prpparo, в случая не си прав. Да, изолирането на ЕГР-а се прави така както казваш ти. При denis обаче проблема е И/ИЛИ друг. Пластината която затапва отработените газове , се слага в случай, че самият клапан се е прецакал и не затваря. ( не говоря за вакуумната мембрана, нито за електромагнитният който го командва, а за изпълнителният клапан). Стеблото на този клапан "пробожда" всмукателният колектрор през едната му стената , отивайки към вакуумната мембрана която го задвижва (тя е един вид пневмоусилвател, самото командване е от електромагнитният подобен на Н75). Та аз поне разбирам че при denis се е износила втулката между стеблото и всмукателният колектор. Тъй като той е под налягане, то въздуха от турбината омешан с малко масло минава покрай стеблото, и ако ги нямаше тия две дупчици отстрани щеше да натиска мембраната нагоре, което би довело до отваряне на работният клапан, без това да е предизвикано от електромагнитният. Именно за това са те, за да не пречи преминалият въздух на нормалната работа на мембраната. Тук обаче става въпрос за доста износена втулка/стебло, и съответно дебита който излиза навън е голям и маца навсякъде. Единственият шанс да спре това е нови стебло+втулка или просто да затапи дупките.
Сега вече си прав, защото решавайки този проблем, възниква нов за който вече споменах. Налягането от турбината натиска мембраната отдолу и отваря клапана на ЕГР и то точно когато турбото е под "пара"
Единственият начин е да се затапи входа на отработените газове, и сега вече може да се мандахерца на където си иска.
пс: заболяха ме пръстите ама, дано и двамата сте ме разбрали
