китосване и боядисване

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 03 юни 2008 13:26


Браво много хубава тема,ама кажи какъв е тоя кит,как го търка,с какво....




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 03 юни 2008 13:29


бре хабиб...ти четеш ли mhihi
ReCaRo` написа:
Smoke написа:няма да имаш проблеми с влакнестия...ама ако го посучеш някъде с каквото и да си го правил пак ще мъчиш


мерси много колега отивам да го китосам, ще си покаже както ще стане :beer


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 03 юни 2008 13:32


Добре бре хабиб на мене ми стана ясно,че е влакмнест.Ма нещо марка,с какво го е обработил?


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Вто 03 юни 2008 14:11


kaiser666 написа:Добре бре хабиб на мене ми стана ясно,че е влакмнест.Ма нещо марка,с какво го е обработил?


ще кажа колега,

кита е този:

Изображение

обработвах го грубо с тази шкурка (ръчно)

Изображение

и след това с 1200 за най- финно преди боядисването го минах 2 пъти

това е :wink:


Потребителски аватар
shaikatotka
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот shaikatotka » Сря 04 юни 2008 5:51


поздравления аз сам признал само китовете на боди.Качили всички с тях работят


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот bagera » Сря 04 юни 2008 18:52


поздравления аз сам признал само китовете на боди.Качили всички с тях работят

работят с боди щото са евтини
иначе си мисля че за бронята кит за пластмаса е по-добър варянт от влакнестия :!:


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Чет 05 юни 2008 19:40


фибро кита няма да мръдне но тряа да си обработил местото с по-едра шкурка,за да може да хване хубаво иначе има вероятност да се понапука и да падне,тъй като фибро кита е по груб редно вурху него да се сложи и обикновен,ако трабва дори няколко ръце за да стане гладко,преди да боядисвате има шприц китове за пластмаса(на флакон)ръсите,минавате на водичка и тогава боядисвате.общо взето съм правил доста такива неща но нямам снимки за да е по ясно.ще помогна на всеки ако има неяснота!


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Сря 18 юни 2008 13:30


айде стана и багажника, който беше изгнил на доста места

ето след китосването:

Изображение

крайния резултат :

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 18 юни 2008 13:35


това с влакнест ли :shock ръката ти не се ли протърка :shock :?
баш е станало поне по снимки...ама ми се струва ръба под уплътнението си го кривнал...
с какво обработи ръждата?каква шкурка ала бала....
подскажи да може като гледат темата хората да видят с какво да се хванат на хорото...


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Сря 18 юни 2008 14:17


нем не е с влакнест, с обикновен за метал е използвах за ръждата 46-45 някаде беше не си спомням много
то беше направо като бабунки след това за оформянето на кита 120 и накрая водно, горе уплатнението не е крижо ами продължаваше на вътре ръждата и го подбрах малко с отверката за това седи така :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 18 юни 2008 15:48


120 едро ми се струва...аз с 280 маам кита....после водно 800
не става въпрос за самото уплътнение ами за мястото където си китвал под него...
а ръждата освен с шкурка с друго мина ли я?
някоя химия?
да не почне да ти набъбва под кита че да се напука?
екстра си се справил :)


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Сря 18 юни 2008 15:57


Smoke написа:120 едро ми се струва...аз с 280 маам кита....после водно 800
не става въпрос за самото уплътнение ами за мястото където си китвал под него...
а ръждата освен с шкурка с друго мина ли я?
някоя химия?
да не почне да ти набъбва под кита че да се напука?
екстра си се справил :)


ами незнам човек 120 си е супер не е едро ако не натискаш много,
не е криво просто на снимката е излязло така
не съм третирал ръждата с друго по простата пречина че след време ще сменям целия капак така или иначе то е почнало вече...

мерси :wink:


Потребителски аватар
Dreamcatcher
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dreamcatcher » Съб 21 юни 2008 20:07


Колега добре си се справил като за първи път.
Скоро и на мен ми предстои подобно занимание и то точно на задния капак.
Обещавам снимки. :D
Успех с бъдещи проекти


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Вто 24 юни 2008 20:30


Dreamcatcher написа:Колега добре си се справил като за първи път.
Скоро и на мен ми предстои подобно занимание и то точно на задния капак.
Обещавам снимки. :D
Успех с бъдещи проекти


мерси, и чакам снимките :yeaha:


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот berbatov86 » Вто 24 юни 2008 20:50


ReCaRo` написа:
Smoke написа:120 едро ми се струва...аз с 280 маам кита....после водно 800
не става въпрос за самото уплътнение ами за мястото където си китвал под него...
а ръждата освен с шкурка с друго мина ли я?
някоя химия?
да не почне да ти набъбва под кита че да се напука?
екстра си се справил :)


ами незнам човек 120 си е супер не е едро ако не натискаш много,
не е криво просто на снимката е излязло така
не съм третирал ръждата с друго по простата пречина че след време ще сменям целия капак така или иначе то е почнало вече...

мерси :wink:
шкурка 150 е най-добре щото след време като смукне кита ше се личат даругите отедрото.Търкаш си я на 150,после финьосваш по възможност с 240,върху кита пръскаш филер на спрей.Водниш най-добре с 1200 и заспива :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта