С какво PASSAT В5.5 е по-добър от PASSAT В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
syncro fen
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

С какво PASSAT В5.5 е по-добър от PASSAT В5

Мнениеот syncro fen » Вто 03 юни 2008 17:24


Здравейте колеги, стягате ли VW-тата за събора в Калояново! :lol: :lol: :lol:

Искам да Ви помоля да споделите мнението си относно двата варианта на петата версия на Пасата. От гаража ще разберете, че карам В5 TDI - 110 kc, от който съм изключително доволен, но имам предложение да го заменя за В5.5 TDI - 131 kc. За цялата тая дандания по продажбата на стария и покупката на новия ще олекна с 6-7 хил. лева. :? И тук идва дилемата :?: :!: :?: - Струва ли си, за малко по-добрата визия и няколко хромирани лайсни, да се прави такава инвестиция??? Има ли някаква по-съществена разлика между двата модела от серия 5, за която не се сещам?

Благодаря предварително и поздрави за всички VW фенове!




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 03 юни 2008 18:29


За интериора и екстериора си се сетил. На Б5.5 всички дизели са ПД, всички турбини са с променлива геометрия. На Б5.5 има фарове за мъгла в решетката под бронята, на Б5 са в основния фар (голяма безсмислица, според мен). На Б5 можеш да смениш фара без да разглобяваш бронята (е, трябва малко гимнастика и ловки пръсти, но е възможно); на Б5.5 - за смяна на фар се разглобява броня. На Б5.5 има една пластмаса над акумулатора и отсека между двигателя и купето (може и на Б5 да се постави). Двигателите на Б5.5. са с повече кори и капаци отгоре. Това е за което се сещам - общо-взето дреболии. Но пък Б5.5 е по-нов модел (колата ще е по-млада).
Дали си струва - ти си преценяваш (зависи от колите - коя с какви екстри е, в какво състояние), все пак ти си знаеш най-добре сметките.


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Вто 03 юни 2008 19:52


Ако наистина си доволен от твоя не се набутвай допълнително.Б5.5 несъмнено е по красив но зависи на какъв ще случиш.А що се отнася до возията -апсолютно еднаква е стига да ти е здраво окачването.Виждал съм Б5.5 2003г на 480хил км и то със сервизна книжка на 180 хил.От сервиза като му казаха на човека щеше да припадне.Парите са си твои и ти си решаваш.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 03 юни 2008 20:12


Според мен не си струва, освен ако 5.5 не е 2005 година минимум :wink:


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Вто 03 юни 2008 21:21


най-голямата разлика е в екстериора, определено по-модерен дизайн вади, но в интериора освен километража други разлики аз не познавам, може би и навигацията, и да бъркам, колегите да ме допълнят. г-н Канев е казал и двигателите, естествено - друго поколение дизели, НО едно ми прави впечатление, за съжаление тези 131 к.с. много ги крадат напоследък/за пример се сещам два от нашия форум/, според мен това е риск, който не е за пренебрегване!!! не забравяй също, че освен тези 6-7 хиляди, които ще доплащаш, после и каското ще бъде с различна стойност. но в крайна сметка, имаш крава пиеш мляко - ако не ти е проблем доплащането и ти допадне някой екземпляр, взимай


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Мнениеот krraynov » Вто 03 юни 2008 22:19


:arrow:
И така човека си е в питанка :?: и.. дали ще вземе правилното решение.. нз. Онзи ден примерно ходихме до Сф- и ходихме до Горубляне- много кола много нещо там. Но пасати 5.5- имаче много малко- 3-4 видяхме в сравнение с други марки. Пасати 5- също нямаше навалица от тях... Как да се тълкува това- че не се внасят, или бързо се купуват? или който си има - си кара и не продава :) ....
ТА колега- и аз мисля че ако колицата ти върви добре- карай си я!
Това все пак е кола.... макар че винаги е по-добре-=ако тя е по-нова и изглежда по-добре! :!:


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Вто 03 юни 2008 22:30


И един минус на Пасата който си харесал. Двигателите помпа-дюза са малко по-шумни от обикновения дизел. По мои наблюдения, от помпа-дюзите 131 коня е най шумен, с "най-твърда" работа.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Мнениеот krraynov » Вто 03 юни 2008 22:39


ittso написа:И един минус на Пасата който си харесал. Двигателите помпа-дюза са малко по-шумни от обикновения дизел. По мои наблюдения, от помпа-дюзите 131 коня е най шумен, с "най-твърда" работа.


Ама.. ПД на 5.5 бяга доста по-добре от по-безшумните-а иначе в купето-много много не се чува както и при 5-ците.-това по мое субективно мнение.


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот sashot » Вто 03 юни 2008 23:04


В някой от руските сайтове ми беше попадало преведено от немски подробно описание на разликите 5 <-> 5.5. Далеч не се изчерпваха само с интериор-екстериорни подобрения. Споменаваше се включително за укрепване на купето. Освен това в 5.5. би трябвало да са излекувани доста от детските болести на чистата 5-ца, например проблемите с ключалките, попадането на вода в купето (споменатия вече капак във вътрешната част на моторния отсек, но не само), пожълтяването на фаровете и т.н.
Истина е, че е усложнено обслужването, но - това е положението, сервизите също трябва да ядат хляб, че и луканка.
Един съвет, който според мен е общовалиден - винаги е добре да се купува кола от последния период на производството на модела, ако ще е 5.5 например, да е 2003 - 2004, най-добре началото на 2005 и то не само защото е най-нова. Колкото по-далеч от началото на производството, толкова по-малко от детските болести за модела.


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Сря 04 юни 2008 1:38


Абе то е хубаво като да се купува, да е 2004 - 2005, ама са с много грозни странични огледала бре. Като на Камаз са. mhihi


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 04 юни 2008 8:15


sashot написа:В някой от руските сайтове ми беше попадало преведено от немски подробно описание на разликите 5 <-> 5.5. Далеч не се изчерпваха само с интериор-екстериорни подобрения. Споменаваше се включително за укрепване на купето. Освен това в 5.5. би трябвало да са излекувани доста от детските болести на чистата 5-ца, например проблемите с ключалките, попадането на вода в купето (споменатия вече капак във вътрешната част на моторния отсек, но не само), пожълтяването на фаровете и т.н.
Истина е, че е усложнено обслужването, но - това е положението, сервизите също трябва да ядат хляб, че и луканка.
Един съвет, който според мен е общовалиден - винаги е добре да се купува кола от последния период на производството на модела, ако ще е 5.5 например, да е 2003 - 2004, най-добре началото на 2005 и то не само защото е най-нова. Колкото по-далеч от началото на производството, толкова по-малко от детските болести за модела.

Мнението ми е едно към едно с това на колегата!
А по темата -> не е лошо да се напишат години, състояние, екстри и т.н. за да се сравняват колите. Аз бих додал споменатите пари ако разликата в годините е поне 4-5 и са в еднакво състояние.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 04 юни 2008 8:33


Абсолютно правилно! Само една малка корекция - Б 5.5 няма 2005 година, не и седан, за комбито не съм сигурен. А иначе действително, за пет години например разлика, си заслужава. Само имай предвид, че 131 к.с., ПД, има по висок разход от 110 к.с. Иначе вървенето е ясно при кой е повече. Комфортът в Б 5.5 ми се струва малко по-добър, просто е малко по-обезшумен.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Сря 04 юни 2008 9:07


За 2005 не съм чувал там вече е Б6 иначе за Б5.5 в американско списание четох че е най-безшумния модел(за пасажерите) дори по-добре от Б6 ...колко е така сами преценете...


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

В5-----------В5,5

Мнениеот Radoslav_Radev » Сря 04 юни 2008 9:30


основната разлика е в двигатела на 5,5 на външно -фаровете,в салона-нищо,по ходовата част-нищо,но В5 води с едно яко предимство--на него е сложен тъи нареченият от многото собственици на тези модели на Фоци двигател AFN-110h/r тоест безукорният мотор с невероятни възможности в това число и с възможност за чип,и то чип от 36 кончета,с две думи В5 е по доброто като идея,особенно ако е и гледан добре :drive


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 04 юни 2008 9:43


Ето в един .pdf на английски новостите (промените) в Б5.5 в сравнение с Б5 - ЦЪК.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта