Аз имам и ЧИП от колегата Brezel, та мисля и това е от значение !??
Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Мисля да си купувам панелен спортен филтър и затова се допитвам до ползващи такива......панелни ?!!! Ефекта, разход, дабитомера дали дефектира и неща от този сорт! Също и цена и къде в София.....засега знам за ХЕЕД..........а и дали е оправдана по-високата цена на K&N филтрите ???....Благодаря...
Аз имам и ЧИП от колегата Brezel, та мисля и това е от значение !??
Аз имам и ЧИП от колегата Brezel, та мисля и това е от значение !??
Последна промяна от gomez на Пон 28 юли 2008 17:09, променено общо 6 пъти.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ALH - с панелен JR, без чип, със спортно крайно гърне, катализатор. Върви доста прилично, предвид факта, че двигателя е като часовник. Прах го миналата седмица и съм минал около 100 км. Единствената разлика е, че едва забележимия пушек, който излизаше от крайното гърне изчезна. За разхода все още нямам впечатления. Нямам база за сравнение с обикновен филтър, тъй като автомобила е закупен със спортния от предишния собственик. Според мен не зи заслужава да се слага такъв.
- Stivi
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Може да пробваш но според това което съм чел във форума няма да има резултат,така че пак си помисли дали заради по-спортния звук и трудно доказуемата промяна във вървежа си заслужава упражнението ! Лично аз като взема да избирам следващата си кола някой ден ще пропускам обявите в който има думата "спортен" за която и част да става въпрос
Не че са лоши колите със такъв вид тунинг ,но някак си "спортно" и "дълговечно" ако мога така да се изразя не ми се връзват 
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
gomez написа:Stivi написа:И като го сложиш за всеки случай си купи една детска касичка "прасенце" в която да си пускаш левчета за новия дебтомер след време
Затова пуснах тема, дали може да се почиства дебитомера !!!
Братиньо аз карах над 30 000 км с панелен филтър и редовно преглеждах дебитомера и си беше ок!НО
трябва да миеш филтъра с специален препарат на 5000 км и на 2500 да го изтупваш лекичко че се пълни с секва гат - препаратите ги имат в Хеед
Ако имаш чип слагането на такъв филтър ти е задължително!!!
плюсове много-минуси няма
Взимай на JR защото на KN е доста скъп и няма смисъл
p.s.
бих ти препоръчал да отидеш да ти проверят дебитомера - евтино е и бързо ще ти го почистят ако е зацапан!аз моя го проверявах и беше окг-така и не го почиствах но видях едно пасатче с доста зацапан дебитомер!
Вече почти не пиша в форума ама нали си ми от кръвната група
CHEERS
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
longora написа:Офф: Като мени обороти понякога от зацапан дебитомер ли е ?
На мойта ми играеха оборотите леко като колата работи на място и се оказа датчик за температурата на водата - евтин и лесно се сменява!
90% от голфовете го сменяват този датчик - но първо отидох на диагностика за да съм сигурен!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта
