гори масло-голф 1,9 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko_pld
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

гори масло-голф 1,9 дизел

Мнениеот nasko_pld » Чет 05 юни 2008 10:44


колеги здравейте ,искам да попитам за мнение от по-компетентните,става дума за голф 3 1,9 чист дизел ,мисля че е 75 коня ,гори по 1л на 1000км ,мерена му е компресията 28-29 ,колата е на един познат ,казали му 4е ще трябва да се сменят сегменти,и също маслото има голямо налягане ,какъв ще му е по точно проблема и дали само със сегменти ще се оправи ,това ми каза и това пиша не разбирам много затова питам да не го прецакат в някои сервиз и ако знаете някаде в пловдив добър майстор на дизели евентуално за диагностика и ремонт,мерси предварително!
mod edit: gr_kanev
ако не е тайна, какво образование имаш завършено ?




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 05 юни 2008 10:48


Като се спре ( изгаси мотора ) на сериозен наклон и колата е на 1'ва скорост тръгвали по надолнището ?


Потребителски аватар
nasko_pld
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko_pld » Чет 05 юни 2008 10:51


ами незнам ще го попитам д анаправи този опит,и какво цели с това?


Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот h0nda » Чет 05 юни 2008 11:49


Да разбереш дали има компресия
то ако тръгне на 1-ва тря да е мн мн здухан вече


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 05 юни 2008 12:31


1. Колегата е написал каква компресия има.
2. Горенето на масло и намалената компресия не е задължително да са взаимносвързани.
3. Едва ли наклона ще даде по-добри данни от манометъра. Освен това има изисквания при меренето на компресия - студен, топъл, ...
4. Доколкото знам на Г3 "чист" дизел е 64 к.с., а 75 к.с. е с турбо - код на двигателя AAZ.


Потребителски аватар
nasko_pld
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko_pld » Нед 08 юни 2008 9:32


съжалявам за писането но доста бързах и затова има грешки и не мисля че е толкова голям проблем но щом е за теб ок,разбрали са ме другите момчета


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 08 юни 2008 10:12


да отваря двигателя и да не се плаши какво ще види.обърнете повече внимание на главата.най вероятно са много износени водачите на клапаните и гумичките едвали са толкова еластични да обират луфта.бях писал някъде и ще се повторя,това че има компресия не означава,че има маслени сигменти.


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

...

Мнениеот goderzi » Чет 12 юни 2008 14:03


отваряй двигателя и майсторчето,ако му разбира ще го оправи...
иначе с гадаене няма да стане :)
аз така направих преди време за около 450 лева
и стана пушка...


Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смяна на сегменти

Мнениеот Краси Кунчев » Пет 11 юли 2008 16:07


Здрасти колега.Видях че поста ти е от отдавна,но се почувствах длъжен да отговоря.Преди време карах Г2 и трябаше да се сменят сегменти.Един приятел ми препоръча майстор в Цалапица,за целия ремонт ми взе 220лв. като вътре влизат и материалите.А в Пловдив ми искаха 450лв. Майстора се казва Петьо GSM 0899390460.Успех.
mod edit: gr_kanev



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта