2 Карбуратора Вебер 40 вместо К-Джетроник на КР?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

2 Карбуратора Вебер 40 вместо К-Джетроник на КР?

Мнениеот h4p » Вто 03 юни 2008 5:53


Въпроса ми е какво ще стане... какво да очаквам? Как ще се увеличи мощността/разхода?
Ще трябва ми да се пипат/сменят сток бензиновите помпи на кр-а?
И ако може някой да ми даде повече инфо за тези карбове...

ето малко снимки на Веберите:

http://images26.snimka.bg/006001806.jpg
http://images26.snimka.bg/006001809.jpg
http://images26.snimka.bg/006001813.jpg
http://images26.snimka.bg/006001814.jpg
http://images26.snimka.bg/006001816.jpg




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: 2 Карбуратора Вебер 40 вместо К-Джетроник на КР?

Мнениеот Li4o » Вто 03 юни 2008 8:49


h4p написа:....
И ако може някой да ми даде повече инфо за тези карбове...

Ако тези карбове не са просто снимка от нета - инфо можеш да намериш и сам по номерата на карбураторите....

А случайно да си забелязал, че това не са хоризонтални, а вертикални карбуратори....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 юни 2008 8:56


Търси си 45-ци webber dcoe или dellorto dhla...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 03 юни 2008 11:40


ще се докара много добър вървеж .... и огромен разход


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Вто 03 юни 2008 12:54


снимките са реални, не са от интернет...

казаха ми, че са вебер 40 ... като гледам в интернет виждам, че 40 и 45 са еднакви... но също така виждам, че са хоризонтални, а тези моите са вертикални... това проблем ли е?

нещо друго ще трябва ли да се пита... валовете например... главата?

единственото нещо което пише по тях е, че са вебер и:
36 DCNFA 51 150 7N на единия, а на другия 36 DCNFA 52 150 8B ... и че дроселите са на 78 градуса


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 03 юни 2008 14:10


Трябват ти хоризонтелни карбове 45мм защото 40мм не са достатъчни за 16В глава. Ето нещо от моя опит с DELLORTO 40 DHLA.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... EA%F2+16vt

Като натамъниш железата ще се сблъскаш с проблема аванс. Стандартното ECU на този мотор е много тъпо копеле и ще се наложи да ползваш авансатор като за газова ситема или да се заиграеш с вакумно делко.

Има теми писани по въпроса за карбовете..потърси в форума.

РАСО


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 03 юни 2008 16:24


Ако ти трябват 45-ци Вебери пиши на лично :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 03 юни 2008 20:08


h4p написа:... но също така виждам, че са хоризонтални, а тези моите са вертикални... това проблем ли е?
......

Обичайните проблеми при монтиране и настройка на карбуратори + допълнителни трудности при изработката на всмукателен колектор и евентуално проблем с разстоянието до предния капак...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 03 юни 2008 20:09


Tyan написа:ще се докара много добър вървеж .... и огромен разход


Tова за разхода смея да твърдя, че е точно толкова колото ти е тежък десния карак. Ако си караш "ън-мън" разхода градско е като на средно вървящ стков КР.....10-11л/100км. Фрапиращото е за извън градското...на мен ми е падал до 7л/100км

FreeSoul... Я ми дай оферта за тея 45мм карбове на лични.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 юни 2008 22:57


paco написа:
Tyan написа:ще се докара много добър вървеж .... и огромен разход


Tова за разхода смея да твърдя, че е точно толкова колото ти е тежък десния карак. Ако си караш "ън-мън" разхода градско е като на средно вървящ стков КР.....10-11л/100км. Фрапиращото е за извън градското...на мен ми е падал до 7л/100км

FreeSoul... Я ми дай оферта за тея 45мм карбове на лични.

РАСО


изпреварих тее изпревариихтеее :lol: ако не ми хареса офертата ти ги предотстъпвам на теб :wink:


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Сря 04 юни 2008 0:50


кой кого е изпреварил... колегата ми ги предложи на мен и аз веднага му писах :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 04 юни 2008 12:33


Споко ве..стига ритахте де...мене не ми трябват за утре нито за другия месец :wink: Събирам части който ще са ми потенциално нужни..затова питах колегата.

РАСО

п.п. Пак ще ми кацнете за програмката с която се смятат жигльорите :lool Тя е олдскуул...работи под дедо DOS :shock ама е :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта