Въпроса ми е какво ще стане... какво да очаквам? Как ще се увеличи мощността/разхода?
Ще трябва ми да се пипат/сменят сток бензиновите помпи на кр-а?
И ако може някой да ми даде повече инфо за тези карбове...
ето малко снимки на Веберите:
http://images26.snimka.bg/006001806.jpg
http://images26.snimka.bg/006001809.jpg
http://images26.snimka.bg/006001813.jpg
http://images26.snimka.bg/006001814.jpg
http://images26.snimka.bg/006001816.jpg
2 Карбуратора Вебер 40 вместо К-Джетроник на КР?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: 2 Карбуратора Вебер 40 вместо К-Джетроник на КР?
h4p написа:....
И ако може някой да ми даде повече инфо за тези карбове...
Ако тези карбове не са просто снимка от нета - инфо можеш да намериш и сам по номерата на карбураторите....
А случайно да си забелязал, че това не са хоризонтални, а вертикални карбуратори....
снимките са реални, не са от интернет...
казаха ми, че са вебер 40 ... като гледам в интернет виждам, че 40 и 45 са еднакви... но също така виждам, че са хоризонтални, а тези моите са вертикални... това проблем ли е?
нещо друго ще трябва ли да се пита... валовете например... главата?
единственото нещо което пише по тях е, че са вебер и:
36 DCNFA 51 150 7N на единия, а на другия 36 DCNFA 52 150 8B ... и че дроселите са на 78 градуса
казаха ми, че са вебер 40 ... като гледам в интернет виждам, че 40 и 45 са еднакви... но също така виждам, че са хоризонтални, а тези моите са вертикални... това проблем ли е?
нещо друго ще трябва ли да се пита... валовете например... главата?
единственото нещо което пише по тях е, че са вебер и:
36 DCNFA 51 150 7N на единия, а на другия 36 DCNFA 52 150 8B ... и че дроселите са на 78 градуса
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трябват ти хоризонтелни карбове 45мм защото 40мм не са достатъчни за 16В глава. Ето нещо от моя опит с DELLORTO 40 DHLA.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... EA%F2+16vt
Като натамъниш железата ще се сблъскаш с проблема аванс. Стандартното ECU на този мотор е много тъпо копеле и ще се наложи да ползваш авансатор като за газова ситема или да се заиграеш с вакумно делко.
Има теми писани по въпроса за карбовете..потърси в форума.
РАСО
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... EA%F2+16vt
Като натамъниш железата ще се сблъскаш с проблема аванс. Стандартното ECU на този мотор е много тъпо копеле и ще се наложи да ползваш авансатор като за газова ситема или да се заиграеш с вакумно делко.
Има теми писани по въпроса за карбовете..потърси в форума.
РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan написа:ще се докара много добър вървеж .... и огромен разход
Tова за разхода смея да твърдя, че е точно толкова колото ти е тежък десния карак. Ако си караш "ън-мън" разхода градско е като на средно вървящ стков КР.....10-11л/100км. Фрапиращото е за извън градското...на мен ми е падал до 7л/100км
FreeSoul... Я ми дай оферта за тея 45мм карбове на лични.
РАСО
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Tyan написа:ще се докара много добър вървеж .... и огромен разход
Tова за разхода смея да твърдя, че е точно толкова колото ти е тежък десния карак. Ако си караш "ън-мън" разхода градско е като на средно вървящ стков КР.....10-11л/100км. Фрапиращото е за извън градското...на мен ми е падал до 7л/100км
FreeSoul... Я ми дай оферта за тея 45мм карбове на лични.
РАСО
изпреварих тее изпревариихтеее


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта