Кой, какво видял в Нет-а

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 01 юни 2008 17:07






Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 01 юни 2008 22:28




Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот V_i_T » Пон 02 юни 2008 10:58


Страхотен VW Club на костариканците :) Това е галерията им ......... май :oops:

http://www.vochoclubcr.com/vochoFotos.php?p=3


Потребителски аватар
Bordiur
Мнения: 292
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bordiur » Пон 02 юни 2008 14:05




Потребителски аватар
_ST_
Мнения: 741
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот _ST_ » Пон 02 юни 2008 14:19




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 02 юни 2008 14:52


:xaxaxa
Изображение

:063: :063: :063:


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пон 02 юни 2008 15:50


http://www.youtube.com/watch?v=XsvPnolC ... re=related

голф Р32 полиция в.с. мерцедес ц :lol:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 02 юни 2008 16:11


Kingpin написа::xaxaxa
Изображение

:063: :063: :063:

дам, само акате на обществени места :lol: :wink:


Потребителски аватар
_ST_
Мнения: 741
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот _ST_ » Пон 02 юни 2008 18:46




Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ей, преди малко прочетох нещо във форума на БМВ.......

Мнениеот reactiven » Пон 02 юни 2008 23:40


Ей, преди малко прочетох нещо във форума на БМВ и си позволявам да го копирам тук, защото... сами ще разберете!
Надявам се, да не се сърдят за своеволието ми - то е породено само от разбирането, че адреналина е нужно да се влива във вените (та дори и сама от вербални стимули). Ще ми простят надявам се! И аз душа нося!:

--------------------------------------------------------------------------------

това е писано от един човек които ... ви оставям сами да си правите изводите какъв е...

превел съм го колкото да си запази смисъла. не претендирам за автентичност нито пък го знам колко е истинско или измислено... просто ми хареса- особено като финал, затова го споделям тука.

значи петък вечер е. имам избора да седя пред телевизора, да ходя по клубовете или да ходя да проверя докъде е стигнала младежта със тунингованите си чудеса и на кви пари играят. решавам последното. отварям гаражите и гледам замислено- кво да взема? решавам като ще е гарга да е рошава, мятам се във вайпъра, завъртам ключа на "включено", чакам маслената помпа да качи малко масло, бензиновата да напомпа гориво и решително давам контакт. нищо. има ток за аксесоарите, но няма за стартера. така е. търся кабели и подавам ток от една от другите коли. мда. трябва по-често да го разхождам. поглеждам мотек-а - всичко е в час и нищо не е забравил- добре че си има собствено захранване. да не говориме че последния ми бекъп е по-стар и от мене и ако трябва наново... лошо. ма.. късмет. излизам лекичко и се обаждам на един приятел които ми свежда че тази вечер "нелегалните" ще са на една отдавна опустяла военна база със 1 миля писта във добро състояние. знам я къде е. но имам други неща преди това да проверя. на един от светофарите надувам буста на 12 паунда (0.8 бара) и тръгвам на 1ва без газ, слагам лежерно на 2ра и настъпвам лееееекичко като гледам зорко мотека- няма детонации. добре. спирам на следващия и надувам до 16 паунда (1 бар или нещо такова). пак тръгвам бабешката (щото иначе стаа рачешката) и настъпвам плахо 2ра. двете турбини въздъхват леко... пак няма детонации. явно бензина ми поне не е изветрял. пък и е студено. все ще се оправя. решавам че вече мога сега да отида да се изложа.

след 1 час съм на базата. а там лудница. точно като във "бързи и яростни". че повечето са бавни- знам. остава въпроса колко са яростни. има поне 50-60 коли. неони, крилца, телевизори... пилят се гуми наляво и надясно. занимава се младежта. оставям си колата по-встрани и отивам на пистата да видя ко стаа и как върви залагането. повечето са със разни турбинирани и азотирани “ХОНДИЧКИ”, има няколко американски чудовища, 2-3 ауди с4, 1 рс6, няколко амг-та и едно порше. дърпат се на по $25, $50, мисля че видях и 2-3 $100 да разменят притежатели. времена- всякакви- повечето са около 12те.. имаше няколко старта във 11те и една супра и един скайлайн които са се карали и преди и тоя път пак си мериха инструментите- скайлайна даде 10.8 (и дръпна супрата на старта), но тя после го догони за 10.6 (преносимите хронометри са станали доста точни явно)... изобщо- интересно. а да, забравих- мадамите, не знам що, но ми се струва че със всяко мероприятие стават все по-малки и по-малки.. така във тъмното не се вижда добре, ма давам им средна възраст 15... ма кво- част от пейзажа са...

... по едно време гледам (по-скоро чувам) как иде нещо дето понятия като изходяща генерация са му много чужди. звучи ми познато. отивам и аз (как- нали е сеир) разбутвам тълпата и гледам любопитно. а то не е кат да няма ко да се гледа. додж чарджър. ма не къв а, много много направен. виждам суперчарджър (как няя го видя- стърчи 2 педи над предния капак), пълно тубирано купе, една седалка и нищо друго вътре, 4 ръчни скорости, 17 инчови сликове отзад (2 педя има между задните гуми- точно колкото за "дана" прасето), опашка на колелца да се подпира да не се обърне при старта... във багажника 2 бутилки... на блока отстрани пише 442, само дето не на мене тия щото това е донован блок а те са от 500 кубика нагоре общо взето... меря го така наиузст и решавам че е около 1500-1600 коня, тежи към 1500 кила и със тия сликове сигурно и ги слага на асфалта. ниски 9. може високи 8. и гледа нагло. ша гледа я. тука няма кои да му се опъне. ма кво- не съм комплексиран- шоу да има. отивам и му припомням- "аз съм един от онези... дето преди време.. това онова".. (знаеме се от преди)... той вика- ах. да. време беше. на колко искаш да се пуснеме? (лесно му е на него- аз да му мисля как ша го гоня на 400те метра)... после ми хрумва- "не ми харесват тука 400те метра.. неравно е" (глупости- мноо си хубаво ма аз може да съм по-бавен ма не съм по-глупав). той вика- "добре де, тогава кво?", викам му - "хайде да ходиме тука една магистрала... и до 320"... поглеждам го изпитателно- "ти нали може да вдигнеш 300"? ония се ухилва- "нямаш проблеми"... (бе имам, ма той не знае).

палиме и тръгваме. до там са 10 минути.. пускаме съгледвач напред- вика няма полиция- идвайте. по пътя натам той няколко пъти ми показва как се набира - страшно е... от 120 пали гуми и върви 200 метра настрани докато зацепи.. аз карам тихо и се чудя ко да му предложа за пари. накрая решавам че $500 е добре и звъня по гсм-а да му кажа. той не вдига. как ша вдигне като не го чува сигурно. то аз не си чувам мисълта а съм на 100 метра след него... хубу де...

отбиваме край пътя и се разбираме. гледам назад- повлекли сме детската градина- поне 15тина автомобила. трябва бързо да действаме преди някои сърцат гражданин да ни е обадил... решаваме да се дръпнеме 3 пъти - от 60 (края на първа и за двама ни), до 300 или докато има смисъл. проверявам си налягането на азота- имам за 3 старта достатъчно.

излизаме на магистралата пак- няма никои.. строяваме се един до друг през една лента, слагаме първа... стартера излиза пред нас 15-20 метра във средната и почва да мига със аварийките- 1,2,3,4.... преди да светне 5тя път аз вече съм натиснал и тряснал 2ра а бууста сочи 1 бар, разбира се веднага почвам да се пързалям, но гледам че и онзи си има подобни проблеми и се мята наляво надясно и за момент влиза във банкета и едвам спасява кожата... аз междувременно си имам свой проблеми а имено средната мантинела която ме зове... избягвам я някак си и едвам овладявам колата. отказваме се и решаваме да опитаме пак. спираме, въртиме малко гуми на място да затоплиме и пак се строяваме. 1,2,3,4, тоз път съм на 2ра и леко тръгвам... онзи също е по-внимателен и го виждам как нахранва педала на газта... слагам 3та на около 150 и настъпвам докрай. доджа до мене го гледам как настъпва и той до край- ако не друго се чува тътена примесен със воя на суперчаджъра. от друга страна мойте т88h турбини са направо безшумни на този фон. което не значи че не духат здраво, но проблема е че чарджъра започва леко да ми показва стоповете си... пръсвам леко азота на края на 3та, но не го усещам - явно още се пързалям- поне се пързалям направо. слагам 4та и натискам докрай газта като едновремено пръскам 200 коня азот. около 240 колата накрая се залепва за асфалта и пускам прогресията на азота която плавно вдига от 200 до 400 коня. минава ми през акъла че сега съм около 1400 коня на задните гуми и понеже имам по-добра аеродинамика е редно да почна да го настигам (онзи е един градски транспорт пред мене)... бавно скъсявам дистанцията, бавно и мъчително.. и по едно време му виждам аварийките - вече? поглеждам километража - 320. ясно. загубих. намаляваме, намираме първия надлез и обръщаме посоката... съгледвача докладва че напред е чисто.. изчакваме стартера със един корвет които по телефона пелтечи от възбуда- "ма аз като дадох старта, натиснах докрай а вие ме подминахте като че съм спрял". мда.

спирам за момент, закачам лаптопа и казвам на мотека на 2 да държи 0.8 бара, на 3 да качи 1 бар, на 4 и 5 да е 1.3, на 3 да пръска 100 коня, на 4 и 5та да пръска 400 директно. той също гледам рови нещо под капака (при него няма мотек, мисля че дори няма нищо щото е карбураторен, но не питам- не ме интересува всъщност).

нареждаме се пак на магистралата и тръгваме. тоз път 2ра ми е малко по-бавна, той дръпва 2 коли напред, но слагам на 3та и от там нататъка се развива както очаквах- до края на 4та го изравнявам и на 5та на около 320 му взимам един капак. 1:1

третия път спираме и двамата и той така рови под капака че само маратонките му се виждат- чак жал ми стана. гледам го че и е леко уплашен. от скороста или от внезапната съпротива- не знам. аз за всеки случай задавам на мотека 500 коня на 5та... прехвърлям параметрите във главата си- сигурно съм към 1500 коня при задните колела. поглеждам брояча за детонации и виждам че има, но са малко. трябва да внимавам обаче защото виждам също че входящата температура на въдуха също се е качила...

пускаме се 3тия път- аз пак почвам от 2ра, но той ми взима един автобус (градски транспорт) и го усещам че е чувствително по-бърз. явно е разбрал че след 240 няма шанс и затова каквото е пипал е било да вземе максимално аванс и да не мога да го догоня.. лошо... слагам 3та и там .. продължава да дърпа.. но усещам как започвам да го спирам и като слагам на 4та престава да пълзи напред. проблема е че 20тина метра напред. обхващта ме моментна паника и след това си дадох сметка че съм надул ръчно буста до 1.2 бара и съм ритнал мотека през терминала във режим "пълен цикъл на азота" - демек около 600 коня. догоних го на около 340 където на практика около 300 той се беше ударил във стената наречена "american muscle car". когато го настигах си помислих че пак ще запали аварийките и пак ще загубя, но не ги запали и го подминах съвсем убедително.

спираме след това. излизаме.. той излиза де.. аз не мога щото колената са ми като гумени и целия треперя. не ми е $500- губил съм и печелил по доста повече. но тръпката... неописуемо. той се хили като тиква, аз подскачам наоколо и гледам да не падна някъде. викам му- беше 20 метра напред- що не прключи? вика ми "щото те видях как се засилваш", пък и не ми е за $500. това дето го усещаме сега- струва ли $500? или $500,000? е за това ти говоря...

не му взех парите. не ми трябват. още треперя. прегледах мотека- бил съм на ръба да си разруша двигателя. детонации като за световно. входящата температура супер висока. аванса върнат космически назад. брояча на бензиновите помпи сочи че съм изгорил около 17 галона бензин като цяло със най-висока моментна консумация 0.6 мили на галон....

ще се оправя.

такива ми ти работи.

-------------------------------------
Сега вече знаете какво ме убеди да наруша правилата.... само този път


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Вто 03 юни 2008 0:41


незнам да се смея ли? :lol: , да плача ли? :cry: ... я най-добре вижте
http://vbox7.com/play:061c5061


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Мнениеот Nio4ak » Вто 03 юни 2008 1:54


Изображение


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 03 юни 2008 5:49




jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Вто 03 юни 2008 18:44


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 03 юни 2008 19:11


Изображение



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: facebook и 26 госта