Смяна на свещи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Смяна на свещи

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 13:11


Искам да попитам нещо много тъпо, но .... Има ли нужда да ходя на сервиз само за свещите? Тоест прави ли се нещо по-специфично от развиване - завиване? А има ли някаква специфика като цяло? :roll:




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 03 юни 2008 13:17


Еми какво специфично... :roll: Развиваш и навиваш новите. :wink:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2405
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Вто 03 юни 2008 13:21


ключ брато...трябва спец ключ т.е развиваш слагаш и си пушка ..каква ти е колата...или тази от аватара ?


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на свещи

Мнениеот Miki » Вто 03 юни 2008 13:25


nurv написа:... А има ли някаква специфика като цяло? :roll:


Общо взето не, но щом ще ти е за сефте внимавай като тръгнеш да навиваш новите свещи резбата да не "захапе" накриво, че после ще имаш ядове. Най-добре първо завивай на ръка и чак накрая затегни с ключ. Също така не ги натягай зверски. И операцията се прави на студен двигател.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 03 юни 2008 13:32


Много внимавай да не пренатегнеш свещите, затягат се леко.
Преди завиване можеш да им капнеш по една капка масло на резбата.


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 13:51


StS написа:ключ брато...трябва спец ключ т.е развиваш слагаш и си пушка ..каква ти е колата...или тази от аватара ?

Е не карам амстафчето :lol: Иначе да, от гаража е.

П.С. Благодаря за съветите.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 03 юни 2008 13:58


и на студен двигател :!: :!: :!:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 03 юни 2008 14:59


И гледай да не разместиш някой кабел ако ги свалиш всички наведнъж.


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 15:06


vladovelin написа:И гледай да не разместиш някой кабел ако ги свалиш всички наведнъж.

То и да искам сигурно е малко вероятно. Може ли да споделиш къде е проблема?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 юни 2008 15:10


Ами ще ги изкараш всичките .. след това ще се чудиш как да ги наредиш в правилния ред :lol:
което .. изобщо не е малко вероятно а си е най-вероятното :)


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 15:31


Явно нещо не се изразявам както трябва. Къде е проблема да ги наредя както си искам като вероятността да объркам кабелите важи само за 2 и 3. Дължината на 1 и 4 просто не позволява да се случи. А и да се случи пак не разбирам къде е проблема, след като по тях трябва да тече едно и също количество заряд.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 юни 2008 15:35


Така е.. едно и също количество .. но не и когато му трябват на цилиндъра ;) и изобщо няма да запалиш.. или ще запалиш и ще държи някакви странни обороти...


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 03 юни 2008 15:44


колега тези двигатели все пак си имат някакъв ред на работа :arrow: неможе да подаваш гориво в 1-цилиндър,а пък ток на 3-цилиндър,няма как да запалиш :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 16:08


Разбирам. Куца ми като цяло теорията на двигателите с вътрешно горене. Благодаря за коментарите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта