause:

няма ли де е по лесно да вземеш на заем за да опиташ как е с друг редовен акумолатор :roll:


Потребителски аватар
Гумата
Мнения: 186
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Гумата » Вто 03 юни 2008 21:35


junakov написа:
chinadracon написа:ок, пак мерси на всички :D съвета на колегата Гумата ми изглежда доста логичен и лесен за изпълнение, така че ще пробвам :077: :applause:

няма ли де е по лесно да вземеш на заем за да опиташ как е с друг редовен акумолатор :roll:

Нали е идеята да се разбере дали е скапан акумулатора или има късо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 34 госта